TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ולנס זכתה בתחרות חברות הטכנולוגיה החדשניות של תערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק


ולנס
"הזכייה בפרס חברת הטכנולוגיה החדשנית לשוק הרכב היא הוכחה נוספת לחשיבות שרואה השוק בטכנולוגיית HDBaseT למימוש חזון המכונית המחוברת והאוטונומית"

חברת השבבים הישראלית ולנס (Valens), מפתחת טכנולוגית HDBaseT ומייסדת ארגון HDBaseT, הודיעה כי זכתה בתחרות חברות הטכנולוגיה החדשניות של תערוכת הרכב הבינלאומית בניו-יורק (NYIAS), אשר התקיימה בשבוע שעבר במנהטן. בתחרות השתתפו שש חברות מרחבי העולם להן ניתנו חמש דקות בלבד לשכנע את חבר השופטים הבכיר מדוע הן החברה המבטיחה של שוק האוטומוטיב העולמי.
"הזכייה בפרס חברת הטכנולוגיה החדשנית לשוק הרכב היא הוכחה נוספת לחשיבות שרואה השוק בטכנולוגיית HDBaseT למימוש חזון המכונית המחוברת והאוטונומית", כך אמר מיכה ריסלינג, סמנכ"ל בכיר לשיווק ופיתוח עסקי ומנהל חטיבת האוטומוטיב בולנס, שייצג את החברה בתחרות. "ולנס מציעה את הפתרון האולטימטיבי לחיבוריות בסביבת פנים-הרכב, עם רוחב הפס הגבוה, התשתית האמינה והפשוטה, והגמישות אשר נדרשים בשוק האוטומוטיב".
הכרזה זו מצטרפת להודעת החברה על השלמת סבב גיוס הון בהיקף 60 מיליון דולר, בהובלת קרן הצמיחה IGP. לצד משקיעי החברה הקיימים, הצטרפו לסבב הגיוס משקיעים אסטרטגיים חדשים, בהם Samsung Catalyst Fund, Delphi ו-MediaTek, וכן בנק ההשקעות Goldman Sachs. מאז הקמתה בשנת 2006, גייסה ולנס כ-100 מיליון דולר. הסכום שגויס יושקע בפיתוח טכנולוגיות חיבוריות לתעשיית הרכב ולביסוס מעמדה של טכנולוגית ה-HDBaseT Automotive כתקן מוביל של קישוריות בכלי רכב.
טכנולוגיית HDBaseT Automotive של ולנס עונה על הצורך של יצרני הרכב להעביר תכני מולטימדיה בקצבים הולכים וגדלים, על גבי תשתית כבילה פשוטה יעילה וחסכונית אשר מתאימה לסביבה המאתגרת של פנים הרכב. טכנולוגיה זו עתידה להשתלב במערכות הבידור מבוססות המידע (Infotainment) ובמערכות הבטיחות, ההתרעה והנהיגה האוטונומית (- advanced driver assistance systems ADAS) בדור הבא של כלי הרכב.

אודות Valens
ולנסValens) ) הינה חברת שבבים ישראלית שהוקמה כסטרטאפ בשנת 2006. החברה היא המפתחת והמובילה העולמית של טכנולוגיית HDBaseT המאפשרת התקנה פשוטה, יעילה וחסכונית יותר של מערכות לשוק האודיו וידאו ולשוק הרכב להפצת תוכן מולטימדיה Ultra-HD ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים. הטכנולוגיה שפיתחה ולנס הפכה לתקן עולמי המוגן בפטנטים, אשר מקודם באמצעות ארגון HDBaseT. הארגון הוקם על ידי ולנס בשנת 2010, בשיתוף עם LG, סמסונג ו-Sony Pictures Entertainment.
ארגון HDBaseT הוקם במטרה לקדם את התקן להפצת תכני מולטימדיה בעסקים, מקומות ציבוריים, כלי רכב ובתים, ולחבר בין שחקני מפתח מובילים בשוק מוצרי הקצה. כיום חברות בארגון HDBaseT מעל ל- 180 חברות, בהן יצרניות האלקטרוניקה המוכרות בעולם, כגון: פנסוניק, פיליפס, NEC, פיוניר, היטאצ'י ועוד. מטה ההנהלה והפיתוח של ולנס נמצא בהוד השרון, ויש לה סניפים נוספים בארה"ב, גרמניה, יפן, סין, דרום קוריאה וטאיוואן. מנכ"ל החברה, הנמנה על מייסדיה, הנו דרור ירושלמי.
למידע נוסף: http://www.valens.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il