TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רייל ויז'ן מרחיבה את הגיוס ומגייסת כ-5 מיליון דולר ארה"ב לפי שווי של 20 מיליון דולר ארה"ב


רייל ויז'ן
בחודש ספטמבר 2016 השקיעה Foresight בחברה לפי שווי חברה של 2.4 מיליון דולר

בהמשך לדיווח החברה, בדבר גיוס הון בהיקף של כ-3 מיליון דולר ארה"ב על-ידי רייל ויז'ן בע"מ לפי שווי חברה לפני הכסף של 20 מיליון דולר ארה"ב, פורסייט החברה מתכבדת להודיע בזאת כי כפי שנמסר לה על ידי רייל ויז'ן, בעקבות עודף ביקושים, החליטה רייל ויז'ן על הרחבת היקף הגיוס לסך של כ-5 מיליון דולר ארה"ב.
עוד מסרה רייל ויז'ן לחברה כי עם המשקיעים נמנים, בין היתר, קבוצת שרם-זילברמן אשר הובילה את סבב הגיוס, קבוצת לובינסקי, יצחק סוארי ומייסדי פיינל, בנק השקעות שוייצרי, וכן כי תמורת הגיוס תשמש לגמר פיתוח מוצר האבטיפוס של רייל ויז'ן, אשר מתוכנן להתקנה על גבי קטרים במהלך שנת 2018.
בגין כל מניה שיקבל כל משקיע בגין השקעתו, יוענק לאותו משקיע כתב אופציה לרכישת מניות רייל ויז'ן, במחיר מימוש המשקף שווי חברה לפני הכסף של 25 מיליון דולר ארה"ב. כתבי אופציה יהיו ניתנים למימוש החל ממועד הקצאתם ובמשך תקופה בת 18 חודשים לאחר מכן.
במהלך שנת 2016 השקיעה החברה ברייל ויז'ן סך של כ-1.42 מיליון דולר ארה"ב, לפי שווי רייל ויז'ן, לפני הכסף, של כ-2.4 מיליון דולר ארה"ב.
מתחילת 2017 רייל ויז'ן השלימה בהצלחה יתרה ניסוי במערכת הייחודית שלה למניעת התנגשות במכשולים על גבי מסילות רכבת עם חברת הרכבות הלאומית של גרמניה, דויטשה באהן, והתקבלה ל-StartupBootcamp, שככל הידוע לרייל ויז'ן הינו האקסלרטור (מאיץ) הגדול ביותר באירופה ומבין שלושת הגדולים בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il