TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקווה סקיוריטי (Aqua Security) זוכה להכרה כמובילת שוק


דרור דוידוף
אקווה זכתה בפרס הכסף לסטארט-אפ השנה של Information Security Guide

אקווה סקיוריטי, ספקית של הפלטפורמה המובילה לאבטחת אפליקציות בקונטיינרים, דיווחה כי זכתה להוקרה מצד גופים רבים בתעשייה עבור מצוינות במגוון תחומים.
אקווה זכתה בפרס הכסף לסטארט-אפ השנה של Information Security Guide. מגזין Cyber Defense בחר בפלטפורמת אבטחת הקונטיינרים של אקווה כפתרון אבטחת האפליקציות החדשני ביותר לשנת 2017. SDx Central, כלי המדיה המוביל לחדשות, ניתוחים ומחקר בנושא תשתית מוגדרת תוכנה, הכתיר את אקווה כאחד מ-"תשעה הסטארט-אפים לאבטחה שכדאי לעקוב אחריהם ב-2017". זהו התואר השני שאקווה מקבלת מ- SDx בשנה האחרונה, לאחר שביולי 2016 נבחרה כאחת מ-11 חברות בתחום הקונטיינרים שכדאי לעקוב אחריהן.
בנוסף, ה- Security Bloggers Network בחר בבלוג של אקווה כ"בלוג החדש הטוב ביותר", ואקווה נמצאת בשלב הגמר של רשימת ה- Red Herring Hot 100 לצפון אמריקה וגם לאירופה.
"שוק הקונטיינרים הווירטואליים נמצא בצמיחה עצומה, ושוק אבטחת הקונטיינרים מתקדם יחד איתו בצעדי ענק ", אמר דרור דווידוף, מנכ"ל אקווה סקיוריטי. "מאז ההשקה שלנו במאי 2016, עבדנו עם צוותי DevOps ואבטחה כדי להנחיל, הלכה למעשה, את הדרך בה אבטחה מתוכננת ומובנית לתוך אפליקציות. מרגש להיות חלק משינוי גדול שכזה, ואנו רואים זאת לכבוד ומוקירים תודה על כך שהמאמצים שלנו זוכים להכרה מצד ארגונים מוערכים כה רבים, בשלב מוקדם כל כך שלנו בשוק".
אודות פלטפורמת Aqua Container Security
אקווה סקיוריטי בנתה פלטפורמה ייעודית מתוכננת עבור קונטיינרים, לאבטחת אפליקציות הרצות בקונטיינר. פתרון הדגל של החברה, פלטפורמת Aqua Container Security, תוכנן במיוחד כדי לענות לאתגרים של נראות, שליטה, בידוד, זיהוי חדירות ומניעת חדירות בסביבות קונטיינר. זאת תוך שמירה על שקיפות וללא הפרעות ל- DevOps. הפתרון מקיף את כל מחזור חיי התוכנה מהפיתוח ועד להרצה, ומגן מפני איומים שונים – בתוך הארגון ומבחוץ.
אודות Aqua Security
אקווה סקיוריטי, סטארט-אפ ישראלי עם משרדים בארה"ב, מתמחה בהגנה על מערכות המפעילות ארכיטקטורה של קונטיינרים (Dockers), תחום חדש בעולם מערכות המידע הנמצא בצמיחה מהירה, עם שוק פוטנציאלי של כ-20 מיליארד דולר. בעוד ארכיטקטורה של קונטיינרים מספקת יתרונות רבים של מהירות, גמישות וחסכון בהפעלה של מערכות, היא גם מייצרת אתגרי אבטחה חדשים שמערכות אבטחה וותיקות לא מסוגלות להתמודד עימם. הפתרון של Aqua מאפשר לארגונים לקבל שקיפות לגבי הפעילות קונטיינרים והפעלת מדיניות אבטחה עליהם. פחות משנה מהקמתה, אקווה צברה לקוחות גדולים ומובילים בתחומי הפיננסים, טכנולוגיה ותשתיות.
אקווה סקיוריטי נוסדה על ידי יזמים בעלי ניסיון רב בעולם טכנולוגיה: דרור דווידוף, שכיהן בתפקידים בכירים במספר חברות אבטחת מידע בינלאומיות, ואמיר ג'רבי, ששימש בתפקידים טכנולוגיים בכירים ב- CA ומחזיק ב- 14 פטנטים רשומים. אליהם הצטרף צוות הובלה בעל ניסיון רב. החברה גייסה הון של 13.5 מיליון דולר מקרן TLV, ממיקרוסופט ומשלמה קרמר, בהשתתפות אנג'לים מובילים נוספים הכוללים את גיורא ירון ובועז חלמיש, וכמו כן את מייק פיי המשמש כנשיא ו-COO של ענקית אבטחת המידע סימנטק



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il