TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Veeam רשמה גידול של 33% בהכנסות הרבעון הראשון של 2017


VEEAM
"מדובר בהצלחה מרשימה כאשר חברה עם יותר מ- 600 מיליון דולר בשנה מראה צמיחה של 33%, בהשוואה לאשתקד, ואני גאה ביותר בכל הצוות שלנו" אמר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול ב- Veeam

Veeam® Software, המפתחת פתרונות חדשניים המספקים זמינות לארגוני ה- Always-On Enterprise™, מכריזה על תוצאות רבעון ראשון לשנת 2017 עם רווחי שיא במגזרי האנטרפרייז והענן. ברבעון זה רשמה Veeam עליה של 33% בהכנסות בהשוואה לאשתקד, עם גידול שנתי של 17% במכירות לגופי האנטרפרייז. ההכנסות בתחום הענן באמצעות השותפות, ספקיות הענן והשירותים (VCSPs) צמחו ב- 59%, בהשוואה לאשתקד.

"מדובר בהצלחה מרשימה כאשר חברה עם יותר מ- 600 מיליון דולר בשנה מראה צמיחה של 33%, בהשוואה לאשתקד, ואני גאה ביותר בכל הצוות שלנו" אמר פיטר מקיי, נשיא וסמנכ"ל תפעול ב- Veeam. "עם המבט קדימה, אנו מצפים לצמיחה נוספת עד סוף השנה, אשר תואץ עם השקות של גרסאות חדשות, הצעות משולבות עם השותפים העסקיים שלנו והצלחות נוספות בשוק האנטרפרייז ופתרונות הענן."

"אנו רואים כי בכל העולם ארגונים מזהים כעת שהם זקוקים לזמינות של 24.7.365 – זמינות שרק Veeam יכולה לספק. אנו ממשיכים להרחיב את צוותי המכירות שלנו בעולם על מנת לתת מענה לדרישות גופי האנטרפרייז במיוחד בצפון אמריקה וב- EMEA," אמר מקיי. "תגבורים אלה יתמכו ביוזמות הטרנספורמציה הדיגיטלית של הלקוחות והשותפים שלנו."

הדגשים בדוחות רבעון 1, 2017:
אימוץ של DRaaS ושל BaaS: תוכנית הענן של Veeam המספקת לספקי שירות הזדמנויות למכירת פתרון התאוששות מאסון כשירות (DRaaS) ופתרון גיבוי כשירות (BaaS), מראה צמיחה של 59% בהכנסות, בהשוואה לאשתקד.

צמיחה בלקוחות האנטרפרייז ומוניטין: 74% מלקוחות Veeam חברות ב- Fortune 500 ו- 56% ב- Global 2000. שיעור הרישיונות החדשים צמח ב- 17% ברמה שנתית.

242,000 לקוחות ברחבי העולם: 12,000 לקוחות חדשים בקירוב, הצטרפו ל- Veeam ברבעון זה.

13.9 מיליון VMs מוגנים על ידי פתרונות Veeam Availability. יותר ממיליון אחד של שרתים אלה מוגנים על ידי Veeam Cloud Service Providers.

יותר שותפים: המחויבות הבלתי מתפשרת של Veeam לערוצים ממשיכה לגייס מפיצים ומשווקים חדשים. היום יש ל- Veeam 47,000 שותפים ו- 15,000 ספקי שירותי ענן.

חיזוק שיתופי הפעולה הטכנולוגים: Veeam הצטרפה ל- Hewlett Packard Enterprise (HPE) Complete program. במסגרת זו, לקוחות יכולים לרכוש את פתרונות Veeam כחלק מחבילה משותפת של שתי החברות, ישירות מ- HPE, המפיצים והמשווקים שלה. Veeam אף השיקה את הפתרון המלא היחידי להגנת מידע עבור Cisco HyperFlex, המספק יכולת snapshot עבור hyper-converged infrastructure.

מוזמנים להירשם ל- VeeamON 2017, אירוע זמינות בענן ההיברידי, הגדול בעולם, אשר יערך בניו אורלינס, ב- 16 – 18 במאי.

אודות Veeam
Veeam ® מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז (Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 47,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 242,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,600 לקוחות, ביניהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il