TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת יעל משיקה פתרון חדש לניהול אירגוני של מסמכים בענן


קבוצת יעל
הפתרון החדש פותח במסגרת שיתוף פעולה של Google ו-IFN והוא מיועד לארגונים גדולים ובינוניים לאירכוב ואיחזור מסמכי האירגון

חברת IFN בשיתוף חטיבת CloudNowמקבוצת יעל, משיקות פתרון ניהול מסמכים בענן על גבי התשתיות של Google. הפתרון, שעד כה היה מבוסס על תשתיות On-Premise והצריך התקנה בחדר המחשב של הארגון, מתבסס מעתה על תשתיות ענן. הפתרון החדש מאפשר גמישות גבוהה תוך שימוש במשאבים בניצולת המותאמת בדיוק לצרכי הלקוח.

הפתרון פותח בחברתIFN על גבי תשתית מוצר ה-FileNet הרובסטי של IBM, והוא כולל גם יכולת סריקה בענן, ומייתר את הצורך בהתקנת תשתיות מיחשוב, התקנות של תוכנות, בסיסי נתונים וגיבויים. כל אלה, יסופקו כחלק מהאפלקציה של IFN ושרותי הענן של Google. בנוסף, תספק IFN יכולת ליישם תהליכי עבודה, בדומה למחלקת שירות הלקוחות או הנהלת החשבונות, שרותי הסבת מסמכים לענן, אחסון ואחזור מסמכים ממערכות תפעוליות באירגון, וכן גישה ישירה למסמכים באמצעות ממשקי WEB ואופיס תוך יישום מנגנוני אבטחת מידע ברמות הנדרשות.

הפתרון החדש יאפשר לחטיבת CloudNow להציע לארגונים שרות בענן, שיותאם להם במיוחד על פי דרישות המיחשוב שלהם, כולל בקרה על חיובי הענן. עלויות אלה יכללו את כל עלויות המיחשוב, הרישוי, התיפעול והתחזוקה של מערכת ניהול המסמכים של IFN בהתאם לשימוש בפועל.
ניר חינסקי, מנהל פעילות הענן של Google בישראל: " Google פועלת רבות כדי לאפשר לחברות לבנות את השירותים והפתרונות שלהם בענן ומאפשרת ללקוחותיה יכולות חדשות והתמקדות בפתרון עצמו ולא בהתעסקות בתשתיות סביבו. יחד עם CloudNow מקבוצת יעל, שותפת ענן בכירה של Google בישראל, שתכננה ויישמה את הפתרון של IFN בתחום ניהול המסמכים כשירות בענן- הצלחנו להוכיח שוב את הכדאיות והפשטות של פתרונות מסוג זה ללקוחות השונים."
משה צ'יקו יבניאל, משנה למנכ"ל : IFN "בעולם העסקי של היום, הצועד בבטחה לעבר הענן, התאמנו גם את פתרון ניהול המסמכים שלIFN לענן של Google. כך, אנחנו מאפשרים לחברות בינוניות וקטנות פתרון ניהול מסמכים יציב ומגובה ובביצועים מהירים, תוך התממשקות למערכות התפעוליות, ללא צורך בהשקעה בתשתיות חומרה וגיבוי".

אודות IFN, מקבוצת יעל
חברת IFN, מקבוצת יעל, מתמחה בשוק ניהול התוכן והתהליכים ומספקת ללקוחותיה ושותפיה פתרונות טכנולוגיים העונים על צרכיהם הארגוניים. IFN מוסמכת יחידה בארץ לשרות ותמיכה ברמת Support Provider במוצרי ה- FileNet של חברת IBMומתמחה בתחומיECM- Enterprise Content Management ו-ICM- IBM Case Management ומספקת פתרונות ללקוחות בארץ ובעולם. פתרונות IFN הוטמעו בהצלחה בארגונים מובילים בתחום הביטוח, בנקים, טלקום, מוסדות ממשלתיים ועוד.
www.ifn-solutions.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il