TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ליאור חן מונה למנהל שותפים והפצה של Veeam בישראל


ליאור חן
במסגרת תפקידו יפתח שיתופי פעולה חדשים וינהל את מערך השותפים וההפצה בישראל

ליאור חן, בן 34, מונה לתפקיד מנהל שותפים והפצה בחברת Veeam, במסגרת תפקידו יפתח שיתופי פעולה חדשים וינהל את מערך השותפים וההפצה בישראל.
במשך 4 השנים האחרונות עבד חן בחברת ההפצה זברה בה כיהן כמנהל מוצר Veeam. במסגרת תפקידו עבד באופן שוטף עם השותפים העסקיים, סייע בתהליך ההסמכות של השותפים והיה שותף פעיל להצלחת הסניף הישראלי. קודם לכן שימש כמנהל שיווק ומכירות בחברת טאבו ישיר.
ורד ליברמן, מנהלת הפעילות האזורית של Veeam: "העובדה שליאור ניהל את המוצרים שלנו בארבע השנים החולפות, במסגרת עבודתו בזברה, הפכה אותו לאחד מהצוות, עוד לפני שהצטרף אלינו באופן רשמי. כעת, אין ספק, כי כניסתו לתפקיד מנהל שותפים והפצה ב- Veeam תהיה חלקה וטבעית מעין כמוה."
"כחברה שמפנה את המשאבים שלה, קודם כל לטיפוח השותפים, חשוב לנו שמנהל השותפים יגיע מהשטח, יכיר את הצרכים וישקיע תשומת לב ומשאבים ביצירת שיתופי פעולה ארוכי טווח ומניבים לשני הצדדים."

אודות Veeam
Veeam®מכירה באתגרים הגלובליים החדשים, המחייבים את הלקוחות לתפקד כ- Always-On Business™ לרבות תפעול שוטף של 24/7/365 . על מנת להתמודד עם דרישה זו Veeam פרצה דרך לשוק חדש שדורש זמינות עבור ארגוני האנטרפרייז(Always-On Enterprise™).
בשונה מפתרונות גיבוי Legacy המספקים זמני התאוששות מאסון RTO), ™RTPO) של שעות או ימים, Veeam מספקת ללקוחותיה זמני התאוששות (RTPO™) של למטה מ- 15 דקות לכל היישומים והמידע. יכולות אלה מתאפשרות בזכות פתרון הוליסטי המספק התאוששות במהירות הבזק, ללא אובדן מידע וכולל הגנה מובטחת, מינוף של המידע ושקיפות מלא.
Veeam Availability Suite™ הכוללת את הפתרון Veeam Backup & Replication™ מציעה וירטואליזציה, שירותי אחסון וענן המאפשרים למרכז הנתונים המודרני לסייע לארגונים לחסוך זמן, לצמצם סיכונים ולהפחית בצורה דרמטית עלויות תפעוליות והוניות.
Veeam הוקמה ב-2006 וכיום יש לה למעלה מ- 45,000 שותפים מקצועיים ולמעלה מ- 230,000 לקוחות ברחבי העולם. מטה החברה העולמי של Veeam יושב בבאר שבשוויץ ולחברה סניפים נוספים ברחבי העולם.
הסניף הישראלי של Veeam, החולש גם על פעילות החברה ביון, קפריסין ומלטה, הוקם ב- 2012 והצליח לגייס, בפרק זמן קצר, למעלה מ- 1,600 לקוחות, בינהם: משרדי ממשלה, בנקים, בתי חולים, אוניברסיטאות, חברות טלקום, חברות הייטק ועוד. לאתר החדש בעברית, הקלק כאן.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il