TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלגומייזר נכנסת לשיווק מסיבי בארה"ב: חתמה על הסכם הפצה עם Valpak בקרב מאות אלפי בעלי עסקים קטנים בארה"ב


אלגומייזר
במסגרת ההסכם תשווק ואלפק את מערכת ה-Ad Assistants שפיתחה אלגומייזר בשוק האמריקאי ותהיה אחראית על הפצה ושיווק ללקוחותיה הקיימים וללקוחות חדשים.אלגומייזר תהיה אחראית על מתן התמיכה הטכנית ללקוחות.

חברת אלגומייזר, המתמחה בפרסום באינטרנט ונסחרת בבורסה בתל אביב, נכנסת לשיווק מסיבי בארה"ב. החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת ואלפק המציעה פתרונות פרסום לבעלי עסקים קטנים בארה"ב.
במסגרת ההסכם תשווק ואלפק את מערכת ה-Ad Assistants שפיתחה אלגומייזר בשוק האמריקאי ותהיה אחראית על הפצה ושיווק ללקוחותיה הקיימים וללקוחות חדשים.אלגומייזר תהיה אחראית על מתן התמיכה הטכנית ללקוחות.
ההתקשרות בהסכם מגיעה לאחר ביצוע פיילוט שארך כשלושה חודשים, בין היתר עם לקוחות קיימים של ואלפק, במסגרתו נבחנו מספר מודלים עסקיים ומספר ערוצי שיווק ומכירה של מערכת ה"אד אסיסטנט" של החברה ללקוחות ואלפק.
במסגרת ההתקשרות, יוצעו שירותי הקמפיינים האוטומטיים של החברה לאלפי לקוחות פוטנציאלים בארה"ב במודל PAY PER CALL. ואלפק תהיה זכאית לתמורה בשיעור של חמישה אחוזים (5%) מסך ההכנסות המתקבלות מלקוחות ואלפק שהצטרפו לשירותים של החברה.

אודות אלגומייזר
אלגומייזר הינה חברת טכנולוגיה אינטרנטית, הנסחרת בבורסה בתל-אביב ומתמחה בתחום הפרסום הדיגיטלי. החברה עוסקת בפיתוח תוכנה מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לייעול ואפטימיזציה של קמפייני פרסום אינטרנטיים ובפיתוח ושיווק מערכת אוטומטית להקמת קמפייני פרסום עבור עסקים קטנים. תוכנת האלגומייזר מספקת פתרון מהפכני באמצעות טכנולוגיה המשלבת שימוש באלגוריתמים ייחודיים, הפועלים בסינרגיה מוחלטת עם מודלים מתקדמים סטטיסטיים - ובכך מבטיחה למשתמשים בה תוצאות מקסימאליות בהתאם לתקציב שברשותם.
החברה מנוהלת על ידי נועם בנד, לשעבר מנכ"ל חברת דוטומי בע"מ (שנמכרה ל VALUE CLICK בכ-300 מיליון דולר) ולשעבר סמנכ"ל השיווק שלFedEx ישראל. מר בנד אף משמש כחבר בורד ב"שבוע היזמות הגלובלי – סניף ישראל" עמותה המקדמת את נושא היזמות בקרב בני נוער ואוכלוסיות אחרות כחלק משבוע היזמות הגלובלי בעולם.
אלגומייזר נוסדה בשנת 2013 על ידי אביב ברקוביץ, סמנכ"ל השיווק והמשנה למנכ"ל ובשנת 2014 החלה להיסחר בבורסה לניירות בתל אביב. ברקוביץ', בן 28, דורג לאחרונה על ידי המגזין הבינלאומי פורבס כאחד מהצעירים המבטיחים במדינת ישראל.


בתמונה : נועם בנד - מנכ"ל אלגומייזר








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il