TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבעון חזק סוגר שנת שיא עבור אדמה: חוצה את רף מיליארד הדולר ברווח הגולמי ואת רף 500 מיליון דולר ב-EBITDA


אדמה
צמיחה במכירות ושיפור משמעותי בכל שורות הרווח והרווחיות הביאו לתזרים מזומנים הגבוה ביותר מעודוצמיחה במכירות ושיפור משמעותי בכל שורות הרווח והרווחיות הביאו לתזרים מזומנים הגבוה ביותר מעודו

עסקת החיבור עם סנונדה אושרה באופן גורף על ידי בעלי המניות של סנונדה מהציבור
• צמיחה במכירות, שהסתכמו ב- 3,070 מיליון דולר בשנה:
‒ צמיחה של 3.2% במונחי מטבע מקור ושל 0.2% במונחי דולר
‒ מכירות של 668 מיליון דולר ברבעון הרביעי, צמיחה של 2.8% במונחי דולר
‒ השקות מוצרים חדשים ומבודלים הובילו לצמיחה כמותית חזקה של 6.0% בשנה כולה ו-7.3% ברבעון הרביעי, של סל מוצרים משופר
• הרווח הגולמי הגבוה ביותר מעודו, הן בשנה והן ברבעון הרביעי:
‒ הרווח הגולמי בשנה צמח ב-7.3% לרמת שיא של 1,040 מיליון דולר, עם עליה של 2.3 נקודות האחוז בשיעורו ל-33.9%
‒ הרווח הגולמי ברבעון הרביעי עלה ב-9.0%, גם הוא לרמת שיא של 213 מיליון דולר, עם עליה של 1.9 נקודות האחוז בשיעורו ל-31.9%
• צמיחה של 14.7% ברווח התפעולי:
‒ הרווח התפעולי בשנה צמח ב- 14.7% בשנה ל- 347 מיליון דולר, עם עליה של 1.4 נקודות האחוז בשיעורו ל-11.3%
‒ הרווח התפעולי ברבעון הרביעי צמח ב-11.3% ל-34 מיליון דולר, עם עליה של 0.4 נקודות האחוז בשיעורו ל-5.1%
• צמיחה של 46.8% ברווח הנקי:
‒ הרווח הנקי בשנה צמח ב- 46.8% ל- 183 מיליון דולר, עם עליה של 1.9 נקודות האחוז בשיעורו ל-6.0%
‒ הפסד נקי בשל עונתיות של 8 מיליון דולר ברבעון הרביעי, שיפור של 60.5% לעומת שנה שעברה
• EBITDA של 524 מיליון דולר, הגבוה מעודו:
‒ ה-EBITDA בשנה עלה ב-10.6% לשיא של 524 מיליון דולר, עם עליה של 1.6 נקודות האחוז בשיעורו ל-17.1%
‒ ה-EBITDA ברבעון הרביעי צמח ב-2.4% ל-78 מיליון דולר, עם שיעור EBITDA של 11.7%
• תזרים המזומנים החזק ביותר שיצרה החברה:
‒ תזרים מדווח שוטף של 502 מיליון דולר, הגבוה ביותר אי פעם, גידול של 395 מיליון דולר לעומת שנה שעברה
‒ תזרים מדווח חופשי של 311 מיליון דולר, הגבוה ביותר אי פעם, גידול של 398 מיליון דולר לעומת שנה שעברה
‒ הורדה של 133 מיליון דולר במלאי
• הורדת מינוף משמעותית:
‒ הורדת החוב המאזני נטו ל-899 מיליון דולר, נמוך ב-285 מיליון משנה שעברה
‒ יחס חוב מאזני נטו/EBITDA של x1.7, הנמוך ביותר מזה עשור
• שנה שלישית ברציפות של ביצועים מובילים בענף


יאנג שינצ'יאנג, יו"ר דירקטוריון אדמה אמר כי, "התוצאות מובילות השוק שאדמה השיגה ב-2016 מעידות על היישום הנחוש של האסטרטגיה והמודל העסקי האיתן שלה, שאפשרו לחברה לצמוח במכירות וברווחים על אף תנאי שוק קשים. החברה נותרת ממוקדת באתגרים שלפניה תוך עבודה מתמדת לחיזוק הייחודיות שלה בסל המוצרים וביחסים שלה עם הלקוחות. אנחנו שמחים במיוחד על ההתקדמות המשמעותית של אדמה בשנה האחרונה בבניית הפעילות בשוק הסיני, שצפוי להיות מנוע צמיחה משמעותי לחברה".
חן ליכטנשטיין, נשיא ומנכ"ל אדמה, הוסיף, "השנה ייצרנו את תזרים המזומנים החזק ביותר מעודנו. הצמיחה הכמותית המשמעותית של סל מוצרים מבודל, אל מול המשך תנאי שוק קשים, יחד עם מיקוד בהורדת עלויות ייצור, רכש ותפעול, כמו גם שיפור בשרשרת האספקה וגבייה ממוקדת- כל אלו הביאו אותנו לשיא בתוצאות, בתזרים המזומנים ולהורדת מינוף. אנו ממשיכים להתקדם בכל תחומי הפעילות שלנו ולהשקיע משמעותית בתשתית הפיתוח ובחיזוק סל המוצרים, כמו גם בשיפור נוסף בתפעול הגלובלי שלנו".
החיבור עם סנונדה
האסיפה הכללית של בעלי מניות סנונדה מהציבור אישרה ב-27 למרץ באופן גורף את חיבור אדמה עם סנונדה, וב-28 למרץ הוגשו המסמכים הרלוונטיים לרשות ניירות ערך בסין. עסקת חיבור זו, בעזרתה תשיג אדמה גם את מטרתה להגיע לסחירות, כפופה לאישור רשות ניירות ערך בסין והיא צפויה להסגר לקראת אמצע השנה.

עיקרים פיננסיים
מכירות: מכירות החברה בשנה כולה צמחו ב-3.2% וברבעון היו בהיקף דומה לזה שברבעון המקביל אשתקד במונחי מטבע מקור, וזאת כתוצאה מצמיחה כמותית ניכרת שהסתכמה ב-6.0% בשנה וב-7.3% ברבעון, בשל השקות של מוצרים חדשים ומבודלים, וחרף המשך תנאי השוק המאתגרים. הצמיחה הכמותית החזקה קוזזה בחלקה על ידי העברת חלק מהירידה המשמעותית בעלות המכר כהורדה במחירי מכירה במספר שווקים.
במונחי דולר, מכירות החברה צמחו ב-2.8% ברבעון בהשפעת העלייה בערך הדולרי של מספר מטבעות מקומיים, ובעיקר הריאל הברזילאי, ומנגד תרומה נמוכה יותר של עסקאות הגנת מטבע, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
ירידה בערך הדולרי של רוב המטבעות בשנה כולה, וכן תרומה נמוכה יותר של עסקאות הגנת מטבע בהשוואה לאשתקד, הביאו את הצמיחה בסך של 3.2% במונחי מטבע מקור לצמיחה של 0.2% במונחי דולר.
רווח גולמי: החברה רשמה שיא ברווח הגולמי, הן בשנה כולה והן ברבעון, עם עלייה של 7.3% ברווח הגולמי בשנה כולה לשיא של 1,040 מיליון דולר ועלייה של 9% ברבעון ל-213 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי צמח משמעותית גם כן, עם עלייה של 2.3 נקודות האחוז לשיעור של 33.9% בשנה, ועלייה של 1.9 נקודות האחוז לשיעור של 31.9% ברבעון הרביעי.
עלייה זו נבעה משילוב של צמיחה כמותית חזקה, שיפור בתמהיל המוצרים והורדה משמעותית של עלויות הייצור והרכש.
רווח תפעולי: הרווח התפעולי בשנה צמח ב-14.7% ל-347 מיליון דולר, עם עלייה של 1.4 נקודות האחוז בשיעורו ל-11.3%. הרווח התפעולי ברבעון צמח ב-11.3% ל-34 מיליון דולר, עם עלייה של 0.4 נקודות האחוז בשיעורו ל-5.1%.
EBITDA: אדמה רשמה תוצאת שיא ב-EBITDA בשנה כולה, אשר צמח ב-10.6% לשיא של 524 מיליון דולר, עם עלייה של 1.6 נקודות האחוז בשיעורו ל-17.1%. ה-EBITDA ברבעון הרביעי צמח ב-2.4% ל-78 מיליון דולר, עם שיעור EBITDA של 11.7% בדומה לרמה אשתקד.
רווח נקי: הרווח הנקי בשנה כולה צמח ב-46.8% ל-183 מיליון דולר, עם עלייה של 1.9 נקודות האחוז בשיעורו ל-6.0%. הרווח הנקי ברבעון הרביעי הראה שיפור משמעותי של 60.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
תזרים מזומנים: אדמה רשמה את תזרים המזומנים החזק אי פעם בשנה כולה, עם תזרים מזומנים מדווח שוטף של 502 מיליון דולר, שיפור של 395 מיליון דולר מהשנה הקודמת. תזרים מדווח חופשי בשנה הגיע גם הוא לרמתו הגבוהה ביותר אי פעם, 311 מיליון דולר, שיפור של 398 מיליון דולר מהשנה הקודמת. ייצור תזרים המזומנים החזק נבע בעיקר מצמיחה חזקה ברווחים וברווחיות, לצד שיפור בהון החוזר אשר מקורו בעיקר בהורדה ביתרות המלאי ושיפור בגבייה. תזרים המזומנים השוטף ברבעון הרביעי צמח ב-127 מיליון דולר ל-141 מיליון דולר, כאשר תזרים המזומנים החופשי ברבעון הרביעי היה 78 מיליון דולר, שיפור של 117 מיליון דולר בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

עדכון עסקי
החברה ממשיכה לממש את האסטרטגיה שלה, כולל שיפור הגישה השיווקית והמערך המסחרי הגלובלי, בדגש על חיזוק הקרבה ללקוח ושיפור איכות העסקים, בידול מתמשך של סל המוצרים, חיזוק המותג הגלובלי והשגת היעדים המסחריים והתפעוליים בסין.
שיווק ואסטרטגית מוצר: בהמשך לאיחוד תחום השיווק עם תחום אסטרטגיית המוצר בתחילת 2016, נוצר מבנה ארגוני חדש, אשר תומך ביישום הגישה המסחרית ומאפשר תיאום בין כל פונקציות יצירת הביקוש. המבנה החדש מתמקד בהארכת מחזור חיי המוצר ובבניית אסטרטגיית סל מוצרים כמצפן לפיתוח מוצרים חדשים.
חדשנות, פיתוח, מחקר ורישוי (IDR): ה-IDR אימץ מבנה חדש אשר מקל על התיאום בין אסטרטגיית המו"פ לפיתוח מנועי צמיחה עתידיים. תשתיות המו"פ הורחבו משמעותית ב-2016, עם השקת מרכז המו"פ החדשני בנאנג'ינג, סין, והבנייה המתקדמת של מרכז המו"פ הגלובלי החדש בנאות חובב. מספר מנהלים בכירים הצטרפו לחברה, במיוחד בתחומי המו"פ והרגולציה, והם מביאים עמם יכולות ונסיון משמעותיים.
תפעול: הורדת עלויות יצור ורכש תרמה באופן משמעותי לכך שהחברה השיגה את הרווח הגולמי הגבוה ביותר מעודה והגדילה בצורה ניכרת את שיעורי הרווח הגולמי. תיאום הדוק בין פונקציות הביקוש והאספקה בחברה, יחד עם מיקוד מתמשך באיכות המלאי, הביא לירידה ניכרת בימי מלאי, ללא פגיעה ביכולת למלא הזמנות בהקפים גבוהים יותר. כחלק מפיתוח אתרי היצור בישראל, הושק מתקן לקוטלי עשבים בריכוז נמוך באתר באשדוד. היצור באתר בנאות חובב הורחב למוצרים מתקדמים נוספים.

בנייה ושילוב פעילויות בסין
החברה ממשיכה לפעול להשגת יעדיה בסין, ובעיקר ביסוס הפעילויות המסחריות והתפעוליות במדינה:
מסחרי: במהלך 2016 אדמה חיזקה את תשתית הפעילות המסחרית בסין: השיקה את המותג בסדרת אירועים יחודיים, גייסה והכשירה צוותי מכירות נוספים, הגדירה את האסטרטגיה המסחרית ויצרה את קבוצת המנהיגות של הפעילות בסין. מאמצים אלה החלו להראות תוצאות טובות, כאשר המכירות בסין צמחו משמעותית ב-2016.
תפעולי: אדמה קרובה להשלמת בניית מתקן הפורמולציה והאריזה החדשני בהואיאן, אשר צפוי להתחיל בפעילות בחודשים הקרובים. מרכז המו"פ של החברה בנאנג'ינג, שהושק ב-2015, הרחיב את פעילותו ונוספו לו חברי צוות נוספים וכן מוצרים מתקדמים נוספים לתכנית המו"פ המתגלגלת. שני מרכזים אלה יהיו יהוו את הבסיס להשקת סל המוצרים המבודל של אדמה הן בשוק הסיני והן בשווקים הגלובליים.
אינטגרציה: לקראת החיבור הקרב עם סנונדה, אדמה המשיכה לקדם את האינטגרציה עם חברות CNAC נבחרות. בתחום ההפצה בסין, צוותי מכירות של אדמה ושל חברות CNAC החלו לעבוד יחד, והחל מינואר 2017 הם הפכו לצוות אחוד. כמו כן, חברות ההפצה של אדמה בעולם הגדילו את רכש החומרים הפעילים מחברות CNAC, כאשר רכש חומרים אלה הכפיל את עצמו ואף יותר מכך במהלך השנה.


עיקריים אזוריים

אירופה: מכירות החברה באירופה היו נמוכות ב-0.7% בשנה וב-0.2% ברבעון במונחי מטבע מקור בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, באופן המשקף את השפעת תנאי מזג האויר הקרים במיוחד במחצית הראשונה של השנה וכן בשל העברת חלק מהירידה המשמעותית בעלות המכר ללקוחות. מגמות אלו קוזזו ברובן על ידי צמיחה כמותית של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה.
בשנה שאופיינה על ידי תנאי מזג אויר מאתגרים, יבול נמוך במערב אירופה וסביבת שוק חלשה, החברה רשמה ביצועים טובים ממרבית השווקים באירופה והמשיכה להשיק מוצרים חדשים ומבודלים.
ביקוש גבוה נרשם לקוטלי העשבים של אדמה, הן בגידולי קנולה במזרח אירופה והן בדגנים. קוטלי העשבים עבור דגני סתיו הציגו ביצועים טובים במיוחד, בהם CODIX®, תערובת ייחודית רחבת-טווח, TRINITY®, תערובת ייחודית של שלושה חומרים פעילים לשליטה בעשבים בדגנים, וכן HEROLD®, קוטל עשבים מבודל רחב-טווח עבור חיטת חורף ושעורת חורף. ברבעון הרביעי בלטו המוצרים RACER®, קוטל עשבים מוביל לחמניות, ו- OPTIMUS®, מווסת גדילה בדגניים, וכן ב- MAVRIK®, קוטל חרקים רחב-טווח וייחודי.
אדמה הגיעה לביצועים טובים באוקראינה, שם היא מספקת לחקלאים פתרונות פיננסיים אשר מאפשרים להם להגיע ליציבות ויכולת תכנון בשוק עם מטבעות ומחירי סחורות חקלאיות תנודתיים.
במונחי דולר, על רקע ירידת שערי החליפין כנגד הדולר ברבעון ובשנה כולה ותרומה נמוכה יותר של עסקאות הגנת מטבע, בעיקר במחצית הראשונה, מכירות החברה באירופה היו נמוכות ב-6.7% בשנה כולה וב-2.4% ברבעון.
צפון אמריקה: מכירות החברה בצפון אמריקה צמחו ב-5.9% בשנה וב-1.4% ברבעון במונחי מטבע מקור בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, בשל צמיחה כמותית ניכרת של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה.
ברבעון הרביעי, הקטן ביותר עונתית בתחום הגנת הצומח בצפון אמריקה, החברה המשיכה לפתח את סל המוצרים וקיבלה רישויים למספר מוצרים חדשים אשר יושקו במהלך 2017 בשוק האמריקאי, כגון CORMORAN, תערובת ייחודית לשליטה במזיקים בתפוחים ובאגסים.
במהלך השנה הצגה החברה צמיחה חזקה בתחום הגנת הצומח בארצות הברית ובקנדה. כמו כן המשיכה אדמה לשנות את תמהיל המוצרים לטובת מוצרים מבודלים יותר, בעלי ערך מוסף גבוה וכן להגדיל את נתח השוק על ידי התמקדות ביבולים ובלקוחות מרכזיים, במקביל להורדת עלויות פורמולציה מקומיות.
אדמה ממשיכה להרחיב מיקור מוצרים מסנונדה ואנפון עבור השוק בארצות הברית, וכעת מתכננת להשיק את ACEPHATE 97, בנוסף למוצרים PARAZONE® ו-ETHEPHON, אשר משווקים כעת.
תחום המוצרים להגנת הצומח לשימושים שאינם חקלאיים ממשיך להציג ביצועים טובים, עם צמיחה נוספת ברבעון הרביעי אשר מסכמת שנה משביעת רצון. אדמה השיקה את קוטל הנמטודות מוגן הפטנט, NIMITZ® Pro G, בפורמולציה ייחודית עבור מסלולי גולף.
במונחי דולר, מכירות החברה צמחו ב-5.5% בשנה כולה וב-1.4% ברבעון בהשוואה לאשתקד.

אמריקה הלטינית: מכירות החברה באמריקה הלטינית צמחו ב-0.4% בשנה כולה והיו נמוכות ב-4.7% ברבעון, במונחי מטבע מקור, בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד.
הצמיחה הקלה בשנה נבעה מצמיחה כמותית של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה יותר אשר קוזזה בחלקה בשל העברת חלק מהירידה המשמעותית בעלות המכר ללקוחות. הקיטון במכירות ברבעון נבע ממחירי מכירה נמוכים יותר, אשר קוזזו בחלקם על ידי גידול בכמויות המכירה של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה.
תוצאות החברה בברזיל ברבעון ובשנה בלטו לטובה לאור הירידה הכללית בשוק האגרוכימיה הברזילאי. החברה הציגה גידול איתן במכירות במדינה לצד סל מוצרים משופר.
מספר מוצרים בשוק הברזילאי הציגו ביצועים טובים ברבעון הרביעי, ביניהם התערובת הייחודית נגד חרקים GALIL®, וכן סל הביו-סטימולנטים המתפתח של החברה, ביניהם ExpertGrow®, מוצר בעל פעולה משולשת ויעילות גבוהה. BREVIS®, מוצר חדשני ומוגן פטנט אשר מסייע לקבלת יבול פירות גדולים ואחידים יותר, זכה להצלחה בצ'ילה, ו- NIMITZ®, קוטל הנמטודות הייחודי, הגיע לתוצאות טובות במקסיקו.
ב-2016 יישמנו בצורה מלאה את תכנית השיווק SOMAR בברזיל, שמטרתה לתמוך במפיצים ולחזק את הקרבה ללקוחות ובמקביל לקדם מכירות של מוצרים מרכזיים.
למרות ירידה במכירות באזור במהלך הרבעון הרביעי, החברה צמחה בתקופה זו בארגנטינה, אקוודור, צ'ילה, קולומביה וקוסטה ריקה אל מול המשך התנאים המאתגרים בסקטור החקלאי.
במונחי דולר, מכירות החברה צמחו ב-0.5% בשנה וב-4.8% ברבעון, באופן אשר משקף את השפעת ייסוף המטבעות המקומיים, בעיקר הריאל הברזילאי, מול הדולר.

הודו, המזה"ת ואפריקה: מכירות החברה באזור צמחו ב-11.4% בשנה וב-5.0% ברבעון, במונחי מטבע מקור, וזאת בשל צמיחה כמותית ניכרת, בעיקר בהודו, שנבעה מהשקת מוצרים חדשים ומבודלים, אשר הושגה על אף תנאי מזג אויר מאתגרים.
הביצועים הטובים בהודו ברבעון הרביעי נתמכו על ידי השיפור המתמשך בתמהיל המוצרים, עם ההשקה של TAMARTM, קוטל עשבים מבודל, בקנה סוכר. אדמה ממשיכה לצמוח היטב בטורקיה, שוק בו היא בנתה סל מוצרים איתן לסלק סוכר וייצרה מומטום חיובי מאז השקת פעילותה במדינה ב-2015.
במונחי דולר, מכירות החברה באזור צמחו ב-7.5% בשנה כולה וב-4.2% ברבעון, וזאת על אף השחיקה במטבעות, כגון הרופי ההודי, הראנד הדרום אפריקאי והלירה התורכית.

אסיה-פאסיפיק: מכירות החברה באסיה-פסיפיק צמחו משמעותית במונחי מטבע מקור ורשמו גידול של 10.1% בשנה ו-8.7% ברבעון. ביצועים חזקים אלו נבעו מצמיחה כמותית משמעותית במהלך השנה, בעיקר באוסטרליה וניו זילנד, כמו גם במהלך הרבעון בחלקים מדרום מזרח אסיה. צמיחה זו הושגה חרף תנאי מזג אוויר קשים בכמה מדינות בתשעת החודשים הראשונים של השנה, ובכלל זה שטפונות באוסטרליה וויטנאם ובצורת בפיליפינים, כמו גם רמות מלאי גבוהות בצינורות ההפצה לאור ההתאוששות האיטית מהבצורת הקשה בשווקים כגון תאילנד.
40 מוצרים חדשים הושקו באזור במהלך השנה, ושמונה רישויים חדשים הושגו ברבעון הרביעי, ביניהם SKOPE®, תערובת ייחודית נגד חרקים בכותנה באוסטרליה, CORMORAN™, תערובת מוגנת פטנט לקטילת חרקים בתפוחים ואגסים באוסטרליה, PLETHORA®, קוטל חרקים מבודל לפירות בדרום קוריאה, וכן BREVIS® אשר מרושה כעת בתפוחים בניו זילנד.
באוסטרליה החברה השיקה בהצלחה את אפליקציית Adama Reef Aware, כלי דיגיטלי תומך החלטה עבור חקלאי קנה סוכר, אשר סייע לביצועים החזקים של קוטל העשבים המבודל החדש BOBCAT® i-MAXX .
במונחי דולר, מכירות החברה צמחו ב-6.9% בשנה ב-8.3% ברבעון. תוצאות אלו בולטות במיוחד על רקע תרומה נמוכה יותר של עסקאות הגנת מטבע בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, והשחיקה במטבעות המקומיים ובעיקר בדולר האוסטרלי.

אודות אדמה:
אדמה פתרונות לחקלאות בע"מ הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום הגנת הצומח. אנו מכוונים ליצור פשטות בחקלאות ומציעים לחקלאים פתרונות ושירותים יעילים אשר מקלים עליהם ומסייעים להם לצמוח. לאדמה אחד מסלי המוצרים המקיפים והמגוונים בעולם, המציע מוצרים מבודלים ואיכותיים להגנת הצומח. 5,000 אנשי הצוות שלנו מגיעים לחקלאים ביותר מ- 100 מדינות ברחבי העולם, ומספקים להם כלים להתמודד עם עשבים, מזיקים ונגעים, ולשפר את יבוליהם. למידע נוסף אנא בקרו אותנו באתר www.adama.com ועקבו אחרינו בטוויטר ב-@AdamaAgri.


בתמונה : חן ליכטנשטיין מנכ"ל ונשיא אדמה




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il