TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Sophos מחזקת פתרונות להגנת שרתים עם טכנולוגיית הדור הבא נגד כופרות - CryptoGuard


Sophos
על ידי הוספת CryptoGuard להגנת שרתים, Sophos סוגרת פער קריטי. תוספת זאת מונעת התקפות כופרה שיכולות להגיע מנוכל, אורח, גישה מרחוק של משתמשים או חולשות אחרות ברשת של הארגון

Sophos (LSE: SOPH), מובילה עולמית בהגנת נקודות קצה ורשת מכריזה כי CryptoGuard, טכנולוגיית הדור הבא נגד כופרות, הינה זמינה כיום עם פתרונותיה להגנת שרתים Sophos Server Protection. עם אופטימיזציה זאת, יש כעת ל- Sophos Server Protection יכולות זיהוי ומלחמה בכופרות שאינן תלויות בחתימות, בדיוק כפי ש- Sophos Intercept X מבצע עבור נקודות קצה. בספטמבר 2016, Sophos השיקה את Sophos Intercept X עם CryptoGuard, אשר מפסיק את ההצפנה הספונטנית של מידע על ידי כופרות בתוך שניות מרגע הזיהוי.
על ידי הוספת CryptoGuard להגנת שרתים, Sophos סוגרת פער קריטי. תוספת זאת מונעת התקפות כופרה שיכולות להגיע מנוכל, אורח, גישה מרחוק של משתמשים או חולשות אחרות ברשת של הארגון. כאשר ארגון מאפשר לעובדים לחבר את המחשב הנייד שלהם לרשת הארגונית או מאפשר להם להתחבר מרחוק או שהוא נופל קורבן לאיום סייבר פנימי, השרתים הופכים רגישים מאד לכופרות. בנוסף, החלק של הרשת בשרתים הינו מטרה רבת ערך לפושעי הסייבר, שכן הוא כולל מידע פיננסי וקנייני, מידע בעל אפשרות לזיהוי אישי ומידע קריטי אחר ולכן עליו להיות מוגן בהתאם.
"שרתים נחשבים לזכייה הגדולה של פושעי הסייבר, שכן הם כוללים מידע ארגוני חסוי ומידע אודות עובדים, תיקים רפואיים עם מספרי תעודת זהות או מסמכים פרטיים של לקוחות. יהיה זה מצב הרה-אסון לארגונים לאבד מידע רגיש זה בשל התקפת כופרה," אמר דן שיאפה, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל בקבוצות אבטחת נקודות הקצה והרשת ב- Sophos. "רוב הארגונים מגבים את המידע שלהם, אבל התאוששות מגיבוי היא לא תמיד קלה. עסקים, בתי ספר או בתי חולים אינם מעוניינים באחריות, בטרחה או בשיבוש בתפעולי שדרושים על מנת לאחזר את המידע מהגיבוי. טכנולוגיה נגד-כופרה הינה שכבה קריטית להגנה ולנגישות למידע שקיים בשרתים. Sophos ערכה אופטימיזציה לפתרונות ה- Server Protection שלה עם CryptoGuard, והוסיפה שכבה של הגנת הדור הבא על מנת לחסום את איום הסייבר המזיק הזה".
Sophos גם הרחיבה את Synchronized Security (אבטחת מידע סינכרונית) על ידי הוספת יכולות Sophos Security Heartbeat ל- Sophos Central Server Protection Advanced. על ידי הוספת Security Heartbeat לשרתים, מנהל ה- IT יכול כעת למנף את Sophos XG Firewall על מנת לבודד שרתים ונקודות קצה נגועים באופן אוטומטי, וכך לזהות ולהגיב למקור האיום במהירות גבוהה יותר. Sophos Central Server Protection כולל גם Malicious Traffic Detection, אשר מנטר תעבורה לשרתי Command ו- Control ויישומים, וזאת בקליק אחד של Server Lockdown, אשר מאבטח שרתים במצב בטוח ומונע מיישומים לא מאושרים לרוץ.
פתרונות Sophos Server Protection עם יכולות CryptoGuard כוללים כעת Central Server Protection Advanced בפלטפורמת Sophos Central בענן וב- Sophos Server Protection Enterprise, המנוהל בקונסולה מסורתית באתר הארגון.

אודות Sophos
יותר מ-100 מיליון משתמשים ב-150 מדינות מסתמכים על פתרונות אבטחת המידע של Sophos, כהגנה הטובה ביותר מול האיומים המורכבים שעומדים מולם ואובדן מידע יקר. פשוטים להטמעה, ניהול ושימוש, הפתרונות ,עתירי הפרסים של הצפנה ,הגנת רשת, דואר אלקטרוני, אינטרנט, התקנים ניידים ונקודות קצה של Sophos, מגובים על ידי רשת מעבדות גלובאליות המשמשות כמרכזי התמודדות מול איומים מתקדמים.
Sophos היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה הלונדונית לניירות ערך ובעלת הסמל "SOPH". מרכז הפעילות שלה נמצא באוקספורד , אנגליה.
לפרטים נוספים : www.sophos.com.

אודות Power Communication
Power Communication הוקמה בשנת 1996, החברה הינה- "Value Added Distributor" ומתמחה בתחום התקשורת, אבטחת המידע וההמשכיות העסקית.
הידע המקצועי והניסיון שנצבר במהלך השנים, בשילוב הפתרונות המופצים על ידה, מאפשרים לחברה לספק פתרונות אבטחת המידע, המשכיות עסקית ותקשורת של מיטב היצרנים בעולם, בשילוב תמיכה ושרות ברמה הגבוהה ביותר.
החברה מייצגת בישראל את החברות Sophos, Unitrends ואחרות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il