TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דור אלון: זינוק של 54% ברווח הנקי


דור אלון
חברת האנרגיה שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה הרוויחה ברבעון הראשון של 2017 כ-19 מיליון ש"ח

החברה, מדווחת על תחילת ביצוע פרוייקט תחנת הכח בקריית גת
דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, מדווחת הבוקר כי הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה הסתכם ברבעון הראשון של 2017 בכ-19 מיליון ש"ח – זינוק של כ-54%, לעומת הרווח נקי של כ-12 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בדור אלון מסבירים את הזינוק ברווח הנקי בגידול בהיקף כמויות הדלקים והגז הטבעי שנמכרו, בהשפעת העלייה במחירי הדלקים על ערך המלאי ובירידה בהוצאות המימון של החברה.

יו"ר דור אלון, ישראל יניב, הדגיש עם פרסום הדוחות כי "אנו ממשיכים במימוש האסטרטגיה שהותוותה על ידי הבעלים להפוך מחברת דלק לחברת אנרגיה. השלמנו את הסגירה הפיננסית בהיקף של כ-435 מיליון ש"ח, להקמת תחנת הכח קו-גנרציה המונעת בגז טבעי בהספק של כ - 73 מגה וואט בשליטתנו (55%) ובוצעה משיכה ראשונה שמהווה למעשה את "יריית הפתיחה" להקמת הפרוייקט" אומר יניב.

מנכ"ל דור אלון, עודד בלום, מציין כי החברה ממשיכה בפיתוח הנדל"ן סובב מתחמי התדלוק ובאחרונה אף השלימה את הקמת שלב ב' בפרויקט מתחם המסחר בעין שמר בהיקף של כ- 3,000 מ"ר, המתווספים על כ- 11,000 מ"ר שטחי מסחר הפועלים במתחם זה למעלה משנה. "בד בבד עם פיתוח תחומי האנרגיה של הקבוצה, נתמיד ונשביח גם את נכסי הנדל"ן המניבים שבבעלות החברה. כך, דיווחנו לאחרונה, בין היתר, על התקדמות נוספת במיזם הנדל"ן בהיקף של כ-70,000 מ"ר תעסוקה ומסחר שאנו מחזיקים יחד עם שותף מדרום לאזור התעשייה של הרצליה. אנו פועלים במלוא המרץ לקדם את התכניות" אומר בלום.

הרווח הגולמי של דור אלון הסתכם ברבעון הראשון של 2017 בכ-205 מיליון ש"ח לעומת כ-197 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מעליה בכמויות הדלקים והגז הטבעי שנמכרו ומרווחי מלאי ברבעון הנוכחי לעומת הפסדי מלאי ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון בכ- 33.1 מיליון ש"ח לעומת כ-32.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון של החברה הסתכמו ברבעון הראשון של 2017 בסך של כ-10 מיליון ש"ח לעומת כ-17 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-44%. הקיטון נבע בעיקר מירידה בהוצאות הריבית כתוצאה מירידה בסך החוב ובשיעורי הריבית על החוב.

סך ההון של החברה הסתכם ליום 31 במרץ 2017 בכ-756 מיליוני ש"ח והיווה כ-30.7% מסך המאזן.
בתחילת חודש מאי שילמה החברה דיבידנד בסך של 40 מיליון ש"ח לבעלי מניותיה.

במהלך חודש אפריל השלימה דור אלון בהצלחה רבה גיוס חוב מהציבור (אג"ח סדרה ו) בהיקף של כ-232 מיליון ש"ח בדירוג 3A בריבית (שקלית לא צמודה) של 2.95% , גיוס אשר עשוי לתרום לשיפור נוסף בעלויות המימון של החברה. בהתייחס לכך מודה בלום לשוק ההון על האמון המתמשך הניתן בחברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il