TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הלמן-אלדובי בסקירה שבועית: השוק בעולם בשל למימוש


הלמן אלדובי לוגו
מומלץ לשקול להקטין חלק מהאחזקה במניות בחו"ל בעת הקרובה

שווקי המניות קרובים לרמות שיא בעולם, מנגד נראה שטראמפ מתקשה להעביר את תוכניותיו הכלכליות, ובאירופה ישנם גורמים גיאופוליטיים רבים העשויים להשפיע לשלילה על השוק. אנו סבורים כי השוק בעולם בשל למימוש וממליצים לשקול להקטין חלק מהאחזקה במניות בחו"ל בעת הקרובה.
בצרפת ייערך היום הסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות, עם אפשרות להפתעות בפוליטיקה המקומית בפרט ובשווקים הפיננסיים בכלל. רבים מעריכים כי ניצחון של הימין הקיצוני במדינה, יובילו לירידות שערים ניכרות מחשש שעוד מדינה אירופאית תיפרד מהאיחוד האירופי. גם בארה"ב, טראמפ צפוי השבוע לחשוף את רפורמת המס המתוכננת. טראמפ עצמו לא הסכים בסוף השבוע למסור פרטים נוספים על תוכניתו, והסתפק באמירה שהפחתות המס יהיו "גדולות יותר, לדעתי, מכל הפחתת מס בעבר".
נקודות עיקריות :
המסחר באחוזת בית צפוי להיפתח במגמת ירידה, זאת לאחר שביום שישי הסתיים המסחר בוול סטריט בירידות קלות.
עונת הדו"חות הכספיים של הרבעון הראשון בוול סטריט בעיצומה ונמצאת בדרכה להפוך לטובה ביותר בשנים האחרונות. כמו כן השווקים בחו"ל גבוהים, המשקיעים בעולם מתמקדים בתקופה זו במספר גורמים שעשויים להשפיע על כיוון השווקים: המדיניות הכלכלית של הנשיא טראמפ, הבחירות בצרפת וגרמניה והמדיניות המוניטארית בגוש האירו וארה"ב. הנשיא טראמפ חזר ואמר כי יעמוד בהבטחתו להפחתת מסים ולהורדת נטל הרגולציה על החברות במגזר העסקי. עם זאת, רבים מפקפקים ביכולתו של טראמפ להעביר את הרפורמות הכלכליות הללו וטוענים כי בדומה לרפורמת הבריאות, הוא צפוי להיתקל בחומה בצורה בקונגרס.

התפתחויות כלכליות ואינדיקאטורים מרכזיים שפורסמו לאחרונה
בארה"ב, מכירות של בתים קיימים זינקו ב-4.4% בחודש מרץ לקצב שנתי של 5.71 מיליון - הקצב הגבוה ביותר מאז פברואר 2007. מדד פעילות מגזר הייצור בארה"ב ירד באפריל לרמה של 52.8 נקודות לעומת רמה של 53.3 נקודות בחודש הקודם.
באירופה, בצרפת ייערך היום הסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות, בנוסף לזאת ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי הכריזה כי יתקיימו בחירות מקדימות בעוד כחודשיים, ב-8 ביוני.
בישראל, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הורידה את הצמיחה ברבעון הרביעי בשתי עשיריות האחוז ל-6.3%, זאת במסגרת העדכון השלישי לאמדן הצמיחה בשנה שעברה. בשנה כולה הצמיחה נותרה כפי שהיתה – 4%.


שווקי ההון
מניות- שווקי המניות בארץ ובעולם סגרו את השבוע במגמה מעורבת. מדד המעו"ף עלה השבוע ב-1.05% לצד עלייה של 1.13% במדד ת"א 125, כאשר מבחינה סקטוריאלית בלט לחיוב מדד בנקים אשר הציג עליות שערים של כ-3.88% בממוצע, כאשר לעומתו, מדד ת"א ביומד ירד ב-1.58% בסיכום שבועי. בארה"ב, מדד ה-S&P500 סגר את השבוע בעלייה של 0.85% לצד הנאסד"ק שסגר אף הוא בעלייה של 1.65%. באירופה, המדדים נסחרו בניגוד למגמה בעולם כאשר מדד הדאקס הגרמני סגר את השבוע בירידה של 0.5% ומדד ה- Eurostoxx50 שסגר בירידה קלה של 0.23%.
אג"ח- האפיק הסולידי והאפיק הצמוד נסחרו השבוע במגמת מעורבת. האג"ח באפיק הממשלתי הצמוד עלה ב- 0.21% לצד ירידה של 0.32% באפיק השקלי. כאשר האג"ח באפיק הקונצרני סגר את השבוע עם ירידה של 0.11% באפיק השקלי לצד עלייה של 0.61% באפיק הצמוד.
מט"ח- השקל סגר השבוע במגמת החלשות אל מול המטבעות העיקריים, הדולר התחזק אל מול השקל בכ-0.46% ועמד על 3.67 ש"ח לדולר, כאשר האירו האירו התחזק גם כן אל מול השקל בכ-1.07% וסגר ברמה של 3.93 ש"ח לאירו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il