TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז': צפי לדוח חלש של דלתא בשל דחייה בעיתוי ההזמנות במרבית המגזרים ועונתיות לשלילה במגזר דלתא פרימיום


אקסלנס
הקפיצה במנייה לאחר סגירת החוזה עם קלווין קליין מוצתה * ממשיכים להמליץ בתשואת שוק במחיר יעד 105 ש'

מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', מעריכה לקראת הפרסום מחר בערב של דו"חות רשת האופנה דלתא לרבעון הראשון של 2017 כי "צפוי דו"ח חלש בשל דחייה בעיתוי ההזמנות במרבית המגזרים ועונתיות לשלילה במגזר דלתא פרימיום (שמהווה את תוצאות CBC הנרכשת). המיקוד יהיה בתחזית השנתית, שלהערכתנו תיוותר על כנה".
אלשיך מציינת כי "בחודשיים האחרונים מניית דלתא עלתה באגרסיביות ממחיר מינימלי של 96 שקל למחיר נוכחי של כ-110 שקל, עלייה של כ-15%. הטריגר לעלייה היה חתימת הסכם זכיינות עם קלווין קליין((CK ל-5 שנים החל מ-2018 הכולל פיתוח, ייצור והפצה של הלבשה תחתונה, הלבשת שינה וגרביים לילדים. בהתאם לידיעות בתקשורת מדובר על היקף מכירות שנתי נאה של כ-30-40 מיליון דולר".
אלשיך מעריכה כי "הגם שמדובר בידיעה חיובית, העלייה בתמחור היא אגרסיבית מדי. בצד החיובי אנו רואים בדלתא חברה טובה להשקעה בטווח ארוך עם הנהלה מצוינת. יחד עם זאת, הטווח הקצר כולל 2 סיכונים מהותיים: 1) המשך חולשה בשוק הפעילות העיקרי - בארה"ב ו-2) עדיין קיימים סימני שאלה בנוגע לאפשרויות הצמיחה של הרכישה האחרונה – חברת CBC, אשר פועלת בעיקר בתחום של ג'ינסים פרימיום".
לדברי אלשיך, "בהנחה שהמחצית הראשונה של 2017 תהיה חלשה למדי, כובד התחזית נשען על ציפיות למחצית השנייה של השנה. התחזית ל-2017 מלכתחילה מאוד פושרת עם צמיחה אורגנית של 0%-3% ועם ירידה קלה בשיעור הרווחיות, בעיקר בשל החולשה בארה"ב. ב-2018 צפויה שנה חזקה יותר בזכות החוזה עם קלווין קליין(CK), עלייה בפעילות במפעל החדש בווייטנאם, אשר תחילתה רק במהלך 2017 ושיפור בנרכשת".
אלשיך מסכמת כי "המודל שלנו כולל צפי לעמידה בתחזית ל-2017, המגלמת כמעט סטגנציה אורגנית וצמיחה בגין הרכישה. ב-2018 אנו צופים שיפור בשל התייעלות בנרכשת, חוזה CK ותחילת הפעלתו באופן מלא של המפעל בווייטנאם. הגם שאנו צופים שיפור ב-2018, 2017 עדיין מגלמת סיכונים בטווח קצר. לכן כל עוד לא נראה התייצבות בארה"ב וניצנים של צפי לצמיחה נאה בנרכשת, אנו ממליצים להמתין למועד כניסה אטרקטיבי יותר ברמת התמחור. נציין כי גם שחיקת הדולר מול השקל שלילית לחברה, הנסחרת בשקלים. ממשיכים להמליץ בתשואת שוק במחיר יעד של 105 שקל, 4% מתחת למחיר".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il