TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

העלאת דירוג טאואר + המלצות אנליסטים בחו"ל


טאואר
הבעת אמון חזקה בחברה עם מחירי יעד גבוהים בכ- 25%- 45% לעומת מחיר המניה הנוכחי

טאואר רושמת השבוע שיא ומגיעה לשווי שוק של 2.36 מיליארד דולר

מאז פרסמה החברה את דו"חותיה לרבעון הראשון של השנה, ביום שני השבוע, כבר רשמה החברה זינוק של כ- 15% בשווי המנייה (כפי שנסחר בבורסת נאסד"ק).
טאואר סיכמה את הרבעון עם הכנסות של 330 מיליון דולר, נתון המשקף צמיחה של כ- 19% ביחס לרבעון המקביל אשתקד ורווח גולמי של 85 מיליון דולר, עלייה של 38% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2016.
הרווח הנקי של טאואר עמד 46 מיליון דולר, עלייה של 83% לעומת הרבעון המקביל בשנת 2016 (בנטרול הרווח מרכישת המפעל בסן אנטוניו בשנת 2016).
החברה סיפקה תחזית חזקה לרבעון השני עם שיא מכירות חדש במכירות החברה לרבעון השני ברמה של 345 מיליון דולר (אמצע טווח התחזית), שיהווה עלייה של 13% לעומת הרבעון השני של שנת 2016 וצפי להמשך צמיחה במכירות במהלך השנה.
היום (ד') הודיעה חברת מעלותS&P על העלאת דירוג ל '+ilA 'זאת לאור המשך שיפור בביצועים התפעוליים והתחזקות הפרופיל הפיננסי תמצית.
במעלות מציינים כי טאואר החברה הציגה שיפור משמעותי ברווחיות התפעולית שלה. לנוכח פעולותיה האסטרטגיות להגדלת בסיס הלקוחות והרחבת כושר הייצור, מעריכים במעלות כי החברה תשמור על רמות רווחיות אלה או אף תשפר אותן בשנתיים הקרובות. ·
בנוסף, חל שיפור מתמשך בפרופיל הפיננסי של החברה כמתבטא ברמת מינוף נמוכה יחסית תוך המשך ייצור תזרים מזומנים חופשי חיובי. בתרחיש הבסיס מניחים במעלות כי בשנתיים הקרובות לא יחול שינוי ברמות המינוף הנוכחיות וכי החברה תשמור על רמת הרווחיות הנוכחית תוך יצירת תזרים מזומנים חופשי חיובי. ·
העלאת הדירוג של חברת טאואר ל-'+ilA 'מ-'ilA. תחזית הדירוג היציבה משקפת הערכה שהחברה תשמור על מעמדה התחרותי בתחום השבבים האנלוגיים לצד שמירה על רמת נזילות הולמת ויחס חוב מתואם ברוטו ל-EBITDA נמוך מ-5x.1 לאורך כל מחזור העסקים.


בעקבות הדו"חות פרסמו ארבעה אנליסטים המסקרים את החברה דו"חות עם המלצות "קניה" ומחירי יעד של 30$-35% (כ- 25%-45% מעל למחיר המניה הנוכחי - 24$ סגירה אמש בנאסד"ק)

בית ההשקעות נידהאם העלה באופן משמעותי את מחיר היעד מ- 30$ ל- 35$ ומציין כי החברה פרסמה דו"ח רבעוני חזק נוסף בכל הפרמטרים – הכנסות, רווחיות ותזרים מזומנים חופשי ואת הסיפור הייחודי של טאואר שפועלת חזק במספר תחומים צומחים בתעשיית השבבים האנאלוגיים.

בית ההשקעות זאקס העלה אף הוא את מחיר היעד מ-28.56 $ ל-32.3 $ וציינו את העלייה בשיעורי הרווח של החברה. זאקס העלה את תחזיות המכירות השנתיות של החברה לשנת 2017 תוך שהוא מציין את העובדה שהחברה ביססה מודל עסקי המאפשר לה להתמודד כראוי עם התנודתיות המייצגת את שוק הסמיקונדקטור.

בבית ההשקעות דרקסל המילטון שומרים על מחיר יעד של 31$ ומציינים הכנסות בהתאם לצפי ורווחים טובים מהצפוי וכן הכנסות למניה שהיו גבוהות ב- 0.07$ מצפי האנליסטים.
באופן מעודד אף יותר, מציינים בדרקסל המילטון, את ציפיות החברה להמשך צמיחה ולביקושים גבוהים במספר תחומים. באופן ספציפי מדגישים את היכולות החזקות של טאואר בתחום האופטיקה, בייחוד לעומת חולשת חברות רבות הפעילות בתחום ברבעון הראשון.

בבית ההשקעות קרייג האלום שומרים על מחיר יעד של 30$ ומציינים את התחזית המשופרת של החברה במספר שווקי פעילות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il