TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רדוור:ההכנסות לרבעון הראשון של 2017 עלו לכ–48.9 מיליון דולר והרווח הנקי (Non-GAAP) הסתכם בכ-0.7 מיליון דולר


רדוור
לחברה שווי מזומנים והשקעות פיננסיות בסך של 316 מיליון דולר, תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בשניים עשר החודשים האחרונים הסתכם בכ-36 מיליון דולר

תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בשניים עשר החודשים האחרונים הסתכם בכ-36 מיליון דולר ולחברה שווי מזומנים והשקעות פיננסיות בסך של 316 מיליון דולר

חברת רדוור (NASDAQ:RDWR), ספקית מובילה של אבטחת סייבר ושל פתרונות אספקת יישומים המאפשרים את החוויה הדיגיטלית של המשתמש בסביבות עבודה וריטואליות, מרכזי נתוניםdata) centers) ובענן, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2017.

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור: "פתחנו את שנת 2017 במגמה חיובית, עם הזמנות חזקות והמשך ההצלחה של המודל העסקי של המנויים לשרותים שלנו. אנו מרוצים מהמגמות המשתקפות בתוצאות הרבעון הראשון ומהמומנטום החיובי שממשיך גם אל תוך הרבעון השני, מה שמציב אותנו בנקודה טובה להמשיך וליישם את תכניותינו עבור החברה לשנת 2017.
אנו ממשיכים ביישום האסטרטגיה שלנו על מנת שנוכל לספק ללקוחותינו היצע פתרונות חדשניים לאבטחה ולאספקת יישומים המשתלבים היטב יחדיו, בכדי להבטיח חווית משמש אופטימלית ורציפה בכל היישומים".

דגשים פיננסים לרבעון הראשון של 2017

הכנסות הרבעון הראשון של שנת 2017 הסתכמו בכ–48.9 מיליון דולר, עלייה של 1.0% בהשוואה להכנסות של כ-48.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות באזור אמריקה הסתכמו בכ-18.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017, ירידה של 8.5% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד, שהסתכמו בכ–20.0 מיליון דולר.
ההכנסות באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה ברבעון הראשון של 2017 הסתכמו בכ-14.6 מיליון דולר, עליה של 16.1%, בהשוואה להכנסות של כ-12.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות באזור אסיה פסיפיק הסתכמו בכ-16.0 מיליון דולר, עליה של 1.1%, בהשוואה להכנסות של כ-15.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד הנקי (GAAP) ברבעון הראשון של 2017 הסתכם בכ–4.1 מיליון דולר (9 סנט למניה בדילול מלא), בהשוואה להפסד של כ-2.8 מיליון (6 סנט למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון הראשון של 2017 נרשם רווח נקי (Non-GAAP) של כ-0.7 מיליון דולר (2 סנט למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח של כ-2.3 מיליון דולר (5 סנט למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד.

נכון ל-31 במרץ 2017 לחברה מזומנים, שווי מזומנים, פיקדונות בנקאיים לטווח קצר ולטווח ארוך, וניירות ערך סחירים, בסך של 316.0 מיליון דולר.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ברבעון הראשון של 2016 בכ–6.3 מיליון דולר.

תוכנית רכישה עצמית של מניות
החברה הודיעה כי דירקטוריון החברה אישר תוכנית חדשה לרכישה עצמית של מניותיה. התוכנית תהיה לתקופה שלשנה אחת ובהיקף רכישה כולל של עד 40 מיליון דולר. התוכנית מתירה לחברה לרכוש ממניותיה מעת לעת בשוק הפתוח, בעסקות פרטיות או בדרכים אחרות כמתאפשר על פי חוק, ובהתחשב בתנאי השוק, מחיר המניה, היקפי המסחר ושיקולים אחרים. רכישת המניות תמומן מההון החוזר של החברה ותיעשה בהתאם לחוקי ותקנות ניירות ערך האמריקאים, כולל תקנה 10b-18 של רשות ניירות ערך האמריקאית. התוכנית אינה מחייבת את החברה לרכוש סכום כלשהו של מניות ולהנהלת החברה שיקול הדעת לשנותה או להפסיקה בכל עת.


אודות Radware
רדוור (נאסד"ק: RDWR), הינה גוף מוביל ברחבי העולם לפתרונות אספקת יישומים וכן אבטחת סייבר עבור מרכזי נתונים וירטואליים בענן ומוגדרי תוכנה. מגוון הפתרונות המוכרים והמוערכים של החברה מבטיחים שמירה על רמת שירות ביישומים קריטיים לעסקים, תוך מקסום יעילות ה-IT. הפתרונות של רדוור מאפשרים ללמעלה מ-10,000 ארגונים וספקים ברחבי העולם להתאים את עצמם במהירות לאתגרי השוק, לשמור על הרציפות העסקית ולמקסם את הפרודוקטיביות תוך שמירה על עלויות נמוכות. לפרטים נוספים, בקרו בכתובת www.radware.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il