TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינוקום מקבוצת אמן תפיץ ותייצג את פתרונות ניהול הזהויות של Centrify


אינוקום
החברה האמריקאית, שהוקמה בשנת 2004, היא מהמובילות בעולם בתחום ניהול הגישה והזהויות בארגון. Centrify, המשרתת מעל ל-5000 לקוחות ברחבי העולם

אינוקום, זרוע המוצרים של קבוצת אמן, מקבוצת ה-IT הגדולות בישראל, חתמה על הסכם ייצוג והפצה עם חברת אבטחת המידע Centrify, המספקת פתרונות לניהול הזהויות והגישה למערכות הארגון (Identity & Access Management). במסגרת ההסכם אינוקום תפיץ ותתמוך בפתרונות החברה בישראל.

החברה האמריקאית, שהוקמה בשנת 2004, היא מהמובילות בעולם בתחום ניהול הגישה והזהויות בארגון. Centrify, המשרתת מעל ל-5000 לקוחות ברחבי העולם, דורגה כמובילה שנה שלישית ברציפות בתחום ה-IDaaS (Identity and Access Management as a Service) על פי דו"ח גרטנר האחרון וכמובילת תחום ה-Privileged Identity Managment על ידיThe Forrester Wave: Privileged Identity Managment.

פתרונותיה של Centrify מספקים לארגון ניהול קל, פשוט ואוטומטי של הגישה אל המערכות והיישומים הארגוניים ללא פגיעה בביצועים, גישה קלה ומאובטחת לפתרונות הענן המובילים בעולם (היברידי וציבורי), אבטחה לפתרונות Big Data, הטמעת מערכות המספקות אישורי כניסה למערכות ארגוניות ומבוססות Multi-Factor Authentication, התאמה לכללי הרגולציה ועוד.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן: "אינוקום פועלת כל הזמן על מנת לזהות תחומים ומוצרים חדשים בתחום הסייבר. אנחנו משקיעים רבות במחקר על ארגונים וסטרטאפים חדשים שיכולים לענות על צרכי לקוחותינו ולקוחות פוטנציאלים.
לאחר שזיהינו צורך הולך וגובר בשוק הישראלי בפתרונות מתקדמים לניהול הגישה והזהויות בארגון, חתמנו על הסכם עם Certify, מהחברות המובילות בתחום. פתרונות Certify משרתים אלפי לקוחות אנטרפרייז ברחבי העולם ומספקים להם ניהול קל, פשוט, נוח ומאובטח של הגישה לכלל יישומי הארגון. אינוקום תמשיך לשדרג את פרוטפוליו החברות שהיא מציעה ללקוחותיה עם חברות האבטחה והסייבר המובילות בעולם".

"אינוקום היא מהחברות המובילות בישראל בתחום אבטחת המידע" כך סיפרה ג'ינס בהטיה, מנהלת ערוצים אזורית ב-Centrify. "שיתוף הפעולה שלנו עם אינוקום משמש עבורנו כאבן דרך חשובה להרחבת פעילותנו בישראל במגוון ארגונים בכל הגדלים והחדרת פתרונותנו המובילים כגון Multi-Factor Authentication, ניהול הזהויות בנייד ובנייח ועוד."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il