TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד האט מסייעת לארגונים לאמץ DevOps בהיקפים גדולים עם


תהליכי עבודהMulti-Playbook , אשכולות עם יכולת גידול ויכולות חיפוש חדשות נוספות, עוזרים לספק אוטומציה לצוותי IT

תהליכי עבודהMulti-Playbook , אשכולות עם יכולת גידול ויכולות חיפוש חדשות נוספות, עוזרים לספק אוטומציה לצוותי IT

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על הזמינות של Ansible Tower 3.1 – הגרסה החדישה ביותר של פלטפורמת האוטומציה ברמה ארגונית וללא תחנות קצה (agentless).
Ansible Tower של רד האט מסייעת לארגונים להפחית את המורכבות של סביבות IT מודרניות. זאת באמצעות תכונות אוטומציה רבות עוצמה, שיכולות לשפר פרודוקטיביות ולצמצם זמני השבתה. תוספות חדשות לגרסה העדכנית של הפלטפורמה מאפשרות לארגונים להגדיל טוב יותר אוטומצייתDevOps , ולהציע את היכולת לקשר Playbooks (שפת התצורה, פריסה ותזמור של Ansible) רבים לתוך משימות ארוכות ומורכבות יותר, תוך שיפור הפרודוקטיביות ברחבי העסק.

Ansible Tower משתמשת פנימית בפרויקט אוטומציה הפופולרי בקוד פתוחAnsible , כדי לסייע לצוותים לנהל מערכות ביעילות רבה יותר ולבצע אופטימיזציה של פריסות רב-שכבתיות (multi-tier) תוך הוספת בקרה, אבטחה והאצלת סמכויות (delegation).

Ansible Tower 3.1 כוללת מספר תכונות חדשות ומשופרות כדי לעזור לספק ערך רב יותר לצוותי IT, לרבות:
זרימת תהליכי עבודה - Multi-Playbook כדי לאפשר למשתמשים לשרשר יחד ביתר קלות מספר תבניות עבודות קיימות לריצת עבודה יחידה - ללא הצורך ליצור Playbooks נוספים. ניתן לתכנן במלואן זרימות תהליכי עבודה רבות-עוצמה עם נקודות החלטה, הסתעפויות לוגיקה והודעות משולבות, כדי לתזמר באופן מלא את מחזור חי היישום.
יכולת clustering ניתנת להרחבה - מגדילה את מספר המשימות שניתן להפעיל בו זמנית.
דף פרטי משימות יעיל יותר - מספק מידע רלוונטי יותר שניתן להבין אותו ומשמש קהל רחב יותר ברחבי הארגון. דף פרטי משימות מספק עתה חיפוש פלט משימות, ומעצב את הנתונים לקריאה קלה יותר וניתוח מבלי צורך לעזוב את ממשק המשתמש של Tower.
אינטגרציה עם ספקי logging ארגוניים - מאפשרת אינדוקס תוצאות אוטומציה, ניטור שלהן ופעולה עליהן כחלק של ניתוח אנליטי כלל ארגוני והתקנת צבירות log.
יכולת חיפוש אוניברסלי - מאפשרת למשתמשים לחפש ולסנן ברחבי Tower על ידי המשתמש המבצע, תבניות משימות על ידי המלאי בשימוש, ועוד.
ממשק משתמש מקומי עבור שתי שפות חדשות - יפנית וצרפתית. הממשק המתורגם מאפשר שימוש ב- Ansible Tower 3.1ברחבי הארגון הגלובלי.

טים קריימר, ראש ההנדסה של Ansible ברד האט, אמר: "צוותי DevOps מחפשים אוטומציית IT כדי לעזור להאיץ פרודוקטיביות ולנהל פריסות מורכבות. תפקודיות זרימת תהליכי עבודה החדשה של
 Ansible Tower 3.1לוקחת יכולות אלה צעד אחד קדימה, על ידי סיוע להפיכת אוטומציה אפילו ליותר אינטואיטיבית. עם זרימת תהליכי עבודה משתמשים יכולים להריץ Playbooks נפרדים באופן של תלות, כולל היכולת להפעיל Playbooks שונים על בסיס ההצלחה או הכישלון של המשימה הקודמת - מה שמפחית עוד יותר תהליכים ידניים ומאפשר זמן יציאה מהיר יותר לשוק".

מרי ג'ונסטון טרנר, סגנית נשיא למחקר ב-,IDC אמרה: "לטכנולוגיות אוטומציית קוד פתוח יש חשיבות בהתפתחות המוצלחת המתמשכת ואימוץ שלDevOps בתוךIT ארגוני. מעבר לאספקת כלי אוטומציה, טכנולוגיות אלה עוזרות לצוותי פיתוח ותפעול שיתופיים לצמצם את המורכבות של תצורת ואופטימיזציית סביבות מחשוב מודרניות.
Ansible Tower 3.1 עונה לעדיפויות אלה באמצעות אוטומציה של תהליכי עבודה מורכבים, ומקלה על מגוון רחב של צוותי פיתוח ותפעול IT ביישום אוטומציה לתפקידי היום-יום שלהם



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il