TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אליום מודיעה על השקעה לפי שווי של 7 מיליון דולר בחברה הבת המפתחת את אלבטיקס


אליום מדיקל
מערכת אלבטיקס מיועדת להקטין באופן משמעותי את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים

השקעה של 1 מיליון שקל לפי שווי של 7 מיליון דולר לחברת הבת, בבעלות מלאה, המפתחת את המערכת הזעיר פולשנית Allevetix . המערכת פונה לשוק ענק הצפוי להגיע ל- 2.3 מיליארד דולר עד שנת 2018

פעילות לתחילת ניסויים קליניים בבני אדם צפויה כבר השנה ובכוונת החברה לחבור לשותף אסטרטגי בינ"ל עם הבשלת הפרויקט והמשך הוכחת ההיתכנות בבני אדם 

אליום מדיקל (ת"א – אלמד), חברת מכשור רפואי ישראלית, המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, וחברה בת ייעודית חדשה בבעלותה המלאה אשר אליה יועברו כל זכויות המסחור והקניין הרוחני במערכת, חתמו על הסכם השקעה עם מיכאל אילן ניהול והשקעות בע"מ, חברה פרטית אשר הינה בעלת עניין בחברה, ומחזיקה נכון למועד דוח זה בכ- 10% מהונה והמונפק והנפרע של החברה. בהתאם למתווה יושקעו בחברה סך של 1 מיליון ש"ח אשר ישמשו לפעילות החברה הבת לפי שווי של 7 מיליון דולר ארה"ב לחברה הבת לפני סכום ההשקעה.
אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום: "אנו רואים בהשקעה זו הצפת ערך משמעותית עם שווי של 7 מיליון דולר לפני הכסף, עבור פרויקט אליו נכנסו לפני כשלוש שנים. זוהי הבעת אמון בטכנולוגיה פורצת דרך של חברת הבת ובאסטרטגיה הכוללת שלנו כך שאנו שמחים על ההסכם שנחתם עם מיכאל אילן, בעל מניות באליום, להשקעה בחברת הבת הייעודית Allevetix. אנו מאמינים כי נגייס לחברה זו סכומים משמעותיים נוספים במהלך השנה מצד משקיעים מובילים המתמחים במדעי החיים אשר הביעו עניין בהשקעה בחברה. השקעות אלו, בד בבד, עם העלייה ל- 100% מזכויות הקניין הרוחני והמסחור, עליה דיווחנו לאחרונה, מהווים הזדמנות עסקית משמעותית למיקסום מלוא פוטנציאל המערכת והינם חלק ממהלך שנועד לקדם את החדירה שלנו לשווקי הענק של סוכרת מסוג 2 והשמנת יתר, המוערכים במיליארדי שקלים, תוך הצפת ערך לאליום ובעלי מניותיה. אנו מעריכים כי למערכת Allevetix פוטנציאל משמעותי עבורנו, במיוחד לאחר שהוכחנו תפקוד מוצלח של השתל לאורך תקופת המעקב שהוגדרה בחיות גדולות, כמו גם את בטיחות המערכת שהראתה הקטנה משמעותית בספיגה קלורית. אנו נערכים להתחיל בניסויים קליניים בבני אדם לקראת סוף שנת 2017."
.
פרויקט פיתוח המערכת, נתמך במימון בשיעור של כ- 45% על ידי הקרן הדו-לאומית סינגפור-ישראל (SIIRD) ובוצע עד כה בשיתוף פעולה טכנולוגי, קליני, רגולטורי ומסחרי בין החברה לבין האוניברסיטה הלאומית של סינגפור (NUS). יצוין כי בשבועות הקרובים צפויה הקרן הדו-לאומית סינגפור-ישראל ((SIIRD לערוך ביקורת לבחינת עמידה מוצלחת בקריטריונים של סיום הפיתוח והניסויים הפרה-קליניים של המערכת. להערכת החברה, לאור התוצאות המוצלחות ועמידה בכל יעדי הניסויים בחיות גדולות, סיכוייה של המערכת להצלחה בביקורת גבוהים.
בעקבות העמידה בכל יעדי הניסויים הפרה-קליניים, בכוונת החברה לפעול לתחילת ניסויים קליניים בבני אדם לקראת סוף שנת 2017 וזאת בכפוף לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים לשם כך. בימים אלו מבצעת החברה בחינה באשר למרכזים קליניים מובילים בקשר עם הניסוי האמור.
בכוונת החברה להמשיך ולקדם את פעילות הפיתוח במטרה לחבור לשותף אסטרטגי בינ"ל עם הבשלת הפרויקט והמשך הוכחת ההיתכנות בבני אדם ובעתיד תבחן גם אפשרות לגיוס הון באמצעות הנפקה של חברת הבת.

אודות שווקי היעד - סוכרת מסוג 2 והשמנת יתר:
למעלה מ- 320 מיליון בני אדם מוגדרים כסובלים מסכרת מסוג 2 שנגרמה בשל השמנת יתר. עלויות הטיפול הרפואי המיוחסות להשמנת יתר בארה"ב בלבד, עומדות על כ- 147 מיליארד דולר בשנה. שוק ניתוחי הקיבה העולמי בשנת 2011 הוערך בכ-1.2 מיליארד דולר. שוק זה הינו בעל שיעור צמיחה שנתי ממוצע (CAGR) של כ-9.7% וצפוי להגיע ל- 2.3 מיליארד דולר עד שנת 2018.
המערכת מאופיינת בתכונות ייחודיות ובעיקרן היותה פתרון זעיר פולשני, הפיך, יעיל ובטוח לשימוש – זאת במיוחד בהשוואה לפתרונות הקיימים כיום: ניתוחים בריאטריים (ניתוחי מעקף וקיצורי קיבה) בלתי הפיכים הכרוכים פעמים רבות בסיבוכים משמעותיים ודורשים טיפולים חוזרים בשיעור גבוהה יחסית.
להערכת החברה, פוטנציאל הצמיחה של שוק היעד למערכת עשוי להיות אף גבוה יותר לאור קווים מנחים חדשים עליהם דיווחה לאחרונה ההתאחדות האמריקאית לטיפול בסכרת הממליצים כי הניתוח הבריאטרי יהפוך לטיפול מקובל לחולי סכרת גם עבור חולים הסובלים מעודף משקל מתון, זאת בניגוד להנחיות הקודמות לפיהן הפרוצדורה הניתוחית הומלצה רק עבור חולים בעלי BMI (יחס משקל-גובה) העולה על 35.

אודות Allevetix:
מערכת ה-Allevetix המושתלת במעי הדק ומעוגנת בקיבה ונמצאת בתהליכי פיתוח מתקדמים, מיועדת להקטין באופן משמעותי את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים. דבר זה נעשה על ידי שרוול ייחודי, GDS (Gastro Duodenal Sleeve) הצמוד לדופן הפנימי של המעי הדק ומעוגן בקיבה באמצעות מנגנון עיגון חדשני. המערכת משלבת שני מנגנונים עיקריים לטיפול ובסוכרת מסוג 2 ובהשמנת יתר: הקטנת ספיגת הסוכרים בדם (Mal-Absorptive) על ידי ה-GDS, ובנוסף מרכיב מונע (restrictive) המושג באמצעות שיטת העגינה.

אודות אליום מדיקל:
אליום מתמחה במכשור רפואי זעיר פולשני והנה בעלת מגוון טכנולוגיות וקווי מוצרים בתחום זה. אסטרטגיית החברה הינה ליצור ערך על ידי הרחבה של בסיס הפיתוחים הפנימיים וכן על ידי רכישת קווי מוצרים וטכנולוגיות נוספים .את החברה מובילים אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רב בקידום מהיר של מוצרים משלב הפיתוח ועד לשלב המסחרי תוך הבטחת מימון ארוך טווח ויתרון לגודל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il