TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת מר דיווחה על פרויקטי תקשורת ובטחון בהיקף של 47 מיליון שקל מתחילת החודש


ח.מר
החברה תקים רשת תקשורת לכוחות בטחון, חירום והצלה במגדל 3WTC שבמרכז הסחר העולמי בהיקף של כ-30 מיליון שקל

ירון לבנת מנכ"ל חטיבת הבטחון והטכנולוגיות, קבוצת מר: "מאז אירועי 9/11 מכתיבה העיר ניו יורק תקנים המחייבים מבני ציבור ומגדלים רבי-קומות לתמוך בתקשורת כוחות חירום, ביטחון והצלה. בפרויקט מגדל 'מרכז הסחר העולמי 3' נפרוס רשת אלחוטית מתקדמת שתענה על צרכי השגרה והחירום, ותאפשר תקשורת רציפה ונטולת הפרעות גם בתנאי קיצון" 

קבוצת מר (ת"א: מר), המספקת פתרונות בתחומי התקשורת, הביטחון, המודיעין והסייבר, הודיעה לאחרונה כי נבחרה על ידי חברת Silverstein Properties דרך החברה הקבלנית המבצעת הראשית שלה Tishman Construction Corporation, לבצע את תכנון, הקמת והטמעת רשת התקשורת החכמה ב-3WTC – המגדל החדש שהולך ומוקם במתחם 'מרכז הסחר העולמי' במנהטן, ניו יורק. היקף הפרויקט נאמד בכ-8.3 מיליון דולר (כ-30 מיליון שקל).

במסגרת הפרויקט, שיחל באפריל 2017 וצפוי להימשך כשנה, אחראית קבוצת מר לתכנון, פריסה והטמעת רשת תקשורת במגדל, המתנשא לגובה של כ-80 קומות אשר מיועדות בעיקר לשטחי משרדים ומסחר. רשת התקשורת מבוססת על גלי רדיו ומיועדת לתמיכה במגוון תדרי התקשורת של כוחות החירום, הבטחון וההצלה המכונים 'מגיבים ראשונים' (First responders). כמו כן, הציוד המרכיב את המערכת מאופיין ברמת שרידות גבוהה המאפשרת תפקוד רציף גם במקרה של פגיעה ברכיביה.

פרויקט WTC3 הוא העשירי במספר של קבוצת מר בעיר ניו יורק, והרביעי במספר של הקבוצה במתחם הסחר העולמי, שנבנה לאחר קריסת מגדלי התאומים באירועי 9/11. בשנת 2012 רישתה לראשונה קבוצת מר את 1WTC, המגדל הגדול והמרכזי במתחם 'מרכז הסחר העולמי', המתנשא לגובה של 104 קומות. בעקבות הצלחת הפרויקט במגדל 1 התקינה מר מערכת דומה גם בקניון של המתחם וכיום מפתחת מערכת במבנה נוסף.
מטרת פרויקטי התקשורת במתחם WTC שמבצעת הקבוצה היא להבטיח קליטה ושידור ברמה הגבוהה ביותר בזמן אמת ובשעת חירום בין אנשי כוחות 'המגיבים הראשונים', ובעיקר לכוחות כיבוי אש, משטרה על שלל מגנוניה, ושירותי רפואת חירום המקשרים את כלל הכוחות הפזורים בתוך המגדלים ומחוצה להם. המערכת מאפשרת לייצר תקשורת נטולת הפרעות וניתוקים מצד אחד בין אנשי הכוחות הנמצאים בקומות השונות במגדל, ומצד שני תומכת בתדרי תקשורת המחברים בין כל הכוחות.
ירון לבנת מנכ"ל חטיבת הבטחון והטכנולוגיות, קבוצת מר: "בשנים האחרונות ביצענו עשרה פרוייקטי רשתות תקשורת חכמות במתחמי יוקרה ברחבי ניו-יורק, ו-3WTC הוא הפרויקט הרביעי שאנו מבצעים במתחם 'מרכז הסחר העולמי'. מאז אירועי 9/11 מכתיבה העיר ניו יורק תקנים המחייבים מבני ציבור ומגדלים רבי-קומות לתמוך בתקשורת כוחות חירום, ביטחון והצלה הנקראים 'מגיבים ראשונים'. בפרויקט מגדל 'מרכז הסחר העולמי 3' נפרוס רשת אלחוטית מתקדמת שתענה על צרכי השגרה והחירום, ותאפשר תקשורת רציפה ונטולת הפרעות גם בתנאי קיצון - ללא צורך מצד כוחות החירום בביצוע שינוי של תצורת העבודה הרגילה או בהחלפת ציוד תקשורת בזמן חירום. זכייה יוקרתית זו מגיעה הודות לטכנולוגיה החדשנית ויכולות הביצוע הגבוהות שהצגנו, וממצבת את הקבוצה כמובילה בתחומה בשוק האמריקאי."


אודות Silverstein Properties
Silverstein Properties, Inc. (SPI) הינה חברת ניהול, פיתוח והשקעות נדל"ן בבעלות פרטית מלאה. החברה נוסדה בשנת 1957 על ידי יושב הראש לארי סילברסטיין ומבוססת בעיר ניו יורק. SPI רוכשת ומפתחת נכסים קמעונאיים, משרדים, מגורים ומלונות. עם השנים SPI פיתחה, ניהלה והיתה בעלים של מעל 3.25 מ"ר של שטחי מסחר, מגורים, וקמעונאות. הפרוייקטים המובילים האחרונים של החברה כוללים את מגדל מספר 7 של מרכז הסחר העולמי 7WTC שהוא מגדל המשרדים הראשון בניו יורק אשר הוסמך כעומד בתקנות הבניה הירוקות (2006), מגדל מספר 4 של מרכז הסחר העולמי WTC4 (2013) ואת מלון 'ארבע העונות' במרכז העיר ניו יורק (2016). נכון לעכשיו SPI מפתחת פרוייקטים בשווי 10 ביליון דולר ביניהם: One West End, בניין מגורים יוקרתי בניו יורק, ומגדלים 2 ו-3 של מרכז הסחר העולמי 2WTC & 3WTC. כמו כן החברה מתמקד במיזמים שונים באירופה ובישראל. SPI הוכרזה כאחד המקומות הטובים ביותר לעבוד בהם בעיר ניו יורק במשך 8 שנים רצופות.


אודות קבוצת מר
קבוצת מר (ח.מר. ת"א: מר) היא חברה ישראלית גלובלית הממקדת את עיסוקיה בחמישה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת- מגדלי תקשורת וסיבים אופטיים; HLS ('הגנת המולדת' לרבות ערים בטוחות, מתקנים אסטראטגים, ערים חכמות, קמפוסים ובניינים חכמים); שירותי מודיעין סייבר; מערכות חקירה ומודיעין מבוססות טכנולוגית ;BIG DATA ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות החירום וההצלה (מגיבים ראשונים) ולצבאות (ים, יבשה ואוויר). החברה, באמצעות חברות הבת שלה, מציעה פתרונות הוליסטיים מקצה לקצה הכוללים ייעוץ, פיתוח, ייצור, אינטגרציה, הטמעה והדרכה המותאמים לצורכי הלקוח. לקוחותיה של הקבוצה כוללים גופים ממשלתיים, מוניציפאליים, ביטחוניים, בנקים, מפעילי תקשורת ועוד. לחברה מספר מרכזי פיתוח בתחום התוכנה והאלקטרוניקה ומפעלי יצור בארץ ובעולם. קבוצת מר מעסיקה כ-1,200 עובדים, מונה עשרות חברות בנות ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארה"ב אפריקה וישראל. מר מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א החל משנת 1992. משרדי ההנהלה של קבוצת מר נמצאים בחולון. www.mer-group.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il