TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Safe-T גייסה 8.2 מיליון ₪ נוספים ממשקיעים פרטיים


סייפטי
בסך הכל, גייסה החברה בחודש האחרון כ-30 מיליון ₪ בשני סבבי גיוס וממימושי כתבי אופציות

Safe-T Data, מהחברות המובילות באספקת פתרונות העברת מידע וגישה מאובטחת, מודיעה היום על חתימת הסכמי השקעה עם שני משקיעים פרטיים, בהיקף של כ-8.2 מיליון ₪.
מדובר במשקיעים שהשתתפו בסבבי הגיוס הקודמים שביצעה החברה, כאשר אחד מהם השקיע בעבר כ-3.6 מיליון ₪.
הגיוס הפרטי התבצע במחיר 7 ש"ח למניה וכן מספר זהה של אופציות (לא סחירות) הניתנות למימוש במשך תקופה של כשנה וחצי למניות רגילות של החברה, כנגד תשלום תוספת מימוש של 10 ₪ לכל אופציה.
בנוסף, בהמשך לדוח ההקצאה הפרטית, הודיע אחד המשקיעים לחברה כי הוא מוותר על אחד התנאים המתלים להשלמת השקעתו הקודמת בחברה, של רישום מניות החברה למסחר ב-OTC בארה"ב. משכך, והיות ויתר התנאים המתלים להשקעתו בחברה התקיימו, העביר הנאמן שבחשבונו נמצאו כספי המשקיע את מלוא סכום ההשקעה לחשבון הבנק של החברה.
לאחרונה, הודיעה החברה על מימושי כ-99.85% מאופציות, מסדרה 1, בהיקף כולל של כ-7.1 מיליון ₪. בנוסף, הודיעה החברה על הרחבת סבב הגיוס ממשקיעים פרטיים לכ-14.4 מיליון ₪.
את הגיוס הובילה קבוצת שרם- זילברמן.
ההון הנוסף יאפשר לחברה להמשיך בשיווק מוצריה הייחודיים בעולם. בחודשים האחרונים צירפה החברה לרשימת לקוחותיה, לקוחות מובילים, מישראל, ארה"ב ומדינות נוספות, מתחומי הפיננסים, הבריאות ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il