פרטנר חוזרת להרוויח ב-2016: מדווחת על רווח נקי של 52 מיליון ש"ח
לוגו פרטנר חדש
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר:"בשנת 2016 צמחנו ב- 85 אלף מנויי Post-Paid בסלולר ביחס לגידול של 24 אלף ב- 2015 "קבוצת פרטנר מדווחת על התוצאות הכספיות לשנת 2016:
§ הרווח הנקי : 52 מיליון ₪, בהשוואה להפסד של 40 מיליון ₪ בשנת 2015
§ סך הכנסות: 3,544 מיליון ₪, ירידה של 14% בהשוואה ל-2015
§ הוצאות תפעוליות (OPEX): 2,324 מיליון ₪, ירידה של 6% בהשוואה ל-2015
§ Adjusted EBITDA: 834 מיליון ₪, ירידה של 5% בהשוואה ל-2015
§ חוב נטו: 1,526 מיליון ₪, ירידה של 649 מיליון ₪ בהשוואה ל-31 בדצמבר 2015
§ הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU): 65 ₪ לשנת 2016, 62 ₪ לרבעון הרביעי
§ בסיס מנויי סלולר: כ-2.69 מיליון מנויים נכון לסוף השנה, ירידה של 1%
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר:
"בשנת 2016 צמחנו ב- 85 אלף מנויי Post-Paid בסלולר ביחס לגידול של 24 אלף ב- 2015, לצד המשך ירידה בשיעור הנטישה. נכון לסוף שנת 2016, 83% ממנויי הסלולר של פרטנר היו מנויי Post-Paid .
בשנה האחרונה, יצאנו לדרך חדשה כקבוצת תקשורת כוללת עם השקת המותג החדש, ביססנו את יחסי העבודה עם עובדי החברה עם החתימה על הסכם קיבוצי הכולל תנאים מיטיבים לעובדים, הרחבנו את פלטפורמות השירות והוספנו פתרונות דיגיטליים להגברת השקיפות וזמינות המידע ללקוח.
בשנה החולפת יצרנו בסיס טכנולוגי ומערכתי לשני פרויקטים אסטרטגיים לחברה לשנים הקרובות, פרויקט הטלוויזיה של פרטנר ופריסת תשתית קווית עצמאית מבוססת סיבים אופטיים. פרויקטים אלו נועדו לייצר מנועי צמיחה חדשים לחברה, לייצר גיוון במקורות ההכנסה, ולאפשר לנו להציע חבילת תקשורת מלאה, על גבי תשתיות מתקדמות ועצמאיות.
יצירת אלטרנטיבה למונופול ולדואופולים השולטים כיום בעולמות התקשורת הקווית והטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, תיטיב עם הצרכן. בנוסף, התפתחויות בתחומי ה-IoT, הרכב המחובר, טכנולוגיות מתקדמות בתחום הבריאות, אבטחה, פיננסים, תחבורה ועוד, תלויות בפיתוח תשתיות התקשורת. לכן, זהו אינטרס של הרגולטור, של הצרכן ושל שוק התקשורת כולו, לתמוך ולאפשר כניסת שחקנים חדשים לתחומים אלו תוך פיתוח תשתיות מתקדמות, ובכך ליצור חלופה אמיתית, טובה יותר ומתקדמת יותר§
הרווח הנקי : 52 מיליון ₪, בהשוואה להפסד של 40 מיליון ₪ בשנת 2015
§ סך הכנסות: 3,544 מיליון ₪, ירידה של 14% בהשוואה ל-2015
§ הוצאות תפעוליות (OPEX): 2,324 מיליון ₪, ירידה של 6% בהשוואה ל-2015
§ Adjusted EBITDA: 834 מיליון ₪, ירידה של 5% בהשוואה ל-2015
§ חוב נטו: 1,526 מיליון ₪, ירידה של 649 מיליון ₪ בהשוואה ל-31 בדצמבר 2015
§ הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU): 65 ₪ לשנת 2016, 62 ₪ לרבעון הרביעי
§ בסיס מנויי סלולר: כ-2.69 מיליון מנויים נכון לסוף השנה, ירידה של 1%
איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר:
"בשנת 2016 צמחנו ב- 85 אלף מנויי Post-Paid בסלולר ביחס לגידול של 24 אלף ב- 2015, לצד המשך ירידה בשיעור הנטישה. נכון לסוף שנת 2016, 83% ממנויי הסלולר של פרטנר היו מנויי Post-Paid .
בשנה האחרונה, יצאנו לדרך חדשה כקבוצת תקשורת כוללת עם השקת המותג החדש, ביססנו את יחסי העבודה עם עובדי החברה עם החתימה על הסכם קיבוצי הכולל תנאים מיטיבים לעובדים, הרחבנו את פלטפורמות השירות והוספנו פתרונות דיגיטליים להגברת השקיפות וזמינות המידע ללקוח.
בשנה החולפת יצרנו בסיס טכנולוגי ומערכתי לשני פרויקטים אסטרטגיים לחברה לשנים הקרובות, פרויקט הטלוויזיה של פרטנר ופריסת תשתית קווית עצמאית מבוססת סיבים אופטיים. פרויקטים אלו נועדו לייצר מנועי צמיחה חדשים לחברה, לייצר גיוון במקורות ההכנסה, ולאפשר לנו להציע חבילת תקשורת מלאה, על גבי תשתיות מתקדמות ועצמאיות.
יצירת אלטרנטיבה למונופול ולדואופולים השולטים כיום בעולמות התקשורת הקווית והטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל, תיטיב עם הצרכן. בנוסף, התפתחויות בתחומי ה-IoT, הרכב המחובר, טכנולוגיות מתקדמות בתחום הבריאות, אבטחה, פיננסים, תחבורה ועוד, תלויות בפיתוח תשתיות התקשורת. לכן, זהו אינטרס של הרגולטור, של הצרכן ושל שוק התקשורת כולו, לתמוך ולאפשר כניסת שחקנים חדשים לתחומים אלו תוך פיתוח תשתיות מתקדמות, ובכך ליצור חלופה אמיתית, טובה יותר ומתקדמת יותר