TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Uteam, מקבוצת Ideo Digital, פיתחה אתר חדש לבנק ירושלים


בנק ירושלים
במסגרת הפרויקט, הסבה Uteam את אתר האינטרנט השיווקי של בנק ירושלים מפלטפורמת SharePoint לפלטפורמת ניהול התוכן Umbraco

Uteam מקבוצת IdeoDigital, המתמחה בליווי חברות העוברות טרנספורמציה דיגיטלית, פיתחה אתר אינטרנט חדש, מבוסס Umbraco, לבנק ירושלים.

במסגרת הפרויקט, הסבה Uteam את אתר האינטרנט השיווקי של בנק ירושלים מפלטפורמת SharePoint לפלטפורמת ניהול התוכן Umbraco. הפלטפורמה החדשה מאפשרת ללקוחות כל הבנקים, גלישה רספונסיבית לאתר עם יכולת גבוהה של תאימות למכשירי מובייל וטאבלטים, ומאפשרת גישה לדפי מידע אודות מוצרים בנקאיים ולביצוע פעולות אותן פיתח הבנק בשנים האחרונות.
עבור צוות הדיגיטל וצוותי הפיתוח באגף המחשוב של הבנק, הפלטפורמה החדשה מאפשרת תמיכה בתכנים דינאמיים, בדיקות מקדימות למובייל, עלייה לאוויר מהירה עם דפים חדשים ותחזוקה פשוטה וקלה יותר של האתר. במהלך הפרויקט, צוות Uteam עבד בשיתוף פעולה עם אנשי ה- IT, השיווק והתוכן של הבנק, במטרה לפתח תהליך ניהול תוכן שיתמוך בגורמים העסקיים בבנק וימנף את פעילותם.

"הפרויקט הזה נולד מתוך הצורך לתמוך בעולם העסקי המשתנה – עולם שבו הדיגיטל משנה את פני עולם הבנקאות ואת האופן בו לקוחות צורכים שירותים פיננסיים" אמרה אורלי אברמוביץ, מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים, באגף המחשוב של בנק ירושלים. "ההסבה לפלטפורמת Umbraco היא נדבך נוסף בתהליך של טרנספורמציה דיגיטאלית אותה עובר הבנק בשנים האחרונות. היא מאפשרת לנו להציע לגולשים זמינות גבוהה של אתר האינטרנט, ובאותו זמן לתמוך באופן גמיש, פשוט ומהיר בצרכים עסקיים משתנים."

"האתגר המרכזי שהציבו לנו היה לפתח את האתר ברמה איכותית ביותר, ובלוח זמנים מוגדר ומדויק" אמר יעקב לבסקי מנהל הפיתוח ב- Uteam. "על מנת לעמוד באתגר השתמשנו במתודולוגית Agile Software Development ובעקבות שיתוף פעולה מקצועי, יוצא מן הכלל, עם עובדי הבנק, האתר הושק, ברבעון הראשון של 2017 בדיוק במועד המתוכנן."

לאחר תהליך בחינת פלטפורמות שערך הבנק התקבלה ההחלטה לפתח את האתר על גבי מערכת Umbraco. "כ- Certified Partner של Umbraco נבחרה Uteam לפתח את האתר על גבי הפלטפורמה הפונקציונלית" אמר דרור שקד, מנכ"ל Uteam. "המערכת תומכת בקשת רחבה של יישומים ופונקציונליות שמומחי התוכן והשיווק של הבנק הגדירו מראש, כולל: הפרדה מוחלטת בין העיצוב לקוד, ממשק ניהול נוח ופשוט לשימוש, ביצועים גבוהים, הכנה לפיתוח נקי ופשוט שיאפשר הרחבות עתידיות ועוד. מערכת Umbraco יכולה לשרת את כל המחלקות בארגון, בהתאם לדגשים ולצרכים של כל אחת, ותומכת בניהול חכם וגמיש התומך בקידום המטרות העסקיות של הבנק בצורה חלקה ויעילה."

Uteam אשר מהווה כיום חלק מקבוצת IdeoDigital, מתמחה בפיתוח מערכות web מבוססות קוד פתוח .Net, ונחשבת למובילה הישראלית בתחום ה- Umbraco. בנוסף, Uteam היא שותפת זהב של NopCommerce העולמית, תשתית בינלאומית מובילה להקמת אתרי מסחר אלקטרוני.
תמונות (נא להוסיף הכיתוב מתחת לתמונה):

אורלי אברמוביץ, מנהלת מחלקת יישומי ליבה וערוצים בבנק ירושלים (צילום: דני שביט)




אודות קבוצת IdeoDigital
IdeoDigital מתמחה בליווי חברות העוברות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ובבניית מודלים עסקיים חדשים, מבוססי כלים דיגיטליים, לתועלת הלקוח. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חווית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת.
IdeoDigital, הוקמה ב- 2009 ומעסיקה כ- 90 מומחי דיגיטל. לחברה מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, המגיעים ממגוון מגזרים, ביניהם: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אינטל, אמדוקס, אורבוטק, ג'ונסון & ג'ונסון, מכבי שירותי בריאות ועוד. http://www.ideo-digital.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il