TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עקב תוצאות חזקות: מג'יק קיבלה המלצת קנייה מויליאם-בלייר


מגיק
"לאור התוצאות הפיננסיות של החברה, הזדמנויות לעלייה ברווחיות ואפסייד ממכירת רישיונות, אנו ממליצים לרכוש את מניית החברה", אומרים בויליאם-בלייר

מג'יק (ת"א: מגיק; נאסד"ק: MGIC) קיבלה המלצת קנייה מויליאם-בלייר (תשואת יתר)
"לאור התוצאות הפיננסיות של החברה, הזדמנויות לעלייה ברווחיות ואפסייד ממכירת רישיונות, אנו ממליצים לרכוש את מניית החברה", אומרים בויליאם-בלייר. "המניה נסחרת במכפיל 1.3 על ההכנסות החזויות ב- 2018 ובמכפיל 12.8 על תחזית תזרים המזומנים החופשי לשנת 2018, שניהם מתחת למכפילים בקבוצת ההשוואה, העומדים על 2.2 ו- 16.2, בהתאמה"

מג'יק תעשיות תוכנה, חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המספקת פלטפורמות לפיתוח יישומים עסקיים ולאינטגרציה עסקית במובייל ובענן, דיווחה אתמול על תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הראשון לשנת 2017 ששיקפו תוצאות חזקות לתקופה, עם עלייה של 36% בהכנסות ל-60.8 מיליון דולר – משמעותית מעל צפי השוק, וזאת על רקע חידוש רישיונות מארגונים גדולים.

על רקע התוצאות הטובות, מפרסם בית ההשקעות ויליאם-בלייר המלצת קנייה (תשואת יתר) עבור מניית החברה, כאשר האנליסטים מציינים כי מנקודת מבט גיאוגרפית, צמיחה הגיעה מצפון אמריקה ומישראל – הכנסות מארה"ב היוו כ- 47% מההכנסות, מאירופה (כולל ישראל) 46% והשאר מרחבי העולם. שיעור הרווח הגולמי Non-GAAP עמד על 35.2% לאור תמהיל הכנסות, הממשיך לנטות לטובת שירותים מקצועיים (31% מההכנסות היו מתוכנה ו- 69% היו משירותים). הרווח התפעולי Non-GAAP עמד על 8.4 מיליון דולר, 13.4% מההכנסות – מעל תחזית השוק.

האנליסטים בויליאם-בלייר כותבים: "אנו מעריכים כי התוצאות החזקות הינן על רקע ביקוש גובר לפלטפורמת האינטגרציה כמו גם ביקוש לתחום הענן – בעיקר מעבר של מערכות ישנות לתחום הענן. כמו כן אנו מאמינים כי עסקי החברה בתחום המובייל ממשיכים להיות יציבים לאור ביקוש מצד עסקים לאפליקציות במובייל.

"עם קופת מזומנים של כ- 89.5 מיליון דולר אנו מעריכים כי החברה תמשיך באסטרטגיית הרכישות, עם איתור פתרונות טכנולוגיים משלימים ומאמינים כי ישנן מספר חברות מטרה לרכישה. הנהלת החברה חזרה על תחזית להכנסות בטווח של 225-230 מיליון דולר, צמיחה של כ- 12%-14%, שאנו רואים כתחזית שמרנית על רקע תוצאות הרבעון הראשון של 2017.

"לאור התוצאות הפיננסיות של החברה, הזדמנויות לעלייה ברווחיות ואפסייד ממכירת רישיונות, אנו ממליצים לרכוש את מניית החברה. המניה נסחרת במכפיל 1.3 על ההכנסות החזויות ב- 2018 ובמכפיל 12.8 על תחזית תזרים המזומנים החופשי לשנת 2018, שניהם מתחת למכפילים בקבוצת ההשוואה, העומדים על 2.2 ו- 16.2, בהתאמה. ביחס לקבוצת ההשוואה של חברות שירותי IT, מג'יק נסחרת בחסר ובמכפיל EV/EBITDA של 6.9."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il