TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנטרופי על איכות הממשל התאגידי של חברת בראק אן וי


בראק קפיטל
"ציון reasonable + אשר מציב את החברה במדרג בינוני-גבוה ביחס לכלל החברות ובדירוג גבוה ביחס לסקטור הנדל"ן".

חברת הנדל"ן בראק קפיטל פרופרטיז אן.וי (בראק אן.וי) המתמקדת בנדל"ן בגרמניה ב-3 סקטורים: נדל"ן מניב למגורים, יזום למגורים ונדל"ן מניב מסחרי, פרסמה הבוקר את תוצאות המסמך של חברת אנטרופי לגבי איכות הממשל התאגידי בחברה.

החל מחודש נובמבר 2016 ובמהלך החודשים האחרונים חברת ממשל תאגידי של אנטרופי בראשותו של מתי אהרון סקרו את מרכיבי הממשל התאגידי בחברה ובחנו מרכיבים אלו אל מול כללים מקובלים (best practices) בחברות ציבוריות בעלות מאפיינים דומים בישראל.

פרד גניה, מנהל המחלקה הכלכלית של החברה: "דירקטוריון החברה, מתוך רצון להמשיך ולחזק את השקיפות מול שוק ההון ואת איכות הממשל התאגידי בחברה, יזם בנובמבר 2016 סקר מקיף של חברת אנטרופי ביחס לאיכות הממשל התאגידי בחברה והמלצות לשיפורו. אנו שמחים מאוד על מסקנות הדוח ונמשיך לפעול לשיפור השקיפות וחיזוק איכות הממשל התאגידי בחברה".

להלן עיקרי המסקנות:
הערכה כללית- "אנו מעריכים את איכות הממשל תאגידי של החברה בציון reasonable +, אשר מציב את החברה במדרג בינוני-גבוה ביחס לסרגל הערכה לכלל החברות ובדירוג גבוה ביחס לדירוג סקטור הנדל"ן".
מרכיב מבנה הדירקטוריון- "כשירות הדירקטורים נמצאת כגבוהה ביחס למרבית מהמדדים הרלוונטיים. בהיבטי השוואה לתעשיות רלוונטיות, BCP הינה במיקום גבוה בקטגוריה זו".

מרכיב כשירות והתאמת הדירקטוריון- "אנו מתרשמים כי דירקטוריון החברה, לרבות ועדת הביקורת של הדירקטוריון, (אשר את חבריה פגשנו ואף השתתפנו באחת מישיבותיה), פועלים על בסיס שיקולים מקצועיים ובאופן בלתי תלוי תוך הבנה של תפקידה כגוף מבקר במארג היחסים שבין בעלי המניות, בעל השליטה, הדירקטוריון וההנהלה. בנוסף, התרשמנו כי החברה פועלת תחת הנהלה מקצועית בראשותם של שני מנכ"לים משותפים ".

מרכיב הביקורת: הפרמטרים של ממשל תאגידי הקשורים לביקורת, פנימית וחיצונית, נמצאים כגבוהים ביחס לממוצע של קבוצות ההשוואה הרלוונטיות. בהיבטי השוואה לתעשיות רלוונטיות ובפרט לענף הנדל"ן, BCP הינה במיקום גבוה להערכת קטגוריה זו. רו"ח המבקר החיצוני נבחר לאחר ועדת איתור בראשותה של וועדת הביקורת, במסגרתה

נפגשה הוועדה עם מספר משרדים מובילים. למיטב התרשמותנו מדובר בהליך ייחודי בקרב חברות ישראליות.
מרכיב ומדיניות תגמול- "החברה מתגמלת את מנהליה בצורה סבירה ומתמקדת בחבילת תגמול המורכבת ממרכיב הוני משמעותי וממרכיב מזומן (שכר ובונוס) נמוך יחסית (בעיקר למנכ"לים המשותפים). אנו מתרשמים כי רכיבי חבילת התגמול של המנהלים בחברה הינם סבירים, הולמים ומצויים באינטרס של בעלי המניות בראיה לטווח הבינוני והארוך".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il