TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הנהלת סומוטו צופה עלייה של כ-49% בהכנסות הרבעון הראשון 2017 ומכריזה על דיבידנד


סומוטו
הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר

סומוטו מפרסמת תחזית לשנת 2017, תוצאות מקדמיות לרבעון ראשון ומכריזה על חלוקת דיבידנד.
תחזית החברה לצמיחה אורגנית לשנת 2017, ללא רכישות, הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר.
המשך צמיחה מהירה בתחום הווידיאו והגדלת היקף רכישת מדיה בהפצת אפליקציות כך שישרתו את תוצאות החברה בהמשך השנה - סך ההכנסות צפויות להסתכם בכ- 14-15 מיליון דולר וה- EBITDA צפויה להסתכם בכ- 3.0-3.3 מיליון דולר.
חלוקת דיבידנד של 2.5 מיליון ש"ח. 

סומוטו (ת"א: סמטו), חברת תוכנה גלובלית המתמחה בשיווק באינטרנט, פרסום בווידאו, פרסום במובייל ובאספקת שירותי הפצה של תוכנות ואפליקציות בסביבת PC Win, PC Mac, Mobile Android ו-Mobile iOS, מדווחת על הערכותיה בדבר תוצאות מקדמיות שאינן מבוקרות ואינן סקורות עבור הרבעון הראשון של שנת 2017.
להערכת החברה, סך ההכנסות ברבעון הראשון של 2017 צפויות להסתכם בטווח שבין 14-15 מיליון דולר. עוד מצפה החברה ל-EBITDA בטווח שבין 3.0-3.3 מיליון דולר ברבעון זה. התחזית משקפת עלייה ביחס לממוצע הטווח של לפחות 49% בהכנסות וירידה ביחס לממוצע הטווח של כ- 9% ב- EBITDA בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בהתאמה. במהלך הרבעון הראשון החברה ביצעה השקעות בתחום ההפצת האפליקציות והעמיקה את פעילות המו"פ בתחום הפרסום בווידיאו. להערכת החברה, השקעות אלו נושאות פרי ויבואו לידי ביטוי כבר ברבעון השני ובמהלך שנת 2017. יתרת המזומנים של החברה נכון לסוף חודש מרץ עמדה על כ- 12.5 מיליון דולר, בהשוואה ליתרת מזומנים של כ- 5.6 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2016 והמשקפת תזרים מזומנים חיובי חזק לרבעון זה.
תחזית החברה לצמיחה אורגנית בשנת 2017 המשקפות הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר, כמו כן חוזרת החברה על תחזיתה לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות עוד בשנת 2017.
בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "אנו מתכבדים לפרסם תחזיות החברה לצמיחה אורגנית בשנת 2017, המשקפות הכנסות של לפחות 70 מיליון דולר ו- EBITDA של לפחות 17.5 מיליון דולר, כמו כן אנו חוזרים על תחזיותינו לקצב הכנסות של 100 מיליון דולר כולל רכישות עוד בשנת 2017. צמיחת ההכנסות ברבעון הראשון של 2017, על פי התוצאות המקדמיות הלא סקורות ולא מבוקרות, משקפות את מימוש האסטרטגיה העיסקית וגם בקשר ליעדי קצב ההכנסות של החברה בשנת 2017, וזאת ברבעון שמבחינה עונתית צפוי להיות החלש ביותר בתחום הפרסום בווידאו, ובטרם ביצענו רכישות נוספות השנה. אנו שבעי רצון מפעילות הפרסום בווידאו כפי שהיא משתקפת בתוצאות הרבעון הראשון. בתחום הפצת האפליקציות, תוצאות הרבעון משקפות המשך גידול בהוצאות בקשר עם תשלומים בגין הפצת אפליקציות של כ- 650 אלפי דולר בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2016 וזאת לאור שמירת הרווחיות הגבוהה בפעילות זו. אנו ממשיכים בפיתוח העסקי של הפעילויות האורגניות על מנת לשמר קצבי צמיחה גבוהים, תוך העמקת פעילות המו"פ בתחום הפרסום בווידיאו, ואנו משוכנעים כי נמשיך להגדיל את היקף פעילויות אלו. לצד זאת, אנו פועלים לביצוע רכישות של חברות צמיחה רווחיות שיאיצו את העלייה בהכנסות ובהיקפי הפעילות. היעד המרכזי בשנת 2017 הוא להגיע לקצב הכנסות של כ- 100 מיליון דולר בשנה".
הערכות ותחזיות החברה בקשר לתוצאות פעילותה במהלך הרבעון הראשון של שנת 2017, עמידה באסטרטגיה העסקית של החברה והגדלת היקף פעילות, תחזית ההכנסות וה- EBITDA לשנת 2017, וקצב הכנסות החברה כמפורט לעיל, הינן תחזיות, הערכות ואומדנים הצופים פני עתיד, כהגדרתם בחוק ניירות ערך התשכ"ח-1968 בדבר התפתחויות ואירועים עתידיים אשר מועד התרחשותם, אם בכלל, אינו ודאי ו/או אינו בשליטתה של החברה. הערכות אלו עשויות שלא להתממש, כולן או חלקן, או להתממש באופן שונה מכפי שהוערך, כתוצאה מגורמים שונים, אשר אינם בשליטת החברה ו/או התממשות אי אילו מגורמי הסיכון הנזכרים בסעיף 47 לפרק א' לדוח התקופתי של החברה לשנת 2016.




בתמונה: בן גירון מנכ"ל סומוטו






אודות סומוטו
סומוטו (ת"א: סמטו) היא חברה תוכנה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, העוסקת בשיווק באינטרנט, פירסום בווידאו, ובשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית של אפליקציות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית התקנת האפליקציות למחשבים אישיים ולמכשירי סלולר. זאת באמצעות טכנולוגיות מתקדמות אותן פיתחה החברה. בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה של סומוטו ובמטרה להעמיק את פעילות החברה בסביבת Mac, רכשה החברה בשנת 2014 את חברת ג'ניו כחברה בת בבעלות מלאה. ג'ניו עוסקת בפיתוח טכנולוגיות מוניטיזציה ופרסום מותאם משתמש באינטרנט לסביבת ה- Mac, ומוצר הדגל שלה הוא דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית מוגנת פטנטים לצורך התאמת התוכן להעדפות המשתמש. החברה מייצרת הכנסות משאילתות חיפוש של המשתמשים בדף הבית החכם, ומפרסום ושיווק בדף זה. במאי 2014 רכשה סומוטו את חברת טאבאטו כחברה בבעלות מלאה. טאבאטו פועלת בתחום המובייל ורכישתה היתה חלק מאסטרטגיית החברה לחדור לתחום ולהרחיב את בסיס השותפים העסקיים. בינואר 2016 רכשה סומוטו את חברת טרסר טיוד כחברה בבעלות מלאה. טרסר מציעה למפרסמים ובעלי תוכן במובייל ובדסקטופ פתרונות מוניטיזציה מבוססי פרסום בוידאו, ישירות מול ספקי שטחי פרסום באינטרנט או באמצעות חברות צד שלישי. רכישת טרסר מהווה מנוע צמיחה חשוב עבור סומוטו בשנים הקרובות והיא חלק מחזונה להשגת דריסת רגל והעמקת הפעילות בתחום הפרסום בוידאו ובמובייל, אותו זיהתה כסינרגטי, אטרקטיבי, ובעל קצב צמיחה מהיר. בספטמבר 2016 רכשה החברה את Meme Video שהינה חברה טכנולוגית העוסקת אף בתחום הפרסום בווידאו ובמובייל. סומוטו פועלת באמצעות מספר רב של שותפים ומפיצה מגוון אפליקציות. החברה נוסדה ב-2009 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בתל אביב. http://www.somotoinc.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il