TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת VMware היא החברה הראשונה לנהל ולאבטח את יישומי הנייד וענן המובייל של אורקל


VMware
חברת VMware היא החברה הראשונה לנהל ולאבטח את יישומי הנייד וענן המובייל של אורקל

לקוחות VMware AirWatch ו-Workspace ONE יכולים כעת לנהל את יישומי הנייד שלהם בצורה מאובטחת
החברות VMware, המובילה העולמית בתשתית ענן וניידות עסקית ואורקל מכריזות על שותפות חדשה לטובת ניהול פשוט ואבטחה של יישומי נייד ושירותי ענן המובייל של אורקל (OMCS) עבור מכשירים ניידיים. הענן של חברת אורקל מספק מאות יישומי SaaS ושירותי IaaS ללקוחות ביותר מ195 מדינות ומעבד 55 ביליון פעולות מדי יום. אורקל, המציעה את מספר היישומים הרב ביותר בחנות היישומים של אפל, תוכל למנף כעת את יישומי הנייד שמציעה, באמצעות VMware AirWatch.
חברת VMware הינה ספקית יישומי המובייל, הראשונה לנהל ולאבטח מאות יישומים עסקיים של אורקל ויישומי לקוח אחרים המבוססים על OMCS. כך, ארגוני IT יכולים לנהל את יישומי האורקל שלהם על פלטפורמה מאוחדת יחד עם יישומים של ארגונים אחרים ומכשירים אחרים. משתמשים, המסתמכים על היישומים העסקיים של אורקל, במטרה לקבל החלטות טובות יותר, להפחית עלויות ולהגביר את הביצועים יכולים להרוויח מגישה ליישומים אלו, באמצעות סביבת עבודה דיגיטלית פשוטה – ממכשיר נייד או משולחן עבודה - זאת בעזרת VMware Workspace ONE ו-AirWatch.
"הנעה של הליכים עסקיים קריטיים נמצאת בבסיס ה-DNA שלנו, כך ששיתוף הפעולה הזה עוזר לנו לקדם את החזון המשותף עבור לקוחותינו ומשתמשי הקצה שלהם כאחד", מסר סנג'יי פונן, מנהל תפעול ראשי, ותפעול לקוחות בחברת VMware. "VMware Workspace ONE היא הפלטפורמה המשולבת היחידה של התעשייה לניהול יישומים, גישה ומשתמשי קצה, המאפשרת גישה פשוטה לכל יישום מכל מכשיר, ומאיצה אימוץ של מקום העבודה הדיגיטלי".
היישומים שמציעה אורקל כוללים מאות יכולות חוצות מגזרים ומקיפים תכנון ארגוני, ניהול קשרי לקוחות, תכנון אספקה ועוד, ועוזרים ללקוחות מכל הגדלים לנהל את המורכבות של סביבות העסקים הגלובליות. OMCS מפשט את הניידות הארגונית בכך שהוא מעניק ללקוחות פתרון מקיף למכשירים ניידים ואת הבחירה והגמישות לפתח את האסטרטגיה הארגונית שלהם. OMCS מקל על ארגונים לפתח ולהרחיב את היישומים הקיימים של הארגון או לבנות ישומים חדשים באמצעות הפלטפורמה שהוא מציע.
חברת VMware המובילה העולמית בתשתית ענן ובניידות עסקית, עוזרת ללקוחותיה להאיץ את השינוי הדיגיטלי של ארגונם. VMware מאפשרת לארגונים לנקוט בגישה מוגדרת תוכנה לעסקים בעזרת ארכיטקטורת ה-Cross Cloud והפתרונות שהיא מציעה בתחומי הדטה סנטר, ניידות ואבטחה. עם הכנסות של 7.09 מיליארד דולר ב-2016, המטה של החברה ממוקם בפאלו אלטו קליפורניה, ויש לה מעל 50,000 לקוחות ו-75,000 שותפים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il