TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסלנס ברוקראז' לקראת פרסום דוחות רמי לוי: למרות שהחגים יעיבו על המכירות למ"ר צפוי דוח טוב מאשתקד בשל מספרי השוואה נוחים, סניפים חדשים ושיפור ברווחיות


אקסלנס
ממשיכים להמליץ על רמי לוי בתשואת שוק במחיר יעד 169 ש' באפסייד של 6%

אלשיך מעריכה לקראת הפרסום הצפוי היום של הדוחות הכספיים של הרבעון הרביעי של רמי לוי כי "הרשת צפויה להציג תוצאות חזקות ביחס לאשתקד, כאשר יש לזכור שהמחצית השנייה של 2015 הייתה חלשה באופן מהותי, בין היתר בשל מצב בטחוני רעוע והוצאות שיווק גבוהות. מצב זה מניב מספרי השוואה נוחים לקראת הדוח. אנו צופים כי המכירות למ"ר ירדו בכ-8% עקב עיתוי החגים אך בסך הכל נראה צמיחה במכירות של כ-18%, עלייה ברווחיות הגולמית מכ-20.6% אשתקד לכ-22.0% ועלייה ברווחיות תפעולית מכ-2.1% לכ-3.1%".
עוד מעריכה אלשיך כי "הרווח הנקי ברבעון הרביעי צפוי לעלות מ-16 מיליון שקל לכ-27 מיליון שקל, צמיחה של כ-65%. ביחס לרבעון השלישי של 2016 אנו חוזים רבעון דומה למדי ברמת הרווחיות (כ-3%) כשבעניין המכירות למ"ר צפויה ירידה חזקה יותר אך בגלל החגים".
אלשיך מציינת כי "בשנתיים האחרונות רשת רמי לוי פתחה 16 סניפים חדשים שגרמו לקניבליזציה, כאשר האטה בשוק המזון והתחזקות התחרות בפורמט הדיסקאונט הוסיפו "שמן למדורה". למרות שחיקה במכירות למ"ר, הרשת צפויה להצליח להציג צמיחה של מעל ל-35% ברווח הנקי ב-2016 בזכות סניפים חדשים ושיפור בשולי הרווח מכ-2.4% לכ-3.0%. השיפור ברווחיות נובע מהתחזקות המותג הפרטי, שיפור בתנאי סחר, פתיחת סניף שלישי בזכיינות באילת (דיווח נטו המגדיל רווחיות), סגירת ביכורי השקמה ומעבר של הפעילות לחברה עצמה, וכן תחילת פעילות עצמאית בתחום ייבוא בשר טרי וגבינות, שגוזרת רווחיות גולמית גבוהה יותר. השיפור מגיע גם עקב העדר מצב בטחוני בעייתי, אפקט שפגע ב-2015 ולא חזר ב-2016".
אלשיך מוסיפה כי "ברמת הרשת אנו נמצאים להערכתנו לקראת סיום תקופת ה"עיכול" של הסניפים החדשים, כאשר תיתכן גם עליית מחירים קלה בשוק הנובעת בין היתר מעליית שכר המינימום והשפעתו על כלל הרשתות, בדגש על שופרסל. לפיכך, ב-2017, על אף המשך תחרות בדיסקאונט, אנו צופים האטה בקצב שחיקת המכירות למ"ר של רמי לוי. מעבר לשיפור, גם מספרי ההשוואה לקראת 2017 צפויים להיות נוחים יותר, אחרי מספר רבעונים של ירידה בנתון זה".
אלשיך מעריכה כי "הרשת תמשיך במקביל במהלכים לחיזוק כוחה ורווחיותה הכוללים גידול במותג הפרטי ובפעילות הייבוא העצמאי (בשר, גבינות וכו'). בשקלול כלל הגורמים, גם אם תהיה יציבות ואף המשך ירידה קלה במכירות למ"ר, וגם במידה ושולי הרווח התפעולי יישאר על כ-3%, עדיין הרווח הנקי עדיין צפוי לצמוח להערכתנו ב-2017 בכ-20% ומדובר בעלייה נאה".
עוד מעריכה אלשיך כי "אמנם רמת התחרות בין רשתות הדיסקאונט אינה נמוכה ורמי לוי עדיין צפוי להציג שחיקה במכירות למ"ר ברבעון הרביעי, אך מנגד הסניפים החדשים שכבר נפתחו נמצאים לקראת הבשלה ולהערכתנו 2017 תהיה שנה הרבה יותר טובה לרשת ביחס לשנתיים האחרונות. מעבר לכך, ברמה אסטרטגית, מעריכה אלשיך כי "רמי לוי צפוי לחזק את כוחו במותג הפרטי, לאחר שעד כה שופרסל שלטה בתחום. בצד הפחות חיובי, נציין כי החקירה ברקע תורמת לאי וודאות. לסיכום, אנו ממשיכים להמליץ על רמי לוי בתשואת שוק עם מחיר יעד של 169 שקל המגלם אפסייד של 6%, עם צפי למומנטום הרבה יותר חיובי ב-2017".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il