TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפלייד מטיריאלס - תוצאות רבעון שני 2017: הכנסות ורווחי שיא למניה


אפלייד מטריאלס
הכנסות שיא של 3.55 מיליארד דולר. גידול של 45% משנה לשנה

אפלייד מטיריאלס הציגה הכנסות ורווחי שיא למניה
הכנסות שיא של 3.55 מיליארד דולר. גידול של 45% משנה לשנה. גידול חזק בשולי הרווח הגולמי והתפעולי משנה לשנה. רווח שיא למניה של 0.76 דולר ורווח למניה של 0.79 דולר non-GAAP.
גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל החברה:
"אפלייד מטיריאלס סיפקה את ההכנסות והרווחים הרבעוניים הגבוהים בתולדותיה וכעת אנו עומדים לקבוע שיא חדש של ארבעה רבעוני שיא ברציפות. דיקרסון הוסיף: "התנופה הורגשה בכל חלקי החברה הודות לשווקים חזקים ומתחזקים. אנו ממשיכים לצמוח ובקצב מהיר יותר משווקים אלה, וזאת תוך ניצול הזדמנויות מוגבר והגדלת נתח השוק שלנו."

חברת הטכנולוגיה אפלייד מטיריאלס, אינק. (נאסד"ק: AMAT) פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני שהסתיים ב-30 באפריל 2017:
המכירות נטו גדלו בהשוואה לתקופה המקבילה ב-45% ל-3.55 מיליארד דולר. שולי הרווח הגולמי גדלו ב-4.1 נקודות ל-45.1%; שולי הרווח התפעולי גדלו ב-9.2 נקודות ל-26.5% אחוזים; והרווח למניה גדל ב-162% ל-0.76 דולר. על בסיס מתואם שאינו לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים (non-GAAP), שולי הרווח הגולמי גדלו ב-3.6 נקודות ל-46.3%, שולי הרווח התפעולי גדלו ב-8.6 נקודות ל-27.8 אחוזים והרווח למניה גדל ב-132% ל-0.79 דולר.
החברה הניבה מזומנים מפעולות בסך 898 מיליון דולר והחזירה 390 מיליון דולר לבעלי מניותיה באמצעות רכישה מחדש של מניות ודיבידנדים במזומן.
אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפעילות ה -Process Diagnostics and Control (PDC) - מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים, אחד מתחומי הליבה של החברה העולמית. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של אפלייד מטיריאלס מחוץ לארה"ב ובמהלך העשור האחרון השקיעה בו החברה מעל ל- 1.5 מיליארד דולר.

במהלך שיחת הוועידה שנערכה לאחר פרסום התוצאות הכספיות, מר דיקרסון התייחס לתחום בדיקת תהליך ייצור של שבבים:
"אנו גדלים בשיעור ניכר. השגנו הכנסות שיא ב-2016 ואנו בדרך לשנת שיא נוספת ב-2017. עסקי ה-eBeam שלנו, המהווים את החלק הגדול של חטיבת ה-PDC (בדיקה ובקרה), צפויים לצמוח ביותר מ-50% בהשוואה ל-2015. יש לנו טכנולוגיה מצוינת עם אופטיקה אלקטרונית ברמה עולמית וביקוש חזק מאוד למוצרי ה-eBeam שלנו. אנו מאמינים שנמשיך להיות עדים לצמיחה ב-PDC בדומה לשנים האחרונות."
לאור הצמיחה המרשימה בנתוני הפעילות של החברה בישראל, נמצאת החברה בגיוס של למעלה מ- 100 עובדים חדשים, וזאת בהמשך לעשרות רבות שכבר גויסו מתחילת השנה במגוון תחומים. כיום מעסיקה אפלייד מטיריאלס ישראל כ- 1,250 עובדים.

תחזית עסקית
ברבעון השלישי של שנת הכספים 2017 צופה אפלייד מטיריאלס כי המכירות נטו יסתכמו בטווח של 3.65 עד 3.75 מיליארד דולר; מרכז הטווח ייצג גידול של כ-30% משנה לשנה. הרווח המתואם למניה על בסיס מדולל שלא לפי GAAP צפוי להיות בטווח של 0.79 דולר עד 0.87 דולר. מרכז הטווח ישקף גידול של כ-66% משנה לשנה.
תחזית זו לרווח מניה על בסיס מדולל שלא לפי GAAP אינה כוללת חיובים הקשורים להשלמת רכישות בסך 0.04 דולר למניה, אך אינה משקפת פריטים שאינם ידועים במועד זה כגון חיובים נוספים הקשורים לרכישות או פריטים לא תפעוליים או יוצאי דופן אחרים כמו גם פריטי מס אחרים אשר איננו יכולים לחזות ללא מאמץ בלתי סביר עקב האי-וודאות המאפיינת אותם.

אודות אפלייד מטיריאלס (Applied Materials)
אפלייד מטיריאלס, אינק. (נאסד"ק: AMAT) היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות שלנו בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של אפלייד מטיריאלס מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב את העתיד.
בישראל מעסיקה החברה כ- 1,250 עובדים, רובם בפעילות הפיתוח והייצור בתחום בקרת תהליך ייצור שבבים. המרכז בארץ, הממוקם בפארק המדע ברחובות, נחשב למרכז המו"פ והייצור הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב. למידע נוסף, בקרו ב- www.appliedmaterials.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il