TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיפאואר: נחתם מזכר הבנות לרכישת מרכז מסחרי מעוגן סופרמרקט במסצ'וסטס, ארה"ב


מדיפאואר
תמורת המרכז תשלם החברה 16.4 מיליון דולר ארה"ב

מדיפאואר, חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחה של מרכזים מסחריים, אשר בשליטת יזם ההיי טק יאיר גולדפינגר (כ- 52%), חתמה על מזכר עקרונות לרכישת מרכז מסחרי מניב במדינת Massachusetts, ארה"ב.

תמורת המרכז תשלם החברה 16.4 מיליון דולר ארה"ב (לא כולל עלויות רכישה והתאמות אפשרויות בהתאם למוסכם).
כיום התפוסה במרכז עומדת על כ- 97% וה- NOI הנובע מהנכס הינו כ- 1.1 מיליון דולר בשנה.
בכוונת החברה לממן כ-70% מהרכישה באמצעות מימון בנקאי.

המרכז הנרכש הינו בעל דומיננטיות אזורית למעלה משלושה עשורים, בשטח כולל להשכרה של כ-6,952 מ"ר ומעוגן סופרמרקט, ממוקם במטרופולין של בוסטון, באזור המאופיין באוכלוסייה במעמד סוציו אקונומי גבוה.

למדיפאואר 45 ימים לבצע בדיקת נאותות לשביעות רצונה כאשר במהלך תקופה זו תהנה החברה מבלעדיות.
השלמת העסקה, כפופה לתנאים מתלים וככל שתהיה תתבצע עד 30 יום לאחר סיום תקופת בדיקת הנאותות.

רון שטרן, מנכ"ל מדיפאואר מסר: אנו שבעי רצון מחתימת מזכר ההבנות לרכישת נכס התואם את אסטרטגיית ההשקעה הממוקדת שלנו בכל המובנים. ראשית מדובר במרכז מסחרי פתוח, המעוגן סופרמרקט המצוי באזור אשר הגדרנו שברצוננו להתרחב בו. המרכז ממוקם במטרופולין של בוסטון, נהנה מדומיננטיות אזורית ומשרת אוכלוסייה במעמד סוציו אקונומי גבוה. כ- 80% מהמרכז מושכר לשוכרים בבעלות רשתות ארציות ומאוכלס בנותני שירותי יומיומיים בסיסיים כגון סופרמרקט, בית מרקחת, בנק והסעדה. עם השלמת העסקה, יהיה זה הנכס השלישי שלנו במדינת מסצ'וסטס וצירופו לפורטפוליו שלנו יסייע למיצובה של מדיפאואר באזור ויאפשר צמיחה והתרחבות תוך ניהול נכסים יעיל ואיכותי."
אודות מדיפאואר
מדיפאואר הינה חברת נדל"ן מניב המתמחה ברכישה, ניהול והשבחה של מרכזים מסחריים מעוגני סופרמרקטים בצפון מזרח ארה"ב. החברה מחזיקה ב-16 נכסים המושכרים לכ-140 שוכרים המשרתים כחצי מיליון מבקרים באזור פילדלפיה, בוסטון וטורונטו.
אסטרטגיית ההשקעה של החברה מבוססת על מיקוד בנכסים המספקים צרכים בסיסיים ויומיומיים של האוכלוסייה וכוללים סופרמרקטים, בתי מרקחת, בנקים, הסעדה וכו'.
למידע נוסף www.medipowergroup.com:



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il