TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לייבפרסון מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2017


לייבפרסון
סך ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 הסתכם ב-50.9 מיליון דולר, בהשוואה לתחזית ההכנסות שהצגנו ברבעון הקודם, להכנסות של 50-51 מיליון דולר

מרחיבה את כוחה כמובילה בתחום ה- Messagingעם מספר רב של לקוחות חדשים
ערכה את הוועידה הראשונה בתחום הבינה המלאכותית (AI) והבוטים; משיקה את פלטפורמת LiveEngage לבוטים במטרה להשלים את מעבר לקוחות החברה לפלטפורמת LiveEngage במהלך 2017 

לייבפרסון אינק. LivePerson, Inc., (NASDAQ: LPSN, סימול בבורסה לניירות ערך בת"א: לפסן), ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים באינטרנט ובמובייל באמצעות ענן, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, אשר הסתיים ב-31 במרץ 2017.

עיקרי הדברים
סך ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 הסתכם ב-50.9 מיליון דולר, בהשוואה לתחזית ההכנסות שהצגנו ברבעון הקודם, להכנסות של 50-51 מיליון דולר. מתוך סך ההכנסות, הכנסות הפעילות העסקית (B2B) ברבעון הראשון של 2017 הסתכמו ב-46.7 מיליון דולר, וההכנסות מפעילות צרכנית הסתכמו ב-4.2 מיליון דולר.

לייבפרסון חתמה על 74 עסקאות ברבעון, במסגרתן התווספו 25 לקוחות חדשים. ההכנסה הממוצעת ללקוח מארגונים גדולים ועסקים בגודל בינוני במהלך תקופה של 12 חודשים שהסתיימה ברבעון הראשון של 2017, הגיעה ללמעלה מ-200,000 דולר.

"עברנו להתמקד בצמיחה ברבעון הראשון", אמר ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות בלייבפרסון העולמית. "פעילות המכירות שלנו הגיעה לרמה ששיקפה את פעילותינו לפני המעבר ל-LiveEngage, חתמנו על מספר עסקאות חדשות בתחום ה-Messaging, וייצרנו ממוצע הכנסות שהגיע לשיא. ההיצע והתחכום של LiveEngage מעניקים ללייבפרסון יתרון ברור כמובילת השינוי בתעשיית שירות הלקוחות. אנו מתמקדים במינוף היותנו מובילים ובניצול הפוטנציאל העצום בחיבור שבין Messaging לבוטים ו-AI. וועידת ה-AI והבוטים שערכנו בשבוע שעבר הייתה מלאה עד אפס מקום, במסגרתה השקנו את פלטפורמת LiveEngage לבוטים וחשפנו את שיתופי הפעולה שלנו עם מספר ספקי בוטים ו-AI. עולם הבינה המלאכותית והבוטים מובל ע"י מרכז הפיתוח הישראלי ושומר על היותנו מובילי שוק חדשניים."

הרחבת בסיס לקוחות
במהלך הרבעון הראשון, חתמה החברה על עסקאות עם הלקוחות החדשים הבאים:
ספקית פס רחב מובילה בבריטניה
אחת מספקיות המוזיקה המובילות למנויים
ספקית גלובלית של שירותי נסיעות לחברות
אחד המוסדות הלאומיים הגדולים ביותר למתן הלוואות
אחת מעשר חברות השכרת הרכב המובילות

בנוסף, החברה הרחיבה עסקיה עם:
Qantas, חברת התעופה הגדולה ביותר באוסטרליה לטיסות פנים וחוץ
חברת שירותים פיננסיים בעלת שווי שוק של מיליארדי דולרים
ספקית תקשורת מובילה באירופה ואסיה
ספקית גלובלית מובילה של שירותי מימון רכב
חנות כלבו מקוונת יוקרתית ומובילה

הפסד נקי ורווח נקי מתואם
ההפסד הנקי לרבעון הראשון של 2017 הסתכם ב-5.7 מיליון דולר או 0.10 דולר למניה, לעומת הפסד של 2.7 מיליון דולר או 0.05 דולר למניה ברבעון הראשון של 2016. הרווח הנקי המתואם לרבעון הראשון של 2017 הסתכם ב-0.5 מיליון דולר או 0.01 דולר למניה, לעומת רווח נקי מתואם של 1.4 מיליון דולר או 0.03 דולר למניה ברבעון הראשון של 2016. הרווח הנקי המתואם אינו כולל הפחתות, תגמול מבוסס מניות, עלויות ארגון מחדש, עלויות רכישה, שיערוך המיסים הנדחים בגין נכסי מס, חיובים חד-פעמיים אחרים, והשפעת מס ההכנסה בגין התאמות אלו.

ההפסד הנקי לרבעון הראשון של 2017 ולרבעון הראשון של 2016 כולל חיובים חד פעמיים בסך של 2.1 מיליון דולר (0.05 דולר למניה) ו-0.4 מיליון דולר (0.01 דולר למניה), בהתאמה, הקשורים בעיקר לעלויות הליטיגציה בענייני קניין רוחני.

EBITDA מתואם
ה-EBITDA המתואם לרבעון הראשון של 2017 הסתכם ב-3.3 מיליון דולר או 0.06 דולר למניה, לעומת 4.7 מיליון דולר או 0.08 דולר למניה ברבעון הראשון של 2016. ה-EBITDA המתואם אינו כולל הוצאות (הכנסות) מס הכנסה, (הכנסות)/הוצאות אחרות, נטו, פחת והפחתות, תגמול מבוסס מניות, עלויות ארגון מחדש, עלויות רכישה וחיובים חד-פעמיים אחרים.

ההתאמה בין הנתונים הכספיים שאינם על בסיס GAAP והנתונים על פי GAAP מוצגת בטבלאות הנתונים בסוף הודעה לעיתונות זו. ביאור הנתונים הפיננסיים שאינם על בסיס GAAP ואופן חישובם נכלל למטה תחת הכותרת "גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)".

מזומנים ושווי מזומנים
יתרת המזומנים של החברה נכון ל-31 למרץ 2017 הסתכמה ב-51.7 מיליון דולר, כולל 4 מיליון דולר במזומן המשמשים כבטוחה למכשירי גידור שער חליפין. ברבעון הראשון לשנת 2017, החברה הפיקה כ-3.1 מיליון דולר מפעילות שוטפת, המשקפת דפוס תזרים מזומנים אופייני לרבעון הראשון, והשקיעה כ-2.7 מיליון דולר ברכוש קבוע. כמו כן, החברה הוציאה כ-1.0 מיליון דולר לרכישה חוזרת של מניותיה הרגילות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2017. נכון ל-31 במרץ 2017, נותרו כ-19.2 מיליון דולר זמינים לרכישה במסגרת התוכנית, אשר פורסמה בעבר, לרכישה החוזרת של המניות הרגילות.

תחזיות פיננסיות
החברה מעלה את רף ההכנסות התחתון של התחזית הקודמת שפרסמה לשנת 2017 מ-201 מיליון דולר ל-204 מיליון דולר בעקבות פתיחה יציבה לשנת 2017 והמשך התקדמות לקראת השלמת המעבר לפלטפורמת ה-LiveEngage. התחזית העדכנית לשנת 2017 כולה הינה הכנסות של 204-209 מיליון דולר.

התחזית למדדי הרווחיות של לייבפרסון נותרה ללא שינוי, והחברה ממשיכה להתקדם כמתוכנן להפחתת ההוצאות בסך של 16-19 מיליון דולר בהשוואה ל-2016 (למעט הוצאות חד-פעמיות, עלויות ארגון מחדש וחיובים שאינם במזומן).

המאמצים לסגירת התמיכה והטכנולוגיה הקשורות לפעילות הישנה והתמקדות החברה במעבר לפלטפורמת ה-LiveEngage מתקדמות כמתוכנן. לכן, לייבפרסון מצפה להקדים הוצאות לרבעון השני בסך 0.3-0.5 מיליון דולר מתוך הוצאות בסך 2.3-2.5 מיליון דולר של ארגון מחדש ופיצויי פיטורים שנקבעו קודם לכן לרבעון השלישי של שנת 2017. בהתאם להתקדמות המעבר, תיתכן הכרה בחיובים שיוקדמו מהרבעון השלישי לרבעון השני.

תחזיות נוספות בנוגע לשנת 2017 במלואה
השפעה שלילית של שערי מטבע חוץ על ההכנסות בהיקף של כ-3.0 מיליון דולר
הוצאות משוערות חד פעמיות ועלויות ארגון מחדש של 2.7-3.1 מיליון דולר (0.05 דולר למניה) הקשורות לסגירת הפעילות הישנה והשלמת המעבר האסטרטגי לפלטפורמת LiveEngage
הוצאות משפטיות משוערות חד פעמיות של 6.0-6.5 מיליון דולר (0.11 דולר למניה) הקשורות להליך ליטיגציה
הפחתה של נכסים בלתי מוחשיים שנרכשו בהיקף של כ-4.7 מיליון דולר
הוצאות על תגמול מבוסס מניות של כ-10.5 מיליון דולר
פחת של כ-10.5 מיליון דולר
תשלום מיסים במזומן של 1.0-3.0 מיליון דולר. שיעור מס מתואם של כ-35%
הוצאות הון של כ-14.5 מיליון דולר

*שינויים קודמים ועתידיים באשר להצגת נתונים פיננסיים על בסיס Non-GAAP
יש לציין כי בשנת 2017, עדכנה החברה את מתודולוגיית חישוב הרווח הנקי המתואם. בעוד ובעבר כללה החברה את שיעור המס על בסיס GAAP בחישוביה, החברה מתחילה כעת בחישוב רווח (הפסד) לפני מיסים על בסיס GAAP, מוסיפים עלויות ארגון מחדש, הוצאות חד פעמיות והוצאות שאינן במזומן, ולאחר מכן מחילה שיעור מס סטנדרטי של 35%.

מטרת החישוב החדש היא להגביל את התנודתיות בשיעור המס על בסיס GAAP ולהתאים בצורה מדויקת יותר מסים על בסיס non-GAAP ומיסים במזומן. התאמה מלאה ברווח הנקי המתואם של 2016 במסגרת מתודולוגיית העבר והמתודולוגיה המעודכנת ניתן למצוא במצגת המשלימה לתוצאות הרבעון הראשון הנמצאת בקטגוריית קשרי משקיעים באתר החברה בכתובת http://www.liveperson.com/company/ir .


אודות לייבפרסון
לייבפרסון (LivePerson Inc., NASDAQ: LPSN) הינה ספקית מובילה של פתרונות התקשרות דיגיטאליים באינטרנט ובמובייל באמצעות ענן, המאפשרת תקשורת משמעותית בין עסקים ללקוחות. LiveEngage, מיזם של החברה, הינה פלטפורמה מבוססת ענן המאפשרת ללקוחות להפסיק לבזבז את זמנם בהמתנה בהתקשרות למספרי 1-800, ובמקום זאת להתקשר עם העסקים המועדפים עליהם במסגרת צ'אט, בדיוק כפי שהם נוהגים עם חברים ומשפחה. למעלה מ- 18,000 עסקים, לרבות,Adobe, Citibank, HSBC, EE, IBM, L'Oreal, Orange, PNC ו- The Home Depot מסתמכים על פלטפורמה ייחודית, חכמה, בטוחה וניתנת להתאמה של LiveEngage, לצורך הפחתת עלויות, שיפור איכות החיים ויצירת תקשורת רבת משמעות עם לקוחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il