TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Red Hat OpenShift הוכתרה כפלטפורמת הפיתוח הטובה ביותר בתחרות פרסי מצוינות DevOps לשנת 2017


רד האט
מערך Red Hat OpenShift של פתרונות מבוססים Linux Containers ברמה ארגונית הוא המקיף ביותר מסוגו בתעשייה

רד האט (Red Hat) – ספקית פתרונות קוד פתוח הגדולה בעולם, זכתה בפרס עבור פלטפורמת הפיתוח הטובה ביותר עם Red Hat OpenShift במסגרת תחרות Computing DevOps Excellence Awards שהתקיימה לראשונה. בתחרות הוענקו פרסי הצטיינות עבור הישגים יוצאי דופן לארגונים, אנשים ופתרונות הפועלים במרחב ה- DevOps (השילוב של פיתוח ותפעול). פרס פלטפורמת הפיתוח הטובה ביותר הוענק ל- Red Hat OpenShift כפלטפורמת פיתוח תוכנה אשר הוכיחה את התפקודיות הטובה ביותר והתכונות החדשניות ביותר, וזכתה להמלצות של לקוחות עבור יכולות וחדשנות.
מערך Red Hat OpenShift של פתרונות מבוססים Linux Containers ברמה ארגונית הוא המקיף ביותר מסוגו בתעשייה, ונועד לסייע ללקוחות ליישם חדשנות ולספק מהר יותר יישומי ענן על ידי ניצול היתרונות של מתודולוגיות DevOps הקיימות ב- OpenShift.
רד האט מכירה בכך שארגונים רוצים להיות מסוגלים לאזן בין פיתוח ושחרור גרסאות תוכנה במהירות הנדרשת ברמת הפיתוח, לבין היכולת לספק את התוכנה באופן יציב ובטוח יותר. Red Hat OpenShift מסייעת להקל על איזון זה ולספק תוכנה מהר יותר.
על פי מחקר של IDC שנערך לא מכבר בחסות רד האט, Openshift מאפשרת ללקוחות להגיב לדרישות השוק מהר יותר על-ידי אספקת יישומים עסקיים בתצורת Microservices באמצעות תהליכי DevOps. המחקר מצא כי יתרונות אלה עשויים לכלול זמני אספקת יישומים מהירים יותר ב- 66%, חסכון כספי שנתי ממוצע של 1.29 מיליון דולר לכל 100 מפתחי יישומים, והחזר השקעה ממוצע של 531% בטווח של 5 שנים.
דן טולדנו, מנהל אזורי ישראל, יוון וקפריסין ברד האט, אומר: "אנו מברכים את צוות OpenShift על זכייה זאת, ומאמינים כי זו עדות לפעילותה של רד האט במטרה לסייע לארגונים בתחומים שונים לתת מענה לצורך שלהם לבנות ולהפעיל יישומים טוב יותר, להריץ את התשתיות שלהם טוב יותר, ולבצע טרנספורמציה עסקית בקנה מידה רחב עם טכנולוגיית קוד פתוח".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il