TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטומי מדיה גרופ מודיעה על עזיבת המנכ"ל ומינוי מנכ"ל חדש


מטומי
הובלת החברה תועבר לשגיא נירי באופן מיידי

קבוצת מטומי מדיה (LSE: MTMY, TASE: MTMY.TA), אחת החברות המובילות בעולם הפרסום הדיגטלי הודיעה היום כי לאחר כמעט עשור של ייסוד והובלת מטומי, עופר דרוקר, מנכ"ל החברה, החליט לסיים את תפקידו כמנכ"ל ולפנות לאתגרים חדשים.
עם תמיכה מכל חברי הדירקטוריון של מטומי ובתמיכתו החמה של מר דרוקר, הובלת החברה תועבר לשגיא נירי באופן מיידי. מר נירי מכהן כסמנכ"ל כספים וסמנכ"ל תפעול במטומי ועבד בצמוד למר דרוקר כדמות מפתח בצוות ההנהלה של מטומי מאז הצטרפותו לחברה בשנת 2008. מר דרוקר הינו ממייסדי החברה והוביל אותה מהקמתה לחברת מדיה דיגיטלית גלובלית עם הכנסות של 276.6 מיליון דולר בשנת 2016. דרוקר אחראי להובלת הרכישות האסטרטגיות המשמעותיות ביותר של מטומי, שביניהן נכללות Team Internet, Media Whiz, Mobfox and Optimatic, שהן חברות מפתח במעבר של מטומי לחברת מונעת-נתונים, חברת מדיה פרוגרמטית המתמקדת בפרסום במובייל ווידאו. כמו כן, דרוקר הוביל את מטומי בשנת 2014 להנפקת מניות ראשונה לציבור בבורסת לונדון ולאחר מכן לרישום כפול בבורסה לני"ע תל אביב. בשנים האחרונות עברה מטומי למיקוד במובייל ווידאו ולפעילות פרוגרמטית כמענה לשינויים בשוק הפרסום הדיגיטלי הגדול והצומח בצפון אמריקה ובמזרח הרחוק. מר דרוקר גם יחדל מכהונתו כדירקטור החל מיום 30 במאי 2017. דרוקר הסכים וימשיך ללוות את מטומי בייעוץ אסטרטגי, פיתוח עסקי וסיוע לתקופה של שנה לפחות, הדבר יאפשר את העברת סמכויות המנכ"ל באופן חלק ומסודר.
עופר דרוקר אמר: "אני גאה בצוות שלי ובמה שהשגנו במטומי. עבדתי ללא לאות מימינו כסטארט אפ עד לסטטוס שלנו היום כחברת מדיה דיגיטלית מובילה וכעת זה הזמן עבורי להפנות את מרצי לאתגרים חדשים. אני מאמין בשגיא נירי בכל ליבי ומשוכנע שאין מתאים ממנו להוביל את מטומי לשלב ההתפתחות הבא שלה בתעשייה המלהיבה הזו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש ומצפה להמשך יחסי העבודה הצמודים עמו ועם צוות מטומי. אני אמשיך לתמוך במטומי כשהיא מתפתחת במהירות כדי להשאירה בחזית התעשייה."
הראל בית און, יו"ר מטומי ומייסד Viola Group, קבוצה ישראלית עם אוריינטצת השקעות באקוויטי בחברות טכנולוגיה ובעל מניות במטומי מסר: אנו שותפים לגאוותו של דרוקר בהצלחות מטומי ואנו אסירי תודה על כל עבודתו הקשה מאז הקמת החברה. בשם כל דירקטוריון מטומי, אני מאחל לעופר המון הצלחה בהמשך דרכו. אנו מצפים לכניסתו של שגיא נירי לתפקיד המנכ"ל להובלת מטומי לשלב הבא של התפתחותה."
לפני שהצטרף למטומי, מר נירי כהן כמנהל כספים בקבוצתMcCann Erickson ישראל וכמנהל ב- Deloitte ישראל. לנירי תואר BA במנהל עסקים מהמכללה למנהל בראשל"צ ותואר MBA במימון מאוניברסיטת מנצ'סטר, אנגליה. נירי הוא רו"ח מוסמך וחבר לשכת רו"ח בישראל.

אודות מטומי מדיה גרופ
קבוצת מטומי מדיה בע"מ (LSE: MTMY, TASE: MTMY.TA) היא אחת החברות המובילות בעולם בפרסום מבוסס ביצועים. החברה, שעובדת באמצעות טכנולוגיה פרי פיתוחה, רשתות חברתיות, פלטפורמות מובייל ועוד, מציעה למפרסמים, שותפי מדיה ומפתחים את האפשרות להניב תוצאות חסרות סיכון ומבוססות ביצועים, בנקודת מגע יחידה עבור שמונה ערוצי מדיה הדיגיטליים. פתרונות השיווק של מטומי כוללים: הצגת מודעות, פרסום בווידאו, רשתות חברתיות ובמובייל, שיווק באמצעות email, search marketing ואופטימיזציה של מנועי חיפוש, פלטפורמת מטבע וירטואלית ומוניטיזציה של דומיינים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il