TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה במערכת הבנקאות בישראל


בנק דיסקונט
העברת כסף באמצעות פקודות קוליות

בקרוב יוכלו לקוחות בנק דיסקונט לבצע העברות גם דרך SIRI, העוזרת האישית של Apple. לקוחות דיסקונט הם הראשונים מבין לקוחות הבנקים בישראל, שבאמצעות פקודה קולית יוכלו להעביר כספים לחשבונות של אחרים.
במסגרת מהלך נרחב שמבצע הבנק להתאמת השירות ללקוח, ישיק דיסקונט בקרוב שירות של העברה לאיש קשר בפקודה קולית.
כיצד יעבוד השירות החדש?
העוזרת האישית של משתמשי אייפון של Apple מקבלת את פני המשתמש בשאלה 'איך אפשר לעזור?'.
כשהלקוח משיב "אני רוצה לבצע העברה", יהיה עליו לבחור מבין כל האפליקציות התומכות בסירי ומותקנות על המכשיר שלו (דיסקונט, paypal או אחרים).
כאשר הלקוח בוחר באפליקציית דיסקונט, הוא יתבקש לבחור למי מאנשי הקשר בטלפון הנייד ברצונו להעביר וכמה, כאשר ניתן להעביר באמצעות השירות עד 2,000 שקלים ביום. לאחר שהלקוח ישיב, הוא יידרש לבצע הליך הזדהות מהיר באמצעות טביעת אצבע או סיסמה באפליקציה, ומשם יועבר למסך אישור הפעולה – שם נשתלים נתוני ההעברה באופן אוטומטי.
עם אישור הפעולה, איש הקשר אליו נשלח הכסף יקבל הודעת SMS, ויעמדו לרשותו 24 שעות למימוש ההעברה. הוא יוכל לבחור אם לקבל את הכסף ישירות לחשבון באמצעות מילוי פרטי חשבון הבנק שלו בטופס באתר דיסקונט, או למשוך אותו מהכספומט באמצעות קוד חד-פעמי, בתנאי שהסכום בכפולות של 50.
במידה ואיש הקשר לא משך את הסכום בתום 24 שעות, יחזור הסכום במלואו ללקוח.
השירות נתמך ממערכת הפעלה ios10 ומעלה.
הטכנולוגיה בשירות הלקוחות
שירות העברה לאיש קשר באמצעות פקודות קוליות (באמצעות (SIRI יצטרף לשירותי תשלומים נוספים שישיק הבנק במקביל, העברה לאיש קשר ושליחת מזומן לאיש קשר, המאפשרים גם הם לבצע העברות של עד 2,000 ש"ח ביום לאנשי הקשר בטלפון הנייד. בדומה, מאפשרים גם שני השירותים האחרים ביצוע העברות לאנשי קשר, גם אם אינם לקוחות הבנק, ללא צורך להזין פרטי מוטב או להקים הרשאה.
"השירותים המתקדמים הללו מיועדים לסייע ללקוחות במצבים יומיומיים שכולנו מכירים, ולאפשר להם להתנהל באופן המותאם להרגלי הצריכה והתקשורת שלהם", אומר לוי הלוי, סמנכ"ל חטיבת טכנולוגיות ותפעול, "אנחנו גאים להצטרף לבנקים המובילים בעולם ולהיות הראשונים בישראל להשיק עוד טכנולוגיה מתקדמת בערוצים הדיגיטליים, כזו שתאפשר פתרונות פשוטים ומותאמים באמצעים חכמים. מדובר בחלק ממהלך אסטרטגי של הבנק שצפוי להתרחב בשנה הקרובה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il