TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקירת מחירי הדיור במגזר החרדי


ישראל פרוש - ראש עיריית אלעד
זינוק של 4.5 אחוזים במחירי הדירות בבני ברק ברבעון הראשון של 2017

סקירה שערכה קבוצת שיווק הנדל"ן סן חן, בחנה את מחירי הדירות בשלוש ערים חרדיות ברבעון הראשון של 2017 . צפו בתוצאות
אמש פרסמה קבוצת סן חן סקירה מדגמית של מחירי הדירות בשלוש ערים חרדיות, ביניהם בני ברק, בית"ר עלית ואלעד. הסקירה הסתמכה על נתוני רשות המיסים ומדגם מייצג של כ-50 עסקאות שנעשו בכל אחת מהערים הללו, ברבעון הראשון של 2017.
לפי הסקירה, נראה כי למרות הקיפאון שמתאר האוצר בהיקף העסקאות, שהחל ברבעון האחרון של 2016, והבטחה לירידת מחירים ניכרת בשנת 2017, דווקא בשלושת הערים החרדיות המרכזיות הללו חל זינוק משמעותי במחירים.
בעיר בני ברק המחירים זינקו ב-4.5 אחוזים, כשמחיר דירת 4 חדרים עומד כיום על 1,764,000 שקלים בממוצע. בעיר אלעד המחירים זינקו גם הם ב-4.3 אחוזים בין הרבעון האחרון של שנת 2016 לרבעון הראשון של 2017, כשמחירה של דירת 4 חדרים עומד כיום על ממוצע של כ-1,410,000 שקלים. בביתר עלית חלה עליית המחירים הדרמטית ביותר, עם זינוק של 5 אחוזים במחיר, כשמחיר דירת 4 חדרים עומד כיום על 1,528,000 שקלים בממוצע.
למרות התוצאות, מנהל קבוצת סן חן, יעקב ערבליך, מעריך כי עליית המחירים תתמתן בעתיד הקרוב. "ירידות מחירים לוקחות זמן", אומר ערבליך, "ואני מעריך שבקרוב נראה התמתנות בעליות המחירים, בעיקר באזורי הפריפריה. במרכז הביקושים עדיין קשיחים, ולכן ייתכן שהמחירים ימשיכו לעלות"
הסקירה של קבוצת סן חן מתפרסמת לקראת מדד הנדל"ן החרדי הרבעוני המלא שהיא מוציאה מדי רבעון, ומסתמך על כ-400 עסקאות שנערכו ב-12 הערים החרדיות בישראל, ברבעון הראשון של 2017.
"עם קליטת הנתונים הארציים, ייתכן ונראה מגמת מחירים שונה, שלא תתאפיין בזינוק משמעותי במחירים בכל הערים", אומר ערבליך. "ברבעון האחרון של 2016 ראינו התמתנות יחסית, והיו אזורים שרשמו עליות מחירים מזעריות, וייתכן שמגמה זו תמשיך".
ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, מסר בתגובה: "הנתונים מוכיחים שוב את מצוקת הדיור החמורה ממנה סובל לצערנו המגזר החרדי. הפתרון נמצא ומעשי, אם כל הגופים הממשלתיים ירתמו לעניין. לאלעד, הממוקמת במקום האטרקטיבי ביותר עבור המגזר החרדי, עתודות בניה של כ-20 אלף יחידות דיור. זהו נתון משמעותי אליו כבר נחשפו כל מובילי פתרונות הדיור. כל מה שצריך הוא רק לשנס מותניים ולהפשיר את השטחים במהירות. עיכוב הבניה רק יוסיף לעליית המחירים שכבר מזמן לא משקפים את העלות האופטימלית של הדיור בישראל"



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il