TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטקפארמה מעדכנת על התקדמות בניסוי הפאזה השלישית עם גלולת האקורדיון קרבידופה/לבדופה בחולי פרקינסון


אינטק פארמה
החברה מצפה להשלמת גיוס החולים ברבעון הרביעי של 2017

חברת אינטקפארמה, (NASDAQ; TASE: NTEC), חברת ביו-פרמצבטיקה בשלב הניסויים הקליניים, העוסקת בהשבחת תרופות על בסיס טכנולוגיית גלולת האקורדיון, מעדכנת על התקדמות בניסוי ה- ACCORDANCE, ניסוי הפאזה השלישיתעם גלולת האקורדיון קרבידופה/לבודופה(AP-CD/LD) לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון (PD) בחולי פרקינסון בשלב מתקדם.

גיוס החולים לניסוי ה- ACCORDANCE מתקדם בהתאם לציפיות. הקטנת מספר החולים מ-460 ל-328 כפי שדווח בעבר, ביחד עם קצב הגיוס המשביע רצון, אפשרו לחברה להפחית את מספר המרכזים הרפואיים שיכללו בניסוי. נכון להיום, הניסוי מתנהל ב- 72 מרכזים בארה"ב, אירופה וישראל והחברה מצפה כי גיוס החולים יושלם ברבעון הרביעי של 2017.

בנוסף, אינטק מדווחת כי החולים אשר השלימו את ניסוי הפאזה השלישית ביקשו להמשיךלקבלת טיפול Open Label Extension, בו הם מטופלים למשך 12 חודשים נוספים עם גלולת האקורדיון קרבידופה/לבודופה.

"אנחנו מרוצים מאוד מקצב הגיוס של ניסוי הפאזה השלישית עם גלולת האקורדיון קרבידופה/לבודופה ואנחנו מצפים להשלמת גיוס החולים לניסוי חשוב זה ברבעון הרביעי של 2017", ציין זאב וייס, מנכ"ל אינטקפארמה. " אנו מאמינים כי לגלולת האקורדיון קרבידופה/לבודופה פוטנציאל גדול לייצר שינוי משמעותי מאוד בטיפול הקיים במחלת הפרקינסון"

אודות ניסוי ה- Accordanceשלב III

ניסוי ה-Accordanceהנו ניסוי פאזה שלישית רב מרכזי, אקראי, כפול סמיות, מקביל, עם קבוצת ביקורת פעילה הנערך בארה"ב, אירופה ובישראל. הניסוי צפוי לכלול כ-328 חולי פרקינסון בשתי הזרועות המקוריות: AP-CDLD או Sinemet® IR, שהינה תרופה לשחרור מידי של קרבידופהלבודופה המשווקת כיום. יעד הניסוי העיקרי הינו הפחתה של שיעור משך הזמן בו נמצא החולה ב Off-time (קיפאון), מכלל שעות הערות היומיות. יעדי המשנה כוללים בטיחות, שעות OFF יומיות, זמני ON ללא הפרעות מוטוריות (בשעות), מספר המתנים היומי של לבודופה ומדדי איכות חיים כפי שמעורכים ע"י שאלונים לחולי פרקינסון, מדדי איכות שינה ומדדים אחריםשל פרקינסון. משך הטיפול הכולל עבור כל חולה הינו 25 שבועות, הכוללים שישה שבועות של אופטימיזציה בטיפול בתרופת Sinemet IR עבור כלל החולים, נמשכת עם שישה שבועות אופטימיזציה של טיפול עם גלולת ה- AP-CDLD (שניים או שלושה מתנים ביום של שני מינונים שונים) ולאחר מכן 13 שבועות כפולי סמיות,עם קבוצת ביקורת פעילה, שבה מחצית החולים מקבלים באקראי את גלולת ה- AP-CDLD ומחציתם תרופת Sinemet IR.

כל החולים אשר משלימיםאת ניסוי ה- Accordanceומעוניינים בכך, רשאים להיכנס לניסוי הרחבה פתוח של 12 חודשים נוספים של טיפול עם גלולת ה- AP-CDLD.

Sinemet הנו סימן מסחרי רשום של Merck & Co., Inc..


אודות אינטקפארמה
אינטקפארמה בע"מ הנה חברת ביופארמה המתמחה בפיתוח תרופות המבוססות על הפלטפורמה הטכנולוגית מוגנת הפטנט של גלולת האקורדיון. גלולת האקורדיון של החברה הנה תרופה במתן אורלי המיועדת לשפר את היעילות והבטיחות של תרופות קיימות ותרופות בפיתוח ע"י ניצול יעיל של שהייתה בקיבה בעזרת מנגנון שחרור רציף ומבוקר. צנרת המוצרים של החברה כוללת 4מוצרים בשלבים קליניים: גלולת אקורדיון-לבודופהCarbidopa/Levodopa, או AP-CDLD, לטיפול בתסמיני מחלת הפרקינסון בחולי פרקינסון מתקדמים, הנמצאת כעת בניסוי קליני שלב 3; גלולת אקורדיון-זלפלון, או AP-ZP, לטיפול בהפרעות שינה ובניהן נדודי שינה ושיפור איכות השינה; וכן גלולת אקורדיון אשר מפותחת למניעה וטיפול בכיבים במעי הדק, הנגרמים משימוש בתרופות אנטי דלקתיות לא סטרואידיות, כולל אולקוס. בנוסף, החברה החלה ניסוי קליני פאזה 1 בגלולת האקורדיון לטיפולים מבוססי קנאביס (AP-CBD/THC) אשר מפותח לטיפול במספר התוויות כולל כאבי גב תחתון ופיברומיאלגיה,ותוצאותיו צפויות ברבעון השלישי של 2017.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il