TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביוטכנולוגיה: Neon – תוצאות מניסוי קליני Phase I במלנומה


לניסוי גויסו חולים בסרטן מסוג מלנומה שהתפשט לקשריות הלימפה ובחלק מהחולים גם לאיברים נוספים

כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי) חברת מדעי החיים המובילה בישראל, הודיעה כי במסגרת כנס האגודה האמריקאית לחקר הסרטן (AACR) הציגו חוקרים מהמרכז הרפואי Dana Farber Cancer Institute תוצאות מניסוי קליני Phase I ב-NEOVAX, טיפול חיסוני חדשני כנגד סרטן המפותח על ידי Neon Therapeutics Inc., המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-5%.
לניסוי גויסו חולים בסרטן מסוג מלנומה שהתפשט לקשריות הלימפה ובחלק מהחולים גם לאיברים נוספים. לאחר ניתוח ה- DNA של כל גידול, הוכן לכל חולה חיסון כנגד כ-20 חלבונים הייחודיים לגידול שלו. החיסון הוזרק לחולים לאורך תקופה של כ-5 חודשים ללא שנצפו תופעות לואי חמורות. התוצאות שהוצגו כללו שישה חולים, מהם לשניים ניתן טיפול משולב של NEOVAX ונוגדי PD-1.
במהלך הניסוי נמצא כי תאי חיסון מסוג T ייצרו תגובה חזקה כנגד הניאו-אנטיגנים, תגובה זו מעידה על פעילות החיסון. לאחר מעקב של עד 32 חודשים, לכל החולים אין סימני מחלה.
בנוסף ל-NEOVAX מפתחת Neon את NEO-PTC-01, טיפול מבוסס תאי T המכוונים כנגד ניאו-אנטיגנים, וכן חיסונים כנגד ניאו-אנטיגנים משותפים. הטכנולוגיה של Neon היא תוצר של מחקר רב שנים שהתנהל ב- Broad Institute (מכון לפיתוח תרופות שהוקם על ידי אוניברסיטת הרווארד ו-MIT) וב- Dana-Farber Cancer Institute (בי"ח מוביל לטיפול בחולי סרטן).

אודות כלל ביוטכנולוגיה:
כלל ביוטכנולוגיה (ת"א: כללבי), הנה חברת השקעות, הגדולה בישראל בתחום מדעי החיים. לחברה, שפועלת באוריינטציה תעשייתית-עסקית, החזקות משמעותיות בחברות בשלבי פיתוח קליניים מתקדמים בתחומי פעילות מגוונים. חברות הפורטפוליו המרכזיות: מדיוונד העוסקת בתחום ריפוי הפצע (%43), קיורטק המפתחת תרופות לסרטן (53%), גמידה סל העוסקת בתחום תאי הגזע (18%), ביוקנסל המפתחת תרופות לסרטן (57%) וכן אחזקות משמעותיות בחברות פיתוח תרופות בארה"ב (Neon, Vedantra, Luc ו-eXIthera). לכלל ביוטכנולוגיה פעילות הון סיכון המשקיעה בציוד רפואי (אנטומיה).
לפרטים נוספים ראה: www.cbi.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il