TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מחקר חדש של Dell-EMC


DELL EMC
רק 5% מהחברות הגדולות מוכנות להתמודדות עם דרישות ה-IT בעידן הדיגיטלי

מעל 70% מהמשיבים לסקר, מודים שללא טרנספורמציה של ה- IT בארגון הם יחדלו מלהיות תחרותיים

מחקר חדש שערכה Enterprise Strategy Group (ESG) ב- Dell-EMC חושף כי רוב מנהלי ה-IT הבכירים ומקבלי ההחלטות בחברות הגדולות שנסקרו ברחבי העולם, סבורים כי ארגוניהם טרם אימצו באופן מלא את כל ההיבטים של השינויים הטכנולוגיים הנחוצים כדי להישאר תחרותיים.

הטרנספורמציה הדיגיטלית הופכת לכוח המניע שבגינו יותר ויותר ארגונים מעבירים את הצורך בשינוי בטכנולוגיות המידע (IT) לראש סדר העדיפויות שלהם. עם זאת, מהמחקר עולה, כי על פי95% מהמשיבים, הארגון שלהם מצוי בפיגור מאחורי מתחרות שכבר מיהרו ושינו את תשתיות ה-IT שלהן, כדי להפוך לעסק דיגיטלי.

"הממצאים הללו משקפים את העובדה שהרוב הגדול של הלקוחות אומרים לנו שהם צריכים למטב את התשתיות הקיימות שלהם, כדי שיוכלו למנף את ההזדמנויות הטמונות בעידן הדיגיטלי", אומר דייוויד גולדן, נשיא Dell-EMC. "ולמרות זאת, המחקר מראה שרוב המשיבים מעידים כי ארגוניהם מפגרים מאחורי קבוצה קטנה ומובחרת של מתחרות שפיצחו את קוד טרנספורמציית ה-IT, מה שהופך אותן למובילות בתחרות היום. ארגונים שמקדמים את ההשקעות שלהם בטרנספורמציית ה-IT מצליחים להתגבר על הקונפליקט בין ה-IT הוותיק (legacy) שלהם לבין יוזמות דיגיטליות, כדי לממש את מטרותיהם ובכך להאיץ את זמן היציאה לשוק ולשפר תחרותיות".

על סמך התשובות לסקר, אלף הארגונים שנסקרו, התפלגו לארבעת שלבי הבשלות הבאים בתחום של שינויי ה-IT:

שלב 1 – שומר על הקיים (Legacy) (12%): הארגון לוקה בחסר ברוב (אם לא בכל) הממדים של טרנספורמציית ה-IT שהוצגו במחקר של ה-ESG
שלב 2 – מתעורר (42%): הארגון מראה התקדמות בטרנספורמציית ה-IT , אך כרגע הפריסה של טכנולוגיות מודרניות של מרכזי נתונים עדיין מזערית
שלב 3 – מתפתח (41%): הארגון מראה מחויבות ל טרנספורמציית IT ויש לו כבר פריסה מתונה של טכנולוגיות מודרניות של מרכזי נתונים ושיטות חדשות לאספקת IT
שלב 4 – השינוי הושלם (5%): הארגון מתקדם ביותר ביוזמות טרנספורמציית ה-IT שלו


רוב המשיבים לסקר (71%) הסכימו, כי מעבר לדיגיטל ב-IT יהיה חיוני לתחרותיות המתמשכת של העסק. מבין החברות בשלב הרביעי בו "השינוי הושלם", 85% מאמינות שהארגון שלהן ממוצב בעמדה "חזקה מאוד" או "חזקה" להתחרות ולהצליח במהלך השנים הקרובות, לעומת 43% מהחברות שרמת הבשלות בהן פחותה.

ארגונים שבהם "השינוי הושלם", דיווחו על ההתקדמות הרבה ביותר במינוף משאבי ה-IT לצורך האצת החדשנות של מוצרים וזמן היציאה שלהם לשוק.
החברות הללו: עברו (96%) את יעדי ההכנסות בשנה האחרונה, יותר מפי שניים מהחברות הפחות בשלות; בסבירות גבוהה פי שמונה מהחברות הפחות בשלות, לדווח על יחסים של שיתוף פעולה טוב בין ה-IT לבין העסק; הפגינו "התקדמות מצוינת" בהפעלת ה- IT כמרכז רווח, במקום כמרכז עלויות (סבירות גבוהה פי שבעה מזו של החברות הפחות בשלות);
בסבירות גבוהה פי שבעה בהשוואה לארגונים הפחות בשלים לראות ב-IT גורם מבדל ומקדם תחרותיות;
ממנפות משאבי IT כדי להאיץ חדשנות מוצרים וזמן יציאה לשוק (בסבירות גבוהה פי שישה בהשוואה לארגונים הפחות בשלים).

המחקר מצא כי:
54% מכל המשיבים השתמשו בתשתית אחודה או אחודה מאוד ("היפר-אחודה") כדי לתמוך ביישומים;
58% מכל המשיבים אימצו מערכות אחסון מסוג scale-out בהיקף כזה או אחר;
כ- 50% מהמשיבים מחויבים לטכנולוגיות מוגדרות-תוכנה כאסטרטגיה ארוכת טווח וכבר החלו ליישם, להעריך או לתכנן טכנולוגיות מוגדרות תוכנה.

על פי ה-ESG, האימוץ של תהליכי IT מודרניים - כדוגמת יכולות אספקה בשירות עצמי, הרצת ה-IT כענן ציבורי ושימוש במתודולוגיות DevOps - יכול להיות מאפיין של חברה שביצעה את השינויים בהצלחה. המחקר מצא כי:
26% מהארגונים המשיבים כבר מציעים יכולות שירות עצמי "נרחבות" או "מבוססות".
65% מהארגונים המשיבים כבר השיגו התקדמות "מצוינת" או "מתקבלת על הדעת" שתאפשר להם לספק למשתמשי הקצה את אותם משאבי IT שניתן לקבל מספקיות של ענן ציבורי.
43% מהמשיבים מדווחים על אימוץ "נרחב" או "טוב" של עקרונות ונהלי עבודה רשמיים של .DevOps

לעתים קרובות אפשר לראות קורלציה בין טרנספורמציית ה-IT לבין קשרי עבודה שיתופיים ויעילים יותר בין ה-IT לבין העסק, ממצא שאומת גם במחקר הנוכחי. המחקר מצא כי:
36% מארגוני ה-IT ותוצאות הביצועים שלהם הוערכו באמצעות מקבלי ההחלטות בארגון אחת לחודש, ו-38% עברו הערכה על בסיס רבעוני
ב-39% מהארגונים מנהל ה-IT הבכיר ביותר מדווח ישירות למנכ"ל

ג'ון מקנייט, סגן נשיא שירותי מחקר וניתוח בחברת Enterprise Strategy Group: "יותר ויותר חברות מסתמכות כיום על טכנולוגיה כדי לגדול ולהשתפר בכל היבטי העסק. למרות זאת, המחקר הנוכחי מצא כי ארגוני IT שעברו את מלוא השינוי הנדרש, נמצאים עדיין במיעוט. החדשות הטובות הן שאפשר להשיג יתרונות נכבדים מכל התקדמות שהיא בעקומת הבשלות, וניתן להשיג התקדמות כזו באמצעות חיקוי ההתנהגויות של אותם ארגונים שכבר חוללו את השינוי".

אודות המחקר
את המחקר, שמומן על-ידי Dell EMC, ערכה Enterprise Strategy Group (ESG) בין התאריכים 9 בדצמבר 2016 ל-5 בינואר 2017, באמצעות סקר מבוסס רשת שכלל אלף מנהלי IT בכירים, מנהלים מקבלי החלטות ואנשי צוות עם היכרות טובה של תקציבי ה-IT הנוכחיים והעתידיים של הארגון שלהם ועובדים המעורבים בתהליכי הרכש של התשתיות הארגוניות. מדגם המשיבים הגיע מכמה מדינות: ארה"ב, ברזיל, בריטניה, גרמניה, צרפת, סין, יפן ואוסטרליה.

Dell EMC, חלק מקבוצת Dell Technologies, מאפשרת לארגונים לקדם את מרכז הנתונים שלהם לעידן הדיגיטלי, תוך שימוש בטכנולוגיות המובילות בתעשייה, בתחומי תשתית אחודה, שרתים, אחסון ואבטחת מידע. Dell EMC מספקת לעסקים בסיס אמין לטרנספורמציה של ה-IT שלהם, באמצעות ענן היברידי, פיתוח יישומים לסביבת ענן ופתרונות Big Data. Dell EMC מספקת שירותים ללקוחות ב-180 מדינות - 98% מהן חברות Fortune 500 - והינה בעלת היצע המקיף והחדשני ביותר בתעשייה של פתרונות קצה, ליבה ועד הענן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il