TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאפיינס: ההכנסות (GAAP and Non-GAAP) צמחו ברבעון בכ-14.1% לכ-56.5 מיליון דולר


רוני על-דור, מנכל סאפיינס
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר

סאפיינס: תוצאות הדוחות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2017

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), ונמנית עם קבוצת פורמולה מערכות,דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשוןלשנת 2017.

ההכנסות (GAAP and Non-GAAP)צמחו ברבעון בכ-14.1% לכ-56.5מיליון דולר, בהשוואה לכ-49.6מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעוןהפסד תפעולי (GAAP) שהסתכםבכ-1.6 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-6.2 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-12.6%) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP)ברבעון הסתכם בכ-1.7 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-3.0%), בהשוואה לכ-7.3 מיליון דולר (שיעור רווח תפעולי של כ-14.8%) ברבעון המקביל אשתקד.

החברה רשמה ברבעון הפסד נקי המיוחס לבעלי המניות (GAAP) שהסתכם בכ-2.2 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-4.9 מיליון דולר (0.10 דולר למניה, בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP)הסתכם בכ-1.2מיליון דולר (0.02 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-6.0 מיליון דולר (0.12 דולר למניה, בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

היקף המזומנים,שווי המזומנים והשקעות בניירות ערך סחירים, נכון ליום 31במרץ2017, עומד על כ-35.1 מיליון דולר.סכום זה הינו לאחר תשלום במזומן בסך כ-100 מיליון דולר ששילמה החברה לצורך רכישת StoneRiver. כמו כן, במהלך הרבעון הראשון גייסה החברה סכום של כ-40 מיליון דולר בחוב בנקאי חדש למימון יתרת רכישת StoneRiver והון חוזר.

רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "החברה הציגה רבעון נוסף של צמיחה דו-ספרתית בהכנסות, המונעת ע"י שילוב של צמיחה אורגנית לצד מיזוגים ורכישות, כמו הרכישה האחרונה של StoneRiver. עם זאת, בטווח הקרוב צמיחה זו מושפעת, במיוחד במונחים של רווחיות תפעולית, משני אירועים עיקריים: הפסקת פרויקט פיתוח תוכנה עם לקוח משמעותי ותהליך האינטגרציה עם StoneRiver. ברבעון השני נמשיך בצעדי ארגון מחדש שנועדו להתמודד עם ההתפתחויות לעניין הלקוח שצוין לעיל, ולעניין האינטגרציה עםStoneRiver– זאת במטרה להמשיך ולעמוד ביעדים שהצבנו למחצית השנייה של 2017".

"אנו שמחים מאוד על השלמת רכישת StoneRiver במהלך הרבעון הראשון, היות ורכישה זו מרחיבה משמעותית את הנוכחות שלנו ואת היקף פעילותנו בשוק הביטוח בצפון אמריקה.
בעוד שאנו ניצבים בפני מספר אתגרים בטווח הקרוב, יש לנו תוכנית אטרטגית שמטרתה לשפר אתמבנה העלויות שלנו במטרה לחזור לשיעורי רווחיות תפעולית דו-ספרתיים במחצית השנייה של 2017. אנו מישמים תכנית לארגון מחדש, הכוללת אינטגרציה של שתי החברות על מנת לצמצם הוצאות ולמקסם סינרגיות בין החברות, כמו גם שילוב מאמצי המו"פ במטרה לנצל בצורה טובה יותר את הנכסים שפותחו בחברות בעבר. עוד כוללת התכנית התייעלות והעברה של העובדים מהפרויקט שהופסק.

אפיינס חתמה במהלך הרבעון האחרון עסקאות חדשות, לצד המשך הרחבת עסקיה עם לקוחות קיימים. אלכסנדר פורבס, קבוצת שירותים פיננסיים פאן-אפריקאים, בחרה לרכוש את סל פתרונות סאפיינס במלואו. משכך, יספקו מערכות הליבה של סאפיינס יכולות דיגיטליות משולבות מקצה לקצה בכל קווי העסקים, תוך שסאפיינס תשמש כשותף היישום הראשי. בנוסף, זמן קצר לאחר סיום הרבעון הראשון, נבחרה סאפיינס ע"י חברת ביטוח נורדית מובילה ליישום פרויקט מודרניזציה בשווי של מעל 30 מיליון דולר. מדובר בלקוח אסטרטגי חדש שבחר מגוון רחב של פתרונות הביטוח האלמנטרי וביטוחי המשנה של סאפיינס לתהליך מודרניזציה מורכב.

סאפיינס משאירה על כנה את התחזית שעודכנה לאחרונה לשנת 2017 כולה, עם צפי הכנסות(Non-GAAP) שינועו בטווח של265-275 מיליון דולר. כמו-כן, החברה צופהששיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP)במחצית הראשונה של 2017 ינוע בטווח של 3%-4%, ויעלה במחצית השנייה של 2017 לטווח של 13.5%-14.5%. בנוסף, צופה החברהשיעור רווחיות תפעוליתNon-GAAPלשנת 2017 כולה שתנוע בטווח של 9%-10%.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-2,500עובדים ומשרתת יותר מ-400חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il