TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IBM מגייסת את ווטסון לטובת מנהלי השיווק


IBM2
ילמד התנהגות לקוחות מאינטראקציות קודמות ויסייע למקסם קמפיינים, להעלות נאמנות, למנוע נטישה ולזהות קהלים חדשים

ילמד התנהגות לקוחות מאינטראקציות קודמות ויסייע למקסם קמפיינים, להעלות נאמנות, למנוע נטישה ולזהות קהלים חדשים ויחסוך זמן יקר בניתוח נתונים ויאפשר תובנות מנומקות אונליין

IBM מציגה יכולות קוגניטיביות חדשות במסגרת חבילת ווטסון לתחום השיווק, IBM Watson Marketing Insights, המוצעת כשירות ענן. ווטסון, מחשב העל של IBM המבוסס בינה מלאכותית, ינתח באופן רצוף את התנהלות הלקוחות ולומד כיצד עשויה אותה התנהלות להשפיע על הצלחת העסק. התובנות המוצעות על ידי ווטסון מאפשרות לצוותי השיווק לפעול ולהשיק קמפיינים ממוקדים, שמטרתם להעלות את רמת הנאמנות למותג.
חבילת כלי השיווק מבוססי ווטסון כוללת תובנות אודות קהל היעד, באמצעות כלי קוגניטיבי החושף תחזיות מרכזיות על בסיס נתונים הנוגעים ללקוחות, כפי שנצברו באינטראקציה אותה מנהלים הלקוחות בערוצים שונים, לרבות דוא"ל, דיגיטל, מדיה חברתית ובחנות עצמה, וכן משתנים הנוגעים ללקוחות עצמם. המידע מתעדכן באופן שוטף וחושף פרופילים חדשים של קהלי יעד ומגזרי לקוחות, ככל שהנתונים הנוגעים להתנהלותם משתנים.
כתוצאה מהעדכון המתמיד הזה, מקבלים המשווקים תמונה מקיפה של פוטנציאל תגובת הלקוחות לקמפיין חדש, על בסיס התנהגות אותם לקוחות בעבר. כך, למשל, עשויות היכולות הקוגניטיביות לנבא כי לקוחות הנמנעים באופן עקבי מפתיחת הודעות דוא"ל בקמפיינים שיווקיים נמצאים בסיכון גבוה יותר לערוק אל ספקים אחרים, בהשוואה ללקוחות המחזירים מוצרים באופן קבוע. תובנות אלה מסופקות באמצעות לוח מחוונים דיגיטאלי, הכולל פרטים אודות ההקשר בו נולדה התובנה ונימוקים העומדים מאחורי כל ממצא. המידע מאפשר למשווקים למקד קמפיינים שיווקיים המתוכננים במיוחד לכל קבוצת לקוחות, תוך הצעה רלוונטית שתאפשר לשמר את נאמנות הלקוחות האלה.
השימוש בווטסון מאפשר לצוותי השיווק להימנע מהצורך בפילוח סטטי של השוק, שאינו מתחשב במשתנים כמו לקחי התקשרות קודמת של אותם לקוחות עם מותג מסויים. התוכנה חוסכת את הצורך להמתין לעבודתם של מדעני נתונים המנתחים את המידע ומטפלים בהצגתו למנהלים: ווטסון לומד עם הזמן, מעדכן את נתוני הפילוח השונים באופן אוטומטי, ומציג אותם במתכונת נוחה לשימוש.
מזי גלאור, סמנכ"ל שיווק ותקשורת ב- IBM ישראל: "החידוש שווטסון מביא עמו לעולם השיווק הוא שינוי כללי המשחק ביצירת מהלכים שיווקיים אפקטיביים. כפי שווטסון מסייע בזמן אמת לרופאים בהתאמת הטיפול למטופל – כך הוא יעזור לאנשי שיווק להתאים את המהלך השיווקי לקהל היעד בצורה אופטימאלית ופרטנית".
סל מוצרי ווטסון בתחום השיווק משלב את היכולות קוגניטיביות של המערכת יחד עם מומחיות עמוקה בתחומי השיווק, המסחר האלקטרוני וניהול שרשרת האספקה – על מנת להציע חוויה דיגיטאלית כוללת מקצה לקצה. סל השירותים של ווטסון מסופק באמצעות הענן וניתן להפעלה מדורגת על פי צורכי הארגון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il