TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנכ"ל גוגל ישראל בכנס הענן GoogleNext בתל אביב


גוגל
"הענן שלנו משרת יותר ממיליארד משתמשים מדי יום"

בכירי גוגל העולמית הציגו הבוקר, יום ד', בפני אלפי משתתפים, את טכנולוגיות הענן המתקדמות ביותר של החברה, בכנס Google Cloud Next 2017 , שמתקיים זו השנה השלישית בתל אביב.
ברק רגב, מנכ"ל גוגל ישראל, אשר עד למינויו לתפקיד באחרונה, הוביל את פעילות Google Cloud באזור EMEA, פתח את הכנס ואמר כי הענן של גוגל משרת יותר ממיליארד משתמשים מדי יום, באמצעות שירותים שונים שגוגל ולקוחותיה מפעילים ברשת. עוד הוסיף רגב : "השנה הכפלנו את מספר העובדים בחטיבת הענן, בעולם ובישראל, ואנו ממשיכים לצמוח. גם מספר השותפים שלנו בעולם צומח במהירות כדי לתמוך בלקוחות הענן שלנו, שמספרם גדל פי 2.2 בשנה האחרונה".
אייל מנור, סגן נשיא להנדסה ב-Google Cloud העולמית: "אנו מפתחים את הענן לשימושנו הפנימי בשירותים כמו Youtube וג'ימייל, ומאפשרים את הגישה והשימוש בו גם לשוק. חברות מכל הגדלים ברחבי העולם, כולל ארגונים רבים מאוד בישראל – שהיא שוק חשוב מאוד עבורנו - נהנים ממגוון הפתרונות של תשתית הענן שלנו".
יוסי מטיאס, סגן נשיא להנדסה ב-Google Search : "אנו חיים בתקופה מרתקת כאשר הטכנולוגיה מתפתחת במהירות והחדשנות משפיעה יותר ויותר על חיינו. הענן בשילוב למידת מכונה ובינה מלאכותית מאפשרים לפתח חדשנות בקצב חסר תקדים. מטיאס ציין את התרומה הרבה של שבע מאות המפתחים והמהנדסים בגוגל ישראל לדור הבא של טכנולוגיות גוגל בתחומי הענן, האבטחה, החיפוש, למידת מכונה ורשת, אשר משפיעות על מיליארדי אנשים בעולם".
בכירים נוספים שהשתתפו בכנס, המתווים את האסטרטגיה העסקית והטכנולוגית של הענן של גוגל: בראד קלדר, סגן נשיא להנדסה בגוגל העולמית, מיילס וורד, ראש חטיבת הפתרונות העולמית של Google Cloud, גרג דמישלי, ראש חטיבת המוצרים העולמית של Google Cloud. כמו כן, דיברו בכנס על חווית המשתמש שלהם כלקוחות Google Cloud , דיוויד נוט (David Knott) הארכיטקט הראשי של בנק HSBC, ואורית ירון, סגנית נשיא ב-Outbrain.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il