TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רק 52 אלף התחלות בנייה ב-2016- תגובות מומחים


ארז כהן
ארז כהן, לשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין:"מטרידה במיוחד העובדה שהשנה היו רק 52 אלף התחלות בנייה,זאת למרות המאמצים האדירים של הממשלה.

שמאי מקרקעין ארז כהן: "לבטל לאלתר את מחיר למשתכן ולעבור לסיוע דיפרנציאלי,לקדם התחדשות עירונית כוללת ולסייע לעיריות ורשויות מקומיות במרכז הארץ,היכן שיש ביקוש אדיר לקדם תב"עות גדולות למגורים"

ארז כהן, לשעבר יו"ר לשכת שמאי המקרקעין:"מטרידה במיוחד העובדה שהשנה היו רק 52 אלף התחלות בנייה,זאת למרות המאמצים האדירים של הממשלה.
המספר הנמוך מאוד מחייב "שינוי דיסקט" וזה אומר: לבטל לאלתר את מחיר למשתכן ולעבור לסיוע דיפרנציאלי,לקדם התחדשות עירונית כוללת ולסייע לעיריות ורשויות מקומיות במרכז הארץ,היכן שיש ביקוש אדיר לקדם תב"עות גדולות למגורים. ללא פעולות אלה,תקרת הזכוכית של 50-60 אלף התחלות בנייה לשנה לא תישבר."

חיים מאירוביץ',בעלי קבוצת "מאירוביץ'" וחבר הנהלת קבלני רמת גן,גבעתיים ובני ברק:"הממשלה מסתובבת כמו סביבון סביב "רצפטים" שאבד עליהם הכלח. לדוגמא,הפלונטר סביב תמ"א 38 מוכיח עד כמה הממשלה לא רצינית בכוונותיה לקדם התחדשות עירונית. רק הפיכת התמ"א למנוף אמיתי לפינוי בינוי,עם תוספת משמעותית של זכויות ליזמים וקיצור לביורוקרטיה,תביא לתוספת התחלות הבנייהשחסרה כל כך בשוק."

יהודה הרציג, בעלי "הרציג נדל"ן":"מבדיקה שערכתי נמצא כי ניתן בפריפריה לבדה לקדם כחצי מיליון דירות חדשות במסגרת התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות. הממשלה טועה טעות אסטרטגית כשהיא הולכת באופן גורף על הסכמי גג ברוב ערי הפריפריה,מה שיחסום סופית אפשרות להתחדשות עירונית במתחמים הוותיקים,וספק רב אם העלויות האדירות של אותם הסכמי גג,יהיו מוצדקות.לכן הייתי ממליץ למקבלי ההחלטות לשקול הרחבת הזכויות ועידוד יזמים לבנות בערי הפריפריה מטבריה בצפון ועד קריית גת, ובאר שבע בדרום."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il