TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלינדו אייר חוגגת קבלת מטוס ראשון מדגם 737 MAX


מטוס ראשון מדגם 737 MAX
קווין מקאליסטר, נשיא ומנכ"ל חטיבת בואינג מטוסים מסחריים: "המטוס הזה ישנה את חוקי המשחק בשוק המטוסים צרי הגוף

יצרנית המטוסים המובילה בעולם בואינג וחברת התעופה מלינדו אייר, חוגגות את מסירתו של מטוס הבואינג 737 MAX הראשון של החברה המלאזית. מטוס ה-737 MAX 8 נמסר למלינדו אייר במרכז ייצור המטוסים של בואינג בסיאטל. חברת התעופה תהיה הראשונה בעולם לשלב את ה-737MAX החדש בצי המטוסים המסחריים שלה.

קווין מקאליסטר, נשיא ומנכ"ל חטיבת בואינג מטוסים מסחריים: "המטוס הזה ישנה את חוקי המשחק בשוק המטוסים צרי הגוף. הבואינג 737 MAX 8 הוא המטוס הטוב ביותר מסוגו, והוא מספק ללקוחותינו ביצועים חסרי תקדים לצד חיסכון משמעותי בהוצאות טיסה".

צ'אנדראן ראמה מות'י, מנכ"ל מאלינדו אייר: "אנו נרגשים מאוד לקבל את המשלוח הראשון בעולם של מטוס ה737 MAX של בואינג. מתחילת דרכנו, נהנינו מאוד ממטוסי הבואינג 737 'הדור הבא'. אנו מאמינים כי מטוסי 737 MAX, המצטרפים לצי שלנו היום, יהפוכו במהרה לשחקנים המרכזיים בתכנית שלנו להרחבת רשת היעדים העולמית של החברה. המטוסים החדשים יאפשרו לנו להגיע ליעדים רחוקים יותר, תוך צמצום עלויות הטיסה והורדת מכירי הכרטיסים ללקוחותינו".

משפחת מטוסי ה737 MAX נועדה להציע גמישות, אמינות ויעילות מירבית בשוק המטוסים צרי הגוף. העיצוב החדשני והמיוחד של המטוס, בשם Sky Interior, בא לידי ביטוי בתאורת לדים מיוחדת לאורך הקירות הצידיים, וכן בתאי איחסון גדולים ורחבים יותר. אלה נועדו לספק לנוסע תחושה של חלל מרווח יותר וחוויית טיסה נוחה ונעימה.

מטוס ה737 MAX הינו הדגם הנמכר בקצב הגבוה ביותר בהיסטוריה של חברת בואינג. נכון להיום, התקבלו הזמנות לכמעט 3,700 מטוסים מ-87 לקוחות ברחבי תבל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il