TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלמן-אלדובי: סקירה שבועית-30-4-17


הלמן אלדובי לוגו
שווקי המניות קרובים לרמות שיא בעולם, אנו סבורים כי גדל הסיכוי למימוש וממליצים לשקול להקטין חלק מהאחזקה במניות בחו"ל בעת הקרובה

שווקי המניות קרובים לרמות שיא בעולם, מנגד נראה שטראמפ מתקשה להעביר את תוכניותיו הכלכליות, המתיחות מול צפון קוריאה מתגברת ובאירופה ישנם גורמים גאופוליטים רבים העשויים להשפיע לשלילה על השוק. לאור העובדה ששווקי המניות מתעלמים ממרבית הסיכונים, ומגלמים בעיקר תרחישים אופטימיים אנו סבורים כי גדל הסיכוי למימוש וממליצים לשקול להקטין חלק מהאחזקה במניות בחו"ל בעת הקרובה.

נקודות עיקריות :
המסחר באחוזת בית צפוי להיפתח לאור הירידות הקלות במסחר בוול סטריט ביום שישי, והמתיחות הגיאו-פוליטית הגוברת בין ארה"ב לצפון קוריאה.
השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: המדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ, הבחירות בצרפת וגרמניה והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב. ממשל טראמפ הציג רשמית את תוכנית רפורמת המס שהוכתרה על ידו בתור "אחד מקיצוצי המס הגדולים בתולדות ארה"ב", התוכנית כוללת הורדת מס חברות מ-35% ל-15%, שיעור מס ההכנסה ליחידים יירד לרמה מקסימלית של 35% לעומת 39.6% כיום, מס ירושה יבוטל. עם זאת, רבים מפקפקים ביכולתו של טראמפ להעביר את הרפורמות הכלכליות הללו וטוענים כי בדומה לרפורמת הבריאות, הוא צפוי להיתקל בחומה בצורה בקונגרס.

התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, כלכלת ארה"ב צמחה ב-0.7% בלבד ברבעון הראשון של שנת 2017 - מדובר בקצב הצמיחה האיטי ביותר שנרשם ברבעון הראשון בשלוש השנים האחרונות. הירידה בשיעור הצמיחה לעומת הרבעון הרביעי מוסברת בגידול הנמוך, בשיעור של 0.3% בלבד, בהוצאות הצרכנים. מדובר בעלייה הקטנה ביותר מאז סוף 2009, הנובעת בעיקר מירידה ברכישת כלי רכב.

באירופה, האינפלציה בגוש היורו עלתה שוב לרמת היעד שהציב הבנק המרכזי של אירופה, מדד המחירים לצרכן בגוש היורו עלה ביוני בקצב שנתי של 1.9%, אחרי שבמרץ עלה המדד ב-1.5%. אינפלציית הליבה שמודדת את השינויים במחירים, ללא רכיבים תנודתיים כמו מזון ואנרגיה, זינקה ב-1.2%, העלייה החדה ביותר זה שנים וגבוהה בהרבה מהתחזיות.
בישראל, הייצוא התעשייתי עלה ב- 3.2%. בחישוב שנתי לאחר גידול של 16.3% ברבעון ד'. הייצור התעשייתי בחודשים דצמבר- פברואר עלה ל-2.5% לאחר גידול של 5.6% ברבעון הקודם.


שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמת עלייה. מדד המעו"ף עלה השבוע ב- 0.88% לצד עלייה של 1% במדד ת"א 125, כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד ת"א ביטוח פלוס אשר הציג עליות שערים של כ-4.06% בממוצע, כאשר לעומתו, מדד ת"א תקשורת וטכנולוגיות מידע ירד ב-0.21% בסיכום שבועי. בארה"ב, מדד ה-S&P500 סגר את השבוע בעלייה של 1.51% לצד הנאסד"ק שסגר אף הוא בעלייה של 2.60%. באירופה, המדדים נסחרו בדומה למגמה בעולם כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בעלייה של 3.23% בדומה למדד ה- Eurostoxx50 שסגר בעלייה של 3.47%.
אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמה מעורבת. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד עלה ב- 0.65% לצד ירידה קלה של 0.08% באפיק השקלי. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם עלייה של 0.03% באפיק השקלי לצד עלייה של 0.29% באפיק הצמוד.
מט"ח- השקל סגר השבוע במגמה מעורבת אל מול המטבעות העיקריים, הדולר נחלש אל מול השקל בכ-1.31% ועמד על 3.61 ש"ח לדולר, כאשר האירו התחזק אל מול השקל בכ-0.12% וסגר ברמה של 3.93 ש"ח לאירו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il