TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכרה בינלאומית לעבודת רשות הפטנטים


משרד המשפטים
אושר מינויה מחדש כרשות חיפוש ובחינה בינלאומית מטעם הארגון העולמי לקניין רוחני של האו"ם

אושר מינויה מחדש של רשות הפטנטים כרשות חיפוש ובחינה בינלאומית מטעם הארגון העולמי לקניין רוחני של האו"ם - אחת מבין 22 בלבד בעולם. אישור זה נעשה במסגרת מפגש המועצה הטכנית של אמנת ה-PCT (האמנה הבין-לאומית לשיתוף פעולה בענייני פטנטים – Patent Cooperation Treaty) אשר דנה בהארכת כהונתן של כל רשויות החיפוש והבחינה הבינלאומיות

אמנת ה-PCT מאפשרת לבקש הגנת פטנט על אמצאה במקביל במספר רב של מדינות על ידי הגשת בקשה "בינלאומית" אחת לפטנט, במקום הגשת מספר בקשות פטנט לאומיות או אזוריות נפרדות לכל מדינה. הבקשה הבינלאומית נתונה לאחר מכן ל"חיפוש ובחינה בינלאומיים" המבוצעים על ידי בוחני פטנטים של אחת מ-22 רשויות חיפוש בינלאומיות המאושרות כיום בעולם. על בסיס דו"ח החיפוש הבינלאומי וחוות הדעת בכתב, יכול המבקש להעריך את סיכויי אמצאתו לקבל פטנט.

מינוי מחדש זה, אשר יהא תקף ל-10 שנים נוספות, מגיע בעקבות פעילותה המוצלחת של רשות החיפוש והבחינה הישראלית ואיכות השירותים אותם היא מציעה הן למבקשים ישראלים מאז יוני 2012 כמו גם למבקשים זרים מאז 2014 (בעיקרם מבקשים מארה"ב, אשר מספרם נמצא בעלייה מתמדת).
במהלך שנת 2016 הנפיקה רשות הפטנטים 1,354 דוחות חיפוש בין-לאומיים ו-82 דוחות בחינה בין-לאומיים. כמו כן, מאז אוקטובר 2014, אז החלה הרשות להעניק שירותי חיפוש ובחינה בין-לאומיים גם למבקשים מארה"ב, התקבלו 530 בקשות בין-לאומיות לחיפוש ממבקשים אמריקאים.

אישור המינוי ע"י כלל הגורמים המקצועיים החברים באמנה, מהווה הבעת אמון משמעותית בעבודתה ויכולותיה של רשות החיפוש והבחינה הישראלית ובוחני הפטנטים שלה. נציין כי אישור המועצה כפוף לאישור העצרות הכלליות של הארגון העולמי לקניין רוחני של האו"ם (WIPO) אשר יתקיימו באוקטובר השנה.

גם הממציאים הישראלים נמצאים במיקום גבוה יחסית לעולם, ועלו למקום ה-12 בעולם מבחינת כמות בקשות ה-PCT אותן הגישו במהלך שנת 2016, וזאת מתוך 152 המדינות החברות באמנה. בכך עלו מהמקום ה-13 בו דורגו בשנת 2015 (מדובר במספרים מוחלטים, לא כמות בקשות ביחס לאוכלוסייה, דבר שהיה מציב את ישראל במקום הרבה יותר גבוה).
שרת המשפטים, ח"כ איילת שקד: "אישור זה מהווה חותמת איכות נוספת לעבודתה של רשות הפטנטים הישראלית, אשר מספקת בעבודתה תמיכה לביסוס והתעצמות יכולות החדשנות של ממציאים ישראלים והפצתן בעולם. משרד המשפטים גאה להמשיך ולהעניק שירותים מקצועיים ואיכותיים גם לקהילה הבינלאומית, אשר מזהה את היתרונות הרבים המוצעים על-ידי רשות החיפוש והבחינה הישראלית".
ראש רשות הפטנטים, עו"ד אסא קלינג: "רשות הפטנטים תמשיך להיות גורם מוביל בזירת הקניין הרוחני הבינלאומית ולהציע למבקשים הישראליים שירות מקצועי ואיכותי בסטנדרטים בינלאומיים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il