TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Emefcy מכריזה על התקנה מסחרית ראשונה בסין


אמפסי
מזכר הבנות עם Zhejiang Tiandi מעניק גישה לשוק פוטנציאלי של 100,000 מערכותMABR

 אמפסי (Emefcy Group Limited) (ASX: EMC) חברה מובילה לפיתוח פתרונות יעילים אנרגטית לטיהור מים, הודיעה היום על חתימת מזכר הבנות עם Zhejiang Tiandi Environmental Protection Technology Co., Ltd לפיתוח מתקן מסחרי לטיהור מים בפרובינציית ז'ג'יאנג במהלך 90 הימים הבאים ופריסתו זמן קצר לאחר מכן. המתקן צפוי להיות הראשון מרבים, כחלק מהסכם שיתוף פעולה בין שתי החברות. בטווח הארוך, אמפסי סבורה כי הביקוש הפוטנציאלי לפתרונות מבוססי MABR בפרובינציית ז'ג'יאנג בלבד יגיע למיליארד דולר. המתקן הראשון צפוי להיות בעל קיבולת של עד 500 מק"י.

ריצ'רד אירבינג, יו"ר אמפסי, אמר, "אנו נרגשים לשתף פעולה עם Zhejiang Tiandi בבניית המתקן המסחרי הראשון שלנו בסין. הטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו תאפשר להם להשיג את יעדי הצמיחה שהציבו לעצמם ותועיל לשתי החברות. יחדיו אנו מאמינים שנגיע להצלחות משמעותיות במילוי הביקוש הגדול למים בסין הכפרית עם פתרונות חסכוניים לטיהור מי שפכים. שותפות זו היא צעד חשוב למינוף פוטנציאל השוק העצום של סין."

אילן ווילף, סמנכ"ל המכירות של החברה, ציין, "פעולתו האמינה של מתקן ההדגמה שלנו לטיהור מים ב-Wuxi משמש כממליץ הטוב ביותר שלנו בקרב שותפי הערוצים שלנו בסין. בנוסף, האישור שקיבלנו לאחרונה למתקן USVI המסחרי שלנו מהרשות האמריקאית להגנת הסביבה מעניק לשותפינו בטחון נוסף במוצר הדגל שלנו המבוסס על MABR וכי הוא מוכן לפריסה מסחרית בסין."

דובר טיאנדי אמר, "אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם אמפסי בפריסת מתקן הטיהור למי שופכין עם טכנולוגיית MABR, הן בפרובינציית ז'ג'יאנג והן בפרובינציות אחרות בעתיד. Zhejiang Tiandi היא חברה חדשנית השואפת לעמוד בחזית התחום ולספק ללקוחות את הטכנולוגיה הטובה ביותר ואת המערכות החסכוניות ביותר. השותפות עם אמפסי ממנפת את החוזקות והיכולות של שתי החברות בכדי להתמודד עם שוק מי השופכין של ימינו ואספקת פתרונות חדשים לשדרוג מפעלי טיהור קיימים. הפרויקט המסחרי הראשון של שתי החברות צפוי להיפרס עד תום השנה בפרובינציית ז'ג'יאנג."
עדכון על פריסות נוספות בסין:
מתקני הדגמה בג'ינזי, CGGC ו- Sinorichen צפויים להיבנות בין יוני לאוגוסט השנה ושתי יחידות הדגמה נמצאות כעת בייצור. לאור מספר יחידות ההדגמה הפועלות כיום ומתוכננות להיפרס בסין, החברה תסיט את המיקוד שלה מהקמת יחידות הדגמה למכירות מותנות של מערכות בהיקף מסחרי.

אודות Emefcy
חברת Emefcy (אמפסי) הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסת ה-ASX באוסטרליה (סימול – EMC). החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות חדשות יעילות וחסכוניות לטיפול במי שפכים וזאת במטרה לשנות את הכלכלה בשווקים שונים תוך שהיא נותנת מענה לביקוש הגלובלי הגובר למים נקיים ע"י עיריות ומתקני תעשייה. אמפסי זוכה להכרה בינלאומית ומקבלת פרסי חדשנות ויחד עם רקע מדעי חזק נמצאת החברה בחזית הדור הבא של מתקני טיפול במי שפכים. פעילות מואצת של מחקר ופיתוח בחברה צפויה להציג לשוק פתרונות נוספים לטיפול במי שפכים בשנה הקרובה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il