TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט מערכות מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2016


אלביט
שיפור בפרמטרים העסקיים השנתיים: צבר הזמנות של 6.9 מיליארד דולר; ההכנסות הסתכמו ב- 3.26 מיליארד דולר

צבר הזמנות של 6.9 מיליארד דולר; ההכנסות הסתכמו ב- 3.26 מיליארד דולר;
הרווח הנקי Non-GAAP- 254.2 מיליון דולר; הרווח הנקי לפי US-GAAP- 236.9 מיליון דולר; הרווח הנקי למניהNon-GAAP - 5.95 דולר; הרווח הנקי למניה לפי - US-GAAP 5.54 דולר.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמר: "תוצאות הרבעון הרביעי של השנה הן שיאה של שנה טובה עבור אלביט מערכות. הצמיחה וצעדי ההתייעלות התפעולית אפשרו לנו להגדיל את השקעותינו במחקר, בפיתוח ובשיווק, על מנת לממש את ההזדמנויות הרבות בשווקים"

החברה כוללת בהודעה זו, בנוסף לתוצאות המדווחות לפי כללי חשבונאות מקובלים US-GAAP, גם נתונים שלא לפי כללי חשבונאות מקובלים Non-GAAP, אשר מיועדים לספק למשקיעים נתונים להבנה מקיפה יותר של הפעילות והמגמות העסקיות של החברה. פירוט על התאמות שבצעה החברה מופיע בעמוד 4 – "דיווח שלא לפי כללי החשבונאות (Non-GAAP)". כל הנתונים הפיננסיים, אלא אם מצוין אחרת, מוצגים לפי US-GAAP.

דברי ההנהלה:

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמר: "תוצאות הרבעון הרביעי של השנה הן שיאה של שנה טובה עבור אלביט מערכות. בנוסף לצמיחה בהכנסות, צבר ההזמנות המשיך את המגמה החיובית של 2016. הצמיחה וצעדי ההתייעלות התפעולית אפשרו לנו להגדיל את השקעותינו במחקר ובפיתוח ובשיווק על מנת לממש את ההזדמנויות הרבות בשווקים שלנו, ועדיין לייצר שיפור נאה ברווח הנקי, שנה מול שנה.

על רקע הסביבה הגיאופוליטית הנוכחית, אנו רואים גידול מתמשך בביקוש לפתרונות שלנו בשווקים רבים, ופועלים למימוש המספר ההולך וגדל של ההזדמנויות ברחבי העולם. בהתבסס על הזדמנויות אלו, ועל הגידול בצבר, אנו מאמינים כי יש לנו את הפוטנציאל לשיפור נוסף ולצמיחה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il