TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת IdeoDigital רכשה את Robin


יוסי אסא, שותף מנהל, IdeoDigital
העסקה מוערכת במספר מיליוני ₪

IdeoDigital, המתמחה בייעוץ, מימוש וליווי חברות העוברות טרנספורמציה דיגיטלית, מדווחת היום על רכישת חברת Robin, המתמחה בפיתוח אתרי מסחר אלקטרוני, בהיקף של מספר מיליוני ₪. רכישה זו מצטרפת לרכישת חברת Uteam, המובילה את תחומי ה- web והמסחר האלקטרוני בישראל, עליה דיווחה החברה בחודש החולף.
Robin המונה 15 מומחי מג'נטו, החלה דרכה ב- 2009 וכיום היא החברה המובילה בשוק הישראלי בתחום אתרי מסחר אלקטרוני, בעיקר בסביבת מג'נטו (Magento). בנוסף, מתמחה החברה באינטגרציה של אתרי סחר אלקטרוני עם מערכות צד שלישי. החברה מצטיינת במתן טיפול מקיף ללקוחות משלב הייעוץ ועד לשלבי ניתוח המידע אודות המשתמשים באתר, וחיזוי מגמות עתידיות, רמת גימור גבוהה מאד בדגש על חווית לקוח ורב-ערוציות. בין לקוחותיה: רנואר, הוניגמן, Twenty Four Seven, TNT, Keds, שילב, Crocs&Co, Upstep, WineMarket, דיוטי מוטי ועוד.
"האתרים ש- Robin מפתחת מצטיינים ביחס המרה מאד גבוה, קהל הצרכנים נוהר לעברם והם דוגמא ומופת למימוש הפוטנציאל העסקי הטמון בתחום המסחר האלקטרוני. איכות הגימור של האתרים, אותם מייצרת Robin, גבוה מאד וניכר במוניטין הרב שצברה החברה בשוק. בחודשים האחרונים נכנסה החברה למימוש מערכות בתחום ה- B2B ולניהול הלקוחות של לקוחותיה – תחום חם שמעניין אותנו מאד" אמר יוסי אסא, שותף מנהל, IdeoDigital. "על רקע זה החלטנו לשלב ידיים ולהזמין את רועי והצוות שלו להוביל את הזרוע של המסחר אלקטרוני בקבוצת IdeoDigital."
"אנחנו מאמינים כי החיבור עם קבוצת IdeoDigital ייתן לנו גב חזק ויאפשר לנו להתחייב לפרויקטים הגדולים והמשמעותיים ביותר בשוק" אמר רועי רוסו, מנכ"ל Robin. "אנחנו רואים כי בשוק המסחר האלקטרוני חלה עלייה ניכרת בגובה הדרישות והציפיות של הלקוחות. עם החבירה ל- IdeoDigital אני משוכנע כי נוכל לתת מענה ראוי לכל הציפיות ולפתח שוק חדש שנמצא בחיתוליו – מסחר אלקטרוני בשוק ה- B2B."
"בתחום ה- B2B יש צורך גבוה יותר באינטגרציה עם מערכות ליבה, רכישות המתבצעות ישירות ממערכות ה- ERP וה- CRM ואחרות – גם כאן הסינרגיה בין Robin ל- IdeoDigital תשחק תפקיד חשוב" הוסיף אסא.
לדברי דן ליכטנפלד, מנכ"ל IdeoDigital: "IdeoDigital היא קבוצת הפיתוח היחידה בארץ שמאגדת בתוכה מספר ראשי חץ מובילים בתחומם. היום כבר אין אדם אחד או צוות אחד ששולט שליטה מלאה בכל עולמות הדיגיטל משום שבשנים האחרונות התחום התרחב והעמיק עד מאד. לכן, אנו משקיעים כעת משאבים רבים בבניית ועיצוב קבוצת IdeoDigital כך שתכיל את כל תחומי הידע הנדרשים, בשוק המחר, ברמות הגבוהות ביותר."

אודות קבוצת IdeoDigital
IdeoDigital מתמחה בליווי חברות העוברות תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית ובבניית מודלים עסקיים חדשים, מבוססי כלים דיגיטליים, לתועלת הלקוח. הקבוצה מספקת את כל טווח השירותים בעולם הדיגיטל, משלב בניית האסטרטגיה, דרך פיתוח, עיצוב, גיבוש חווית לקוח ובניית פתרונות טכנו-דיגיטליים ועד לשלבי היישום, המעקב, ניתוח התהליך ותחזוקה שוטפת.
IdeoDigital, הוקמה ב- 2009 ומעסיקה כ- 90 מומחי דיגיטל. לחברה מגוון רחב של לקוחות אנטרפרייז ו-SMB, המגיעים ממגוון מגזרים, ביניהם: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, אינטל, אמדוקס, אורבוטק, ג'ונסון & ג'ונסון, מכבי שירותי בריאות ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il