TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בזק בינלאומי תעמיד את מרכז בקרת הסייבר לעסקים כמוקד חירום 24/7 בעקבות מתקפת הסייבר הבינלאומית


בזק בינל
המרכז מבצע בקרה וניטור סייבר ויעניק מענה מקצועי מיידי על ידי צוות מקצועי עבור ארגונים וגופים עסקיים בישראל ובחו"ל

בסוף השבוע האחרון זוהו מתקפות כופרה מאסיביות כנגד עשרות אלפי מחשבים בארגונים רבים ובעשרות מדינות באירופה באמצעות פוגען כופר ממשפחת WannaCry. נראה כי התקיפה ניצלה מספר חולשות אבטחה ידועות. תוכנות הכופר זוהו בארגונים רבים ברחבי העולם בין השאר בבתי חולים וחברות שילוח כמו פדקס העולמית.

חברת בזק בינלאומי אשר לאחרונה הקימה מרכז בקרה וניטור סייבר ייעודי עבור לקוחותיה העסקיים בארץ ובחו"ל, תעמיד על רקע האירועים האחרונים את מרכז הסייבר כמוקד חירום לכלל הלקוחות העסקיים ותאפשר מענה מיידי והנחיות צוות מקצועי כיצד לפעול במידה והארגון נפגע כתוצאה מהתקיפה האחרונה, כיצד ניתן להתמודד עם תוכנת כופר, כמו כן יוכלו להמליץ אנשי הצוות כיצד לנהוג על מנת לתגבר את אבטחת המחשבים ולמנוע אפשרות חוזרת למתקפה.
מרכז בקרת הסייבר של בזק בינלאומי , ה B-ICSC ( (Bezeq International - International Cyber Security מספק שירותי בקרה, ניטור וטיפול לכלל לקוחותיה העסקיים של בזק בינלאומי בכל רחבי העולם מלקוחות SMEועד לארגוני Enterprise הגדולים במשק כגון גופים פיננסיים וגופי ממשלה שונים. עם חניכתו לאחרונה אמר מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי כי "מרכז בקרת הסייבר והניטור החדש של בזק בינלאומי מהווה נדבך נוסף ואף עיקרי באסטרטגיה של בזק בינלאומי להוביל את שוק הגנת הסייבר ללקוחות בישראל. עוד הוסיף אלמליח, מרכז זה מהווה פריצת דרך בשוק העסקי מול לקוחות הסומכים על יכולות בזק בינלאומי להוסיף עבורם ערך בתחום הגנת הסייבר".

מרכז בקרת הסייבר אשר במסגרת פעילותו השוטפת מספק שירותים מנוהלים מלאים של as a Service SIEM\SOC - הגנה וביטוח סייבר כשירות בתשלום חודשי: שירותי הגנה על הרשת DDoS, הגנה על תחנות הקצה (End Point) הגנה על בסיסי נתונים (Database Security) ועוד רבים אחרים, יפעל כאמור בימים הקרובים במתכונת חירום עבור לקוחות כל החברות. צוות המרכז, המאויש במיטב מומחי אבטחת מידע ותקשורת עם ניסיון רב בתחום הרשתות הבינלאומיות יפעל מסביב לשעון 24/7 ויעמוד לרשות הלקוחות העסקיים בטלפון: 2014*.

מטרת מרכז ה- B-ICSC היא לתת מענה לשוק העסקי לאיומים במרחב הסייבר: ליצור עבורם מודיעין סייבר מקיף והערכות מצב מול איומי הסייבר השונים וליישם מערכי הגנה מתקדמים לטיפול מפני מתקפות סייבר, תוך שמירה על נכסי הארגון; בכך החברה פועלת לייצר ערך ייחודי ללקוחותיה ולספק תמונת אבטחת מידע מלאה על איומים שונים במרחב הסייבר וההשפעה שלהם על הארגון.

במסגרת השירותים שיוצעו ללקוחות העסקיים של בזק בינלאומי יינתנו שירותים מנוהלים מלאים של as a Service SIEM\SOC - הגנה וביטוח סייבר כשירות בתשלום חודשי: שירותי הגנה על הרשת DDoS, הגנה על תחנות הקצה (End Point) הגנה על בסיסי נתונים (Database Security) ועוד רבים אחרים.

כמו כן מוקד הגנת הסייבר של החברה המיועד ללקוחות פרטיים שהוקם לפני כעשרה חודשים, יהיה זמין גם הוא למענה מיידי בעקבות אירועי סוף השבוע.
המוקד יספק מענה, ייעוץ מקצועי ותמיכה לציבור הלקוחות הפרטיים בנושאים הנוגעים לאבטחת המחשב הביתי – הימנעות מפריצות מחשב ולגלישה בטוחה באינטרנט.
אנשי המוקד הינם מומחים שהחברה גייסה והוכשרו לתת מענה מקצועי ומקיף בתחום. מוקד הגנת הסייבר יפעל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00. המוקד ייתן מענה לכלל הלקוחות הפרטיים בישראל בשפות עברית, רוסית, אנגלית וערבית, ומספרו 2014*.

לדברי רונן הורוביץ, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע ולשעבר ראש הרשות הממלכתית להגנת הסייבר – "בזק בינלאומי הייתה חברת התקשורת הראשונה שהבינה כי נושא הגנת הסייבר דורש לייצר מענה מקצועי ללקוחות בישראל. ברור לנו שמתקפה זו היא רק תצוגת תכלית למה שעוד עלול לקרות ולפיכך יש להיערך במלוא הרצינות והיכולות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il