TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבוע כחול נדל"ן: רווח נקי של כ-238.6 מיליון ש"ח מכפילה את הרווח לעומת אשתקד


זאב שטיין, מנכל רבוע כחול נדלן
הרווח הנקי ברבעון הרביעי של 2016: 124.8 מיליון ש"ח כפול מהתקופה המקבילה אשתקד

לחברה מצבת נכסים איכותית בהיקף של כ-4 מיליארד ש"ח. ההכנסות מדמי שכירות הסתכמו ב-2016 בכ-196.3 מיליון ש"ח עם NOI של 200.4 מיליון ש"ח

רבוע נדל"ן הודיעה על חלוקת דיבידנד של 55 מיליון ש"ח בגין תוצאות 2016 וזאת בנוסף לדיבידנד של 20 מיליון ש"ח שכבר חולק בינואר השנה

מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין:
"הנכסים האיכותיים של החברה הנמצאים במיקומים מעולים, מציבים אותנו בעמדת זינוק להשבחת פורטפוליו הנכסים של רבוע נדל"ן ולהרחבתו"

רבוע כחול נדל"ן, שבשליטת איש העסקים מוטי בן משה, רשמה בשנת 2016 רווח נקי של כ-238.6 מיליון ש"ח, לעומת 109.9 מיליון ש"ח ב-2015. הרווח הנקי ברבעון הרביעי הסתכם לסך של כ- 124.8 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח של כ-62.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווחיות נובע, בין השאר, מעלייה בשווי הוגן של נכסי החברה ומירידת שיעור המס, זאת למרות שנה מאתגרת במיוחד שבה התחלפה השליטה בלקוח המשמעותי ביותר שלה קבוצת מגה וזאת תוך כדי הסדר חוב מאוד מתוקשר שבו התחלפה גם השליטה ברבוע נדלן עצמה ועברה למוטי בן משה .שנת 2016 היתה שנה מאתגרת שבה הוחלפו השוכרים בכ- 70% מהנכסים בקבוצת הסופרים ומשכך סבלה החברה מירידה זמנית בדמי השכירות עקב הנחות חד פעמיות שנעו בכ-5-9% לתקופות של מספר חודשים עד כשנתיים.
עקב כך ה-NOI של רבוע כחול נדל"ן - הרווח נטו מהשכרת הנכסים ומהפעלתם השוטפת, הסתכם בשנת 2016 לסך של כ-200.4 מיליון ש"ח וכ- 51.7 מיליון ש"ח ברבעון הרביעי. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של הרבוע הכחול עומד על סך של כ-1.76 מיליארד ש"ח נכון ל-31.12.2016 ומהווה כ-41.6% מסך המאזן.


מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן, זאב שטיין, מציין כי לרבוע כחול נדל"ן מצבת נכסים איכותית בהיקף של כ-4 מיליארד ש"ח, ובכלל זה 50% מפרויקט מתחם השוק הסיטונאי בת"א. "אנו נרגשים לרגל פתיחת הקניון החדש TLV Fashion Mall ולקראת תחילת מסירת הדירות ב-11 בנייני המגורים שנבנו מעליו. במקביל אנו ממתינים לאישור בית המשפט ל"הסדר מגה" שמאשרר את דמי השכירות שגבינו מהרשת בעבר, ולהארכת חוזי השכירות של מגה בנכסי החברה עד שנת 2023 באותם תנאים שהיו לרשת טרם כניסתה להקפאת הליכים. כזכור, הסדר שהשגנו קובע גם כי ככל שתממש מגה אופציה להארכת השכירות בכ-7.5 שנים

נוספות - יתייקרו דמי השכירות ב- 7.5%". עם זאת יצויין כי רבוע נדל"ן בחרה שלא להכיר בדוחות 2016 בתוצאות ההסדר עם נאמני מגה בטרם הוא יאושר ע"י בית המשפט.

ביום שישי האחרון פתחו רבוע נדלן ושותפיה לפרויקט (ב-50% ) חברת גינדי השקעות, בהשקה רכה את קניון השוק הסיטונאי , TLV Fashion Mall. בשבועות הקרובים אמורה החברה להתחיל במסירת הדירות שלמעלה מ-99% מהן נמכרו, ולהכיר ברווח עם מסירתן. בפרויקט כ-722 יח"ד שמתוכם נמכרו כ-718 יח"ד.

שטיין ציין עוד כי רבוע כחול נדל"ן תפנה השנה שני סניפי מגה בתל-אביב, ברחוב עודד וברחוב יהודה המכבי, בכדי להשביח את הנכסים שבהם פועלים כיום הסופרמרקטים, ולהקים במקומם שטחי מסחר ומגורים בהיקף של כ-125 יחידות דיור וכ-2000 מטר שטחי מסחר. במהלך השנה הבאה תשביח רבוע כחול נדל"ן שני נכסים נוספים שבהם פועלים כעת סניפים של מגה. כפי שפורסם עם חתימת ההסדר החדש עם הנאמנים ומגה, בבעלות נחום ביתן, לרבוע נדלן הזכות לפנות כ-19 נכסים מתוך כ-63 נכסים שהיו מושכרים לרשת מגה טרום ההסדר, לטובת השבחה נדל"נית . בעטיים של ההסדרים עם מגה, צומצמה מאד החשיפה של החברה לקבוצת רבוע כחול וכן לשוכר בודד מרכזי וצפויה לרדת לכדי 27%.


בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה, רבוע נדל"ן הודיעה על חלוקת דיבידנד של 55 מיליון שח בגין תוצאות 2016 וזאת בנוסף לדיבידנד של 20 מיליון שח שכבר חולק בינואר השנה. בנוסף הודיעה החברה שהיא מתכוונת לחלק דיבדידנד לפחות פעמיים בשנה עד מקסימום ארבע פעמים בשנה וזאת על בסיס המדיניות הקיימת שלא שונתה.

לרבוע נדל"ן סך נכסים נזילים של כ-חצי מיליארד ש"ח לסוף התקופה. עם סיום ההקמה של הקניון ומסירת הדירות בשוק הסיטונאי אמורה רבוע נדלן להכיר ברווחים מן הדירות, הצבורים בחברת הבת שלה וזאת בנוסף לשחרור ההון העצמי שלה בפרויקט - המוערך בכ-300 מיליון ש"ח. חברת הקניון בוחנת מימון מחדש של הפרויקט לאחר כניסתו להנבה .

לאור ההתפתחויות דלעיל ולרגל תחילת ההנבה של הנכסים במתחם השוק הסיטונאי, העלו באחרונה חברות הדירוג מעלות ומדרוג את דירוג רבוע כחול נדל"ן לדירוג il.A1 באופק יציב (מדרוג) ולדירוגilA+ (מעלות S&P.)



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il