TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלטשולר שחם קיבלו היתר מבנק ישראל להגדיל החזקות בבנקים מעבר ל-5%


אלטשולר
בנק ישראל העניק היום (רביעי) היתר לבית ההשקעות אלטשולר שחם להגדיל את שיעור ההחזקה במוסדות בנקאיים מעבר ל-5% עד לרמה של 7.5%.

בנק ישראל העניק היום (רביעי) היתר לבית ההשקעות אלטשולר שחם להגדיל את שיעור ההחזקה במוסדות בנקאיים מעבר ל-5% עד לרמה של 7.5%.
בכך, אלטשולר שחם הינו הגוף השני בלבד שמקבל את היתר בנק ישראל לגופים מוסדיים להגדיל אחזקותיהם במוסדות בנקאיים כחלק מיישום המדיניות של בנק ישראל בנושא.

רן שחם, מנכ"ל משותף באלטשולר שחם: "שמחים שבנק ישראל מצא את אלטשולר שחם גוף ראוי ואמין לקבלת ההיתר. מדובר במדיניות נכונה והוגנת של בנק ישראל, בדומה לשיעור ההחזקות המקובל בעולם העומד על עד 10%, הפועלת לטובת ציבור המשקיעים וכן משפיעה לטובה על סחירות מניות הבנקים ושוויין."

בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם ב-1990 ומתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. הקבוצה, המנהלת נכסים בהיקף כספי כולל של כ-75 מיליארד שקל, הוקמה על ידי קלמן שחם וגילעד אלטשולר ומתמחה בתחום האופציות, המניות ואגרות החוב. גילעד אלטשולר ורן שחם, מכהנים כמנכ"לים משותפים של בית ההשקעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il