TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

SolarWinds ופרולוג'יק יציגו פתרון לניהול וניטור סביבות IT היברידיות באירוע Bynet Expo 2017


פרולוג'יק
Bynet Expo הינו אירוע ה-ICT הגדול בישראל, המושך אליו למעלה מ-4,500 מקבלי החלטות ומנהלים בתחומי הטכנולוגיה וה-IT מהמגזר הממשלתי והעסקי

חברת SolarWinds, ספקית מובילה של פתרונות ניהול וניטור תשתיות IT, וחברת פרולוג'יק (Prologic), המתמחה בשירותי ייעוץ, מיקור חוץ והטמעת מערכות בתחומי התוכנה, תשתיות, תקשורת ואבטחת מידע, מודיעות על השתתפותן באירוע Bynet Expo 2017, שיתקיים ב-16 למאי בגני התערוכה בתל אביב. באירוע יתארח לאון עדתו, אוונגליסט טכנולוגיות ופתרונות בחברת SolarWinds, שירצה על הדרך של ארגונים לנהל סביבות IT היברידיות.
Bynet Expo הינו אירוע ה-ICT הגדול בישראל, המושך אליו למעלה מ-4,500 מקבלי החלטות ומנהלים בתחומי הטכנולוגיה וה-IT מהמגזר הממשלתי והעסקי. האירוע יעסוק השנה בהשלכות הטרנספורמציה הדיגיטלית במגזר הארגוני מהיבט של עולמות המחשוב, תקשורת, תשתיות, ניידות, סייבר וענן.
"אירוע Bynet Expo הוא הזדמנות מעולה להציג לשוק הישראלי את הפלטפורמה לניהול וניטור סביבות IT היברידיות של SolarWinds", אמר ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק. "פורטפוליו הפתרונות של SolarWinds הופך לסטנדרט בסביבת תשתיות ה-IT של הארגונים בישראל, ולמרכיב חשוב באופן בו ארגונים מנהלים אותן".
חזון "העשור ההיברידי" בלייב
עם יותר מ-30 שנות ניסיון בתחומי ניהול מערכות ורשתות ארגוניות, עדתו יציג את חזון "העשור ההיברידי", ואת הדרכים בהן מקצועני IT יכולים באופן מוצלח לנהל ולנטר סביבות IT היברידיות. הוא ירצה במסגרת מסלול Data Center & Cloud Technologies, שיתקיים באולם K בביתן 2 של גני התערוכה, בשעה 14:30.
"הענן וסביבת ה-IT ההיברידית הם כבר מציאות לארגונים רבים כיום", ציין לאון עדתו, אוונגליסט טכנולוגיות ופתרונות בכיר ב-SolarWinds. "המחקר שלנו מראה שבזמן שארגונים מעבירים עוד תכולות לענן, הרי שהאתגר הראשון במעלה שנוצר בסביבה ההיברידית הוא חוסר נראות של ביצועי תשתיות מבוססות ענן ומורכבות גדולה בניהולן. בהרצאתי באירוע Bynet Expo אני אציג יכולות, כלים ומשאבים שמקצועני ה-IT יזדקקו להם כדי להצליח בעידן ההיברידי."
ביתן משותף ל-SolarWinds ופרולוג'יק
ציבור המשתתפים באירוע Bynet Expo מוזמן לפגוש את צוות המומחים של SolarWinds ופרולוג'יק בביתן 21 שיוצב בתערוכה הטכנולוגית. בביתן ידגימו החברות את סוויטת הפתרונות של SolarWinds – כולל פתרונות לניטור וניהול של רשתות, שרתים ואפליקציות ארגוניות, ואת היכולות האחרונות לניהול מקצה לקצה של סביבות היברידיות שמציעה פלטפורמת SolarWinds Orion.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il